
1 / 1
403
,12 zł
zostały tylko 3 szt.
Dostawa
Darmowa dostawa. Dostawa u Ciebie jutro, gdy kupisz w ciągu 11 godzin 45 minutSZCZEGÓŁY
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
SZCZEGÓŁY
Sprzedawca
PlanetaRozrywki
SZCZEGÓŁY
Zwroty
30 dni na odstąpienie od umowy
SZCZEGÓŁY

403.12 zł
Parametry
Stan
nowy
EAN
9788384113455
Opis
Najobszerniejszy na rynku wydawniczym zbiór instrukcji i procedur księgowych i podatkowych uwzględniający najnowsze i procedowane zmiany regulacji prawnych. W książce zawarto m.in. zaktualizowany na 2025 r. wzór polityki rachunkowości (wraz z ZPK odwołującym do znaczników kont JPK_KR_PD) i wzory: instrukcji przygotowującej do raportowania JPK_KR_PD, instrukcji inwentaryzacyjnej, kasowej, magazynowej, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w formie elektronicznej (uwzględniającą e-doręczenia oraz KSeF) oraz wzory dokumentacji związanej z ZFŚS. Przestawiono w niej ponad 120 gotowych instrukcji, procedur, regulaminów, schematów działania z zakresu rachunkowości, podatków, spraw kadrowo-płacowych, informacji w sprawie zrównoważonego rozwoju i wielu innych procedur formalnych lub operacyjnych przydatnych w działaniu przedsiębiorstw. Zawiera też obszerne wyjaśnienia, jak je dostosować do specyfiki funkcjonowania jednostki. W związku ze zmianami powstała publikacja, która zawiera: • omówienie licznych zmian w przepisach z 2024 r. i 2025 r. w formie instrukcji i procedur, • ponad 50 zagadnień księgowych i podatkowych aktualnych na 2025 r., • ponad 120 rozbudowanych wzorów dokumentów do pobrania ze strony www.repozytorium.beck.pl. Dzięki tej książce dowiedzą się Państwo: • jak się przygotować do wdrożenia JPK_CIT od 1.1.2026 r.; • co się zmieni po wprowadzeniu obowiązku stosowania KSeF oraz jak się do tego przygotować, aby wdrożyć niezbędne rozwiązania w odpowiednim terminie; • jakie elementy systemu budzą największe wątpliwości i jak w praktyce sobie z nimi poradzić (m.in. wystawianie faktur trybie offline24 czy kwestie związane ze stosowaniem załączników); • jak przygotować i wdrożyć w jednostce instrukcję elektronicznego obiegu dokumentów zawierające nowe obowiązki związane z e-doręczeniami i KSeF; • jakie są regulacje prawne w zakresie ESG, kogo one dotyczą, w jakim zakresie i od kiedy należy je stosować, jakie są kategorie raportów ESG (SZR) pod względem poddawania atestacji i składania w KRS, • jakie są obowiązki kierownika jednostki związane z ESG; • jakie są korzyści z wdrożenia dobrowolnego standardu ESG VSME i jak przygotować raporty z tym związane; • jakie są zasady raportowania schematów podatkowych (MDR) i jakie są planowane zmiany w tym zakresie; • jak przygotować dokumentację cen transferowych (instrukcję sporządzenia analizy porównawczej, instrukcję sporządzania lokalnej dokumentacji podatkowej, politykę cen transferowych, instrukcję stosowania uprzednich porozumień cenowych – APA); • w jaki sposób opracować adekwatną dla profilu ryzyka instytucji obowiązanej procedurę wewnętrzną w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu; • w jaki sposób zadbać o aktualność danych podmiotu prawnego w CRBR i jak poradzić sobie z procedurą identyfikacji i raportowania rozbieżności tym kontekście; • dlaczego sygnaliści są ważnym elementem środowiska kontroli w podmiocie prawnym i w jaki sposób poradzić sobie z zarządzaniem wiedzą o nieprawidłowościach w ramach procedury zgłoszeń wewnętrznych; • jak zmienia się linia orzecznicza w zakresie estońskiego CIT oraz fundacji rodzinnej; • w jakich sytuacjach należy zapłacić podatek minimalny i jak go wyliczać; • jaki jest mechanizm funkcjonowania globalnego podatku wyrównawczego, który obowiązuje od 1.1.2025 r.; • co zawierają objaśnienia MF z 3.7.2025 r. „Stosowanie tzw. klauzuli rzeczywistego właściciela dla celów podatku u źródła” i jak należy je stosować w praktyce; • jakie wątpliwości wyjaśnia projekt objaśnień MF opublikowany 3.7.2025 r. w zakresie zasad rozliczania na gruncie VAT transakcji związanych z systemem kaucyjnym; • co zmieni się w zakresie limitów amortyzacji samochodów osobowych od 1.1.2026 r., • w jakich sytuacjach i jak należy przygotować plan restrukturyzacyjny; • jak prawidłowo wykonać sprawozdania finansowe w firmach ogłaszających upadłość lub likwidację albo kończących działalność z powodu innych zagrożeń jej kontynuacji; • jak sprawdzić warunki oraz identyfikować możliwości zaliczenia do kosztów podatkowych hipotetycznych kosztów odsetkowych; • jak zidentyfikować obiekty budowalne podlegające opodatkowaniu podatkiem od nieruchomości; • jakie zmiany zaszły w zakresie zatrudniania cudzoziemców.
* Powyższy opis pochodzi od wydawcy / producenta lub powstał na jego podstawie

Numer oferty: 61972723
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Porównaj produkty
Najczęściej kupowane
Inni klienci oglądali również
Nowe produkty