Sklep werameble
3.9
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Brak wyników
Filtry
Sortowanie
3.9 / 5
Na podstawie 16 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 04 marca 2021
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1026 października 2023
1 / 5
26 października 2023
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
10 marca 2023
5 / 5
10 marca 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
04 stycznia 2023
4 / 5
04 stycznia 2023
4 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
03 stycznia 2023
5 / 5
03 stycznia 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
28 listopada 2022
5 / 5
28 listopada 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
17 listopada 2022
5 / 5
17 listopada 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
03 października 2022
5 / 5
03 października 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
27 września 2022
4.3 / 5
27 września 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
3 / 5
Czas realizacji zamówienia
17 września 2022
4.3 / 5
17 września 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
3 / 5
Czas realizacji zamówienia
02 września 2022
5 / 5
02 września 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Dane firmy
Nazwa firmy: WERA - MEBLE Oskar Kałus
Adres: ul. Ogrodowa 12
Kod pocztowy: 63-630
Miasto: Rychtal
NIP: 6192029906
Meble dostarczane w paczkach do samodzielnego montażu wraz z dołączoną instrukcją.
Wysyłka
- termin realizacji do 21 dni roboczych ( w okresach przedświątecznych termin realizacji może się wydłużyć)
- bezpieczny transport firmą przewozową która specjalizuje się transportem mebli
- informacja o dostawie mebli dzień przed oraz w dniu dostawy
- meble dostarczamy od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 23
- kierowca nie ma obowiązku wnoszenia zakupionych mebli Płatność:
- płatność przy odbiorze -przelew tradycyjny -szybka płatność PayU - odbiór osobisty
Kontakt: tel: 661-697-164
dane do przelewu
Oskar Kalus
ul. Ogrodowa 12, 63-630 Rychtal.
Numer NIP 6192029906
Regon 365672828
Numer konta 24 1090 1144 0000 0001 3473 4529
Wystawiam faktury VAT Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Kontakt
Nr telefonu: 661697164
Adres do zwrotów:
WERA - MEBLE Oskar Kałus
ul. Ogrodowa 12
63-630 Rychtal
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem arena.pl ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
3. Kupujący może złożyć reklamację:
a) wypełniając formularz reklamacyjny który zostanie przesłany drogą E-MAIL - należy podać pełne dane dotyczące wadliwego produktu (wypełnić wszystkie pola formularza),
b) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: 63-630 Rychtal,ul.Ogrodowa 12
c) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Oskar Kałus, Rychtal 63-630, ul.Ogrodowa 12
4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail.
6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem arena.pl ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.
9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.
11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.
Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
producenta/dystrybutora
Okres gwarancji
24 miesiące
Na zakupione w Naszej firmie meble udzielamy 2 letniej gwarancji producenta.
DANE SPRZEDAWCY
werameble
WERA - MEBLE Oskar Kałus
ul. Ogrodowa 12
63-630 - Rychtal
NIP: 6192029906