Sklep janshop
4.7
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
187,00 zł
149
,99 złod 14,99 zł
2 osoby kupiły
janshop
4.7

PayPo
175,00 zł
139
,99 złod 14,99 zł
1 osoba kupiła
janshop
4.7
1-2 z 2 oferty
Filtry
Sortowanie
4.7 / 5
Na podstawie 191 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 22 października 2020
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1015 listopada 2025
5 / 5
15 listopada 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
03 października 2025
5 / 5
03 października 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
02 października 2025
5 / 5
02 października 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
19 września 2025
5 / 5
19 września 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
23 lipca 2025
5 / 5
23 lipca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
11 lipca 2025
5 / 5
11 lipca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
01 lipca 2025
5 / 5
01 lipca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
07 czerwca 2025
5 / 5
07 czerwca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
05 czerwca 2025
5 / 5
05 czerwca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
04 czerwca 2025
5 / 5
04 czerwca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Deklarowany czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską wynosi 1 dzień roboczy. W przypadku płatności poprzez zwykły przelew bankowy, wpłata powinna zostać zaksięgowana na naszym koncie do 7 dni roboczych od zakupu.
Zwrot zużytego sprzętu:
W przypadku zakupu sprzętu elektronicznego można skorzystać z możliwości nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pod warunkiem, że jest on tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt dostarczony. W przypadku chęci skorzystania z takiej możliwości prosimy o zaznaczenie tego przy składaniu zamówienia poprzez wpisanie w wiadomości do sprzedającego uwagi „ODBIÓR SPRZĘTU ZUŻYTEGO” lub prosimy o kontakt z obsługą klienta. Nieodpłatny odbiór sprzętu zostanie zrealizowany w miejscu dostawy zakupionego u nas sprzętu. Proszę pamiętać by przed przekazaniem zużytego sprzętu przygotować go do transportu.
Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym*:
Nie należy umieszczać zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (dalej: zużytego sprzętu) łącznie z innymi odpadami.
Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbierania zużytego sprzętu.
Sprzedawca obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany
Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.
W sklepach stacjonarnych o powierzchni przekraczającej 400m2 sprzedawca zobowiązany jest do bezpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25cm.
Punkty zbierania zużytego sprzętu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: http://www.rzseie.gios.gov.pl
* Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688).
Koszt Gospodarowania Odpadami (KGO)
Prezentowane w naszych ofertach ceny produktów elektrycznych i elektrotechnicznych zawierają w sobie opłatę KGO (Kosztów Gospodarowania Odpadami). Nasza firma Global Income s.c. wpisana jest do rejestru Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska (GIOŚ) pod numerem E0014595WZBW i posiada zawartą umowę z organizacją odzysku, która przejęła od spółki obowiązki, wynikające z Ustawy z dnia 29.07.2005 r. Dz. U. 2005 r. Nr 180, poz. 1495 z późniejszymi zmianami. Firma Global Income s.c. jest obsługiwana przez firmę TOM Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego S.A. w Szczecinie oraz INTERSEROH Organizacja Odzysku S.A. w Warszawie. W przypadku jakichkolwiek pytań, możecie się Państwo kontaktować z w/w firmami. Wysokość KGO dla poszczególnych produktów znajdują się w pliku PDF na stronie firmy: www.globalincome.pl/dokumenty/kgo.pdf
Numer BDO: 000010713
Numer umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy w kontekście gospodarki odpadami, wymagany przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/1542 z dnia 12 lipca 2023 r.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Adres do zwrotów:
Global Income sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
Brama T1
Polska
Niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów:
- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.;
- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
- produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- formularz zwrotu : http://globalincome.pl/dokumenty/odstapienie.pdf
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych do nas za pobraniem.
Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? - w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Adres do zwrotów:
GLOBAL INCOME Sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
2 lata
Adres do reklamacji
Global Income sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
Brama T1
Polska
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formularzu online, pod adresem:
http://www.globalincome.pl/reklamacje2
lub wysłać w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nazwę użytkownika Arena.pl, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W przypadku widocznego uszkodzenia koniecznym jest załączenie do formularza zdjęcia.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj. od daty ewentualnego uzupełnienia braków. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Informacje dodatkowe:
Czas na odstąpienie od umowy sprzedaży wynosi 14 dni.
Otrzymałeś gratis? – w przypadku odstąpienia od umowy odeślij go również do nas
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku odstąpienia od umowy pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? - w przypadku odstąpienia od umowy kupna jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Gwarancja
W przypadku, gdy produkt posiada rozszerzoną gwarancję, dołączona zostanie do niego pisemna karta gwarancyjna określająca jej zakres, czas trwania oraz procedurę reklamacyjną.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

DANE SPRZEDAWCY
janshop
ul.Chwaszczyńska 135B
81-571 - Gdynia
NIP: 5862167315