Sklep fitkosmetyki_pl
4
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Brak wyników
Filtry
Sortowanie
4 / 5
Na podstawie 2 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 05 stycznia 2022
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
204 stycznia 2023
4.7 / 5
04 stycznia 2023
4 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
19 grudnia 2022
3.3 / 5
19 grudnia 2022
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Dane firmy
Nazwa firmy: FITKOSMETYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: ul. Sportowa 10/33
Kod pocztowy: 35-111
Miasto: Rzeszów
NIP: 8133824862
Na FITKOSMETKI znajdziesz wszystkie kosmetyki, które Cię interesują.
Oferujemy szeroki wybór kosmetyków krajowych, jak i znanych, światowych marek
Dbamy i dopasowujemy się do naszego Klienta, aby każde zakupy w naszym sklepie były czystą przyjemnością <3
FITKOSMETKI to nie tylko drogeria kosmetyczna. Staramy się działać zgodnie z podejściem zero waste. Nasze wszystkie paczki są biodegradowalne, wykorzystujemy papier pochodzący z recyclingu. Tym samym dbamy o przyrodę i otaczający nas świat.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
INFORMACJE O ZWROCIE :
Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego do 14 dni od zawarcia umowy kupna sprzedaży. Zwrot należy dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów.ROCIE
Adres do zwrotów:
FITKOSMETYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Sportowa 10/33
35-111 Rzeszów
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
INFORMACJE O REKLAMACJI Z TYTUŁU RĘKOJMI:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rprecommerce@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
4. Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
6. W przypadku reklamacji klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.
7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.
Informacje dodatkowe:
INFORMACJE O ODSTOPNIEU OD UMOWY :
Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego do 14 dni od zawarcia umowy kupna sprzedaży. Zwrot należy dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów.
Gwarancja
INFORMACJE O REKLAMACJI Z TYTUŁU RĘKOJMI:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rprecommerce@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
4. Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
6. W przypadku reklamacji klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.
7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.

DANE SPRZEDAWCY
fitkosmetyki_pl
FITKOSMETYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Sportowa 10/33
35-111 - Rzeszów
NIP: 8133824862