Filtry

Brak wyników

Filtry

Sortowanie

4 / 5

Na podstawie 2 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 05 stycznia 2022

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

2

04 stycznia 2023

4.7 / 5

04 stycznia 2023

4 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 grudnia 2022

3.3 / 5

19 grudnia 2022

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

4 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Dane firmy

Nazwa firmy: FITKOSMETYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: ul. Sportowa 10/33

Kod pocztowy: 35-111

Miasto: Rzeszów

NIP: 8133824862


Na FITKOSMETKI znajdziesz wszystkie kosmetyki, które Cię interesują.

Oferujemy szeroki wybór kosmetyków krajowych, jak i znanych, światowych marek

Dbamy i dopasowujemy się do naszego Klienta, aby każde zakupy w naszym sklepie były czystą przyjemnością <3

FITKOSMETKI to nie tylko drogeria kosmetyczna. Staramy się działać zgodnie z podejściem zero waste. Nasze wszystkie paczki są biodegradowalne, wykorzystujemy papier pochodzący z recyclingu. Tym samym dbamy o przyrodę i otaczający nas świat.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

INFORMACJE O ZWROCIE :
Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego do 14 dni od zawarcia umowy kupna sprzedaży. Zwrot należy dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów.ROCIE

Adres do zwrotów:

FITKOSMETYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Sportowa 10/33
35-111 Rzeszów

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

INFORMACJE O REKLAMACJI Z TYTUŁU RĘKOJMI:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rprecommerce@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
4. Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
6. W przypadku reklamacji klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.
7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.

Informacje dodatkowe:

INFORMACJE O ODSTOPNIEU OD UMOWY :
Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego do 14 dni od zawarcia umowy kupna sprzedaży. Zwrot należy dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów.

Gwarancja

INFORMACJE O REKLAMACJI Z TYTUŁU RĘKOJMI:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rprecommerce@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
4. Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Sportowa 10/33, 35-111 Rzeszów
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
6. W przypadku reklamacji klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.
7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.

DANE SPRZEDAWCY

fitkosmetyki_pl

FITKOSMETYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Sportowa 10/33

35-111 - Rzeszów

NIP: 8133824862