Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Włącznik Przełącznik 2 Obwodowy WiFi TUYA Czarny Seria KT

PayPo

od 9,99 zł

1 osoba kupiła

OurSmartHome

Sonoff THS01 czujnik temperatury wilgotności RJ11

PayPo

od 9,99 zł

1 osoba kupiła

OurSmartHome

Sonoff Wodoodporny Czujnik Temperatury WTS01 RJ9 4P4C do TH Elite

PayPo

od 9,99 zł

1 osoba kupiła

OurSmartHome

OXT Mini Przekaźnik 1 Obwód bez N ZigBee TUYA 10A Smart

PayPo

od 9,99 zł

OurSmartHome

OXT Mini Przekaźnik 1 Obwód ZigBee TUYA 10A

PayPo

od 9,99 zł

OurSmartHome

OXT Mini Przekaźnik 1 Obwód WiFi TUYA 10A

PayPo

od 9,99 zł

1 osoba kupiła

OurSmartHome

OXT Mini Ściemniacz 1 Obwód ZigBee TUYA

PayPo

od 9,99 zł

OurSmartHome

Podwójna ramka czarna szkło seria RM PSMART

PayPo

od 9,99 zł

OurSmartHome

Inteligentne Gniazdko Matter 16A WiFi Smart NAS-WR01WM

PayPo

od 9,99 zł

OurSmartHome

Sonoff Ładowarka Sieciowa Zasilacz 5V 2A Uniwersalna USB

PayPo

od 9,99 zł

OurSmartHome

1-24 z 321 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

BDO: 000616820

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu
Nie przyjmuję zwroty od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Adres do zwrotów:

Artur Kubiak OurHome
Miłkowskiego 9/40
30-349 Kraków

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Adres do reklamacji
OurHome
Miłkowskiego 9/40
30-349 Kraków
Polska
Dodatkowe informacje
Uszkodzenie towaru należy zgłaszać, natychmiast po odkryciu wady. Zgłoszenia należy wykonywać telefonicznie 506147645 lub mailowo ourhomearturkubiak@gmail.com , zawierającej login i numer zamówienia, a następnie przesłać towar na wskazany adres. W terminie 14 dni pracownicy firmy, skontaktują się z klientem w celu ustalenia warunków usunięcia wady bądź wymiany towaru.

UWAGA

Jeśli towar nie spełnia Państwa oczekiwań lub nastąpiła pomyłka prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

W takim przypadku prosimy o wstrzymanie się z wystawieniem negatywnej opinii oraz gwiazdek poniżej 5.

Każde zgłoszenie staramy się rozwiązywać na korzyść kupującego, o czym świadczy wysoki procent zadowolonych klientów.

Informacje dodatkowe:

Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu
Nie przyjmuję zwroty od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Gwarancja

Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Adres do reklamacji
OurHome
Miłkowskiego 9/40
30-349 Kraków
Polska
Dodatkowe informacje
Uszkodzenie towaru należy zgłaszać, natychmiast po odkryciu wady. Zgłoszenia należy wykonywać telefonicznie 506147645 lub mailowo ourhomearturkubiak@gmail.com , zawierającej login i numer zamówienia, a następnie przesłać towar na wskazany adres. W terminie 14 dni pracownicy firmy, skontaktują się z klientem w celu ustalenia warunków usunięcia wady bądź wymiany towaru.

UWAGA

Jeśli towar nie spełnia Państwa oczekiwań lub nastąpiła pomyłka prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

W takim przypadku prosimy o wstrzymanie się z wystawieniem negatywnej opinii oraz gwiazdek poniżej 5.

Każde zgłoszenie staramy się rozwiązywać na korzyść kupującego, o czym świadczy wysoki procent zadowolonych klientów.

DANE SPRZEDAWCY

OurSmartHome

Miłkowskiego 9/40

30-349 - Kraków

NIP: 8151749591