Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Bambosze damskie kapcie góralskie ciepłe wełniane

PayPo

od 11,50 zł

1 osoba kupiła

NoweKapcie

5

Kapcie damskie kotek pantofle łapka skóra granatowe

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze Kapcie Góralskie Ciepłe Wełniane 36-46

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze damskie czarne filcowe ocieplane śnieżynki 38

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze Kapcie Góralskie Ciepłe Wełniane 36-46

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze damskie filcowe ocieplane kożuszek

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze damskie kapcie góralskie ciepłe wełniane

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze męskie filcowe ocieplane kożuszek wełna 42

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Pantofle damskie Góralskie

PayPo

od 11,50 zł

2 osoby kupiły

NoweKapcie

5

Bambosze męskie filcowe ocieplane kożuszek wełna 45

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze męskie filcowe ocieplane kożuszek wełna 46

PayPo

od 11,50 zł

1 osoba kupiła

NoweKapcie

5

Bambosze męskie filcowe szare ocieplane kożuszek 43

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Kapcie męskie ocieplane wełna

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze męskie filcowe ocieplane kożuszek wełna 41

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Kapcie pantofle męskie SUPER DZIADEK na prezent

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Eleganckie kapcie pantofle damskie klapki różowe

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

Bambosze Kapcie Góralskie Ciepłe Wełniane 36-46

PayPo

od 11,50 zł

NoweKapcie

5

1-24 z 679 ofert

 

Filtry

Sortowanie

5 / 5

Na podstawie 33 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 06 czerwca 2018

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

28 lipca 2025

5 / 5

28 lipca 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

30 kwietnia 2025

5 / 5

30 kwietnia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

25 stycznia 2025

5 / 5

25 stycznia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

13 grudnia 2023

5 / 5

13 grudnia 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

15 lutego 2023

5 / 5

15 lutego 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

11 lutego 2023

5 / 5

11 lutego 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

02 stycznia 2023

5 / 5

02 stycznia 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

20 grudnia 2022

5 / 5

20 grudnia 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

20 października 2022

4 / 5

20 października 2022

2 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

30 września 2022

5 / 5

30 września 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Dane firmy

Nazwa firmy: Nowo Sp. z o.o.

Adres: Węgierska 146a

Kod pocztowy: 33-300

Miasto: Nowy Sącz

NIP: 7343527029


Witamy serdecznie!

Firma Nowo powstała w 2002r. Dzięki zaangażowaniu oraz dbałości o każdego klienta, nasza firma cieszy się opinią wiarygodnego i solidnego dostawcy. Główną gałęzią naszej działalności jest produkcja obuwia domowego.

100% SATYSFAKCJI ZAPEWNIA PAŃSTWU ZAKUP PRODUKTÓW Z MOŻLIWOŚCIĄ ZWROTU LUB WYMIANY. NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ PRODUKTÓW I ZADOWOLENIE KLIENTA STAWIAMY W CENTRUM NASZEJ DZIAŁALNOŚCI.

Produkty marki NOWO słyną z góralskiej solidności. Jeżeli zależy Ci na solidnym wykonaniu, produkcie stworzonym z dbałością o najmniejsze szczegóły - wybierz nasze wyroby. Dokładamy wszelkich starań aby projektowane i wytwarzane przez nas obuwie zwiększały komfort wypoczynku, czy pracy w domowym zaciszu.

Posiadamy certyfikaty potwierdzające nasze doświadczenie i autentyczność wyrobów. Jesteśmy firmą pozostawiającą polski, pozytywny ślad w gospodarce naszego kraju.


EPARAGON

1.Eparagon - jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące.

2. Klient wyraża zgodę na wydanie eparagonu, jak i na sposób jego wydania, akceptując regulamin/warunki sprzedaży sklepu / arena

3. Sprzedawca wydaje eparagon Klientowi za pośrednictwem systemu i repozytorium elektronicznych paragonów fiskalnych eparagony.pl

4. Wydanie eparagonu następuje poprzez i w momencie skutecznego zapisu dokumentu w repozytorium dokumentów systemu eparagony.pl. Klient uzyskuje dostęp do dokumentu oraz jego czytelnego widoku za pośrednictwem unikatowego hiperłącza przekazanego przez Sprzedawcę na podany w zamówieniu adres e-mail Klienta.

5. W przypadku problemów z dostępem do dokumentu bądź jego czytelnego widoku Klient powinien sprawdzić folder SPAM oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedawcą.


ZAPISY DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Sprzedawca może udostępnić podmiotowi realizującemu obsługę informatyczną w zakresie wydawania, utrzymania i zapewnienia dostępu do eparagonów numer telefonu bądź adres e-mail Klienta, który może być przetwarzany na potrzeby:

a. weryfikacji czy dany numer telefonu bądź adres e-mail został zarejestrowany w produktach własnych podmiotu obsługującego, a w przypadku pozytywnej weryfikacji udostępniania w ramach tych produktów Klientowi widoku eparagonów oraz dodatkowych informacji pochodzącym z procesu ich wydawania

b. wysyłania smsów i innych powiadomień do Klientów potwierdzających wydanie eparagonu do systemu informatycznego podmiotu realizującego obsługę informatyczną eparagonów.


Kontakt:
kontakt@nowekapcie.pl
tel. 509 000 106

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek:
08:00 - 15:00

sobota - niedziela:
zamknięte

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
1. Pisemnie:

Nowo Sp. z o.o.
ul. Maszkowice 306,
33-390 Łącko;

2. Mailowo: kontakt@nowekapcie.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania w opisie Transakcji. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń:
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Węgierska 146A, 33-300 Nowy Sącz.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Adres do zwrotów:

Nowo Sp. z o.o.
Maszkowice 306
33-390 Łącko

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Reklamację możesz złożyć:

1) pisemnie na adres: ul. Maszkowice 306, 33-390 Łącko

2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@nowekapcie.pl;

W opisie reklamacji podaj:

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz

(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:

1) Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

2) Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z:

1) stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej

2) postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

3) bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)

4) platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

Gwarancja

Rodzaj gwarancji:
producenta/dystrybutora

Okres gwarancji:
24 miesiące
1 miesiąc dla przedsiębiorców

DANE SPRZEDAWCY

NoweKapcie

Nowo Sp. z o.o.

Węgierska 146a

33-300 - Nowy Sącz

NIP: 7343527029