Sklep JAMS
4.8
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Brak wyników
Filtry
Sortowanie
4.8 / 5
Na podstawie 82 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 29 marca 2018
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1014 czerwca 2023
5 / 5
14 czerwca 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
12 czerwca 2023
4 / 5
12 czerwca 2023
4 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
08 czerwca 2023
5 / 5
08 czerwca 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
23 kwietnia 2023
5 / 5
23 kwietnia 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
24 marca 2023
5 / 5
24 marca 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
12 marca 2023
5 / 5
12 marca 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
28 lutego 2023
5 / 5
28 lutego 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
20 lutego 2023
5 / 5
20 lutego 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
18 lutego 2023
5 / 5
18 lutego 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
14 lutego 2023
5 / 5
14 lutego 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Dane firmy
Nazwa firmy: "JAMS" Joanna Lewandowska
Adres: Gębika 55A/14
Kod pocztowy: 10-691
Miasto: Olsztyn
NIP: 7393426804
Sprzedawca prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą "JAMS" Joanna Lewandowska, zarejestrowaną w dniu 10.01.2010 r. przez Prezydenta Olsztyna i wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
Adres przedsiębiorstwa, dane do korespondencji i kontaktu ze sprzedawcą (adres do składania reklamacji wskazano w zakładce Reklamacja oraz Gwarancja):
"JAMS" Joanna Lewandowska
ul. Dorotowo 399, 11-034 Stawiguda
e-mail: jams.sklep@gmail.com
tel. główny 793477680 (godz. 8-16 od pon. do pt)
NIP: 7393426804, REGON: 280576438
Pracujemy od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 09:00-15:00. Możliwość kontaktu przez formularz zgłoszenia w zakładce "Pytanie do Sprzedającego", zamieszczony przy każdej ofercie sprzedaży.
Sprzedawca jest podatnikiem podatku VAT i na życzenie kupującego wystawia fakturę.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar sprzedawcy w terminie 14 dni. Towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz wskazaniem danych do zwrotu ceny i kosztów przesyłki należy przesłać na adres:
"JAMS" Joanna Lewandowska
ul. Dorotowo 399
11-034 Stawiguda
Adres do zwrotów:
JAMS Joanna Lewandowska
Dorotowo 399
11-034 Stawiguda
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towarów z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym zastrzeżeniem, że wobec kupującego będącego przedsiębiorcą rękojmia jest wyłączona. Ponadto kupującemu będącemu konsumentem sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, zaś kupującemu będącemu przedsiębiorcą 1 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej.
Procedura reklamacyjna:
a) każdy kupujący może złożyć reklamację (np. zawiadomienie o wadach sprzedanego towaru) w formie pisemnej na adres: "JAMS" Joanna Lewandowska, Dorotowo 399, 11-034 Stawiguda, mailowo na adres: jams.sklep@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego.
b) reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę, pod jaką kupujący występuje w portalu Arena.pl (login, nick) lub w przypadku jego braku imię i nazwisko kupującego, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
c) sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania zaś w przypadku, gdy reklamacja nie będzie zawierać informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, sprzedawca zwróci się do składającego reklamację kupującego o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej o stosowne dane reklamacji
d) odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na adres e-mail przypisany do konta danego kupującego; w szczególnie uzasadnionych przypadkach sprzedawca jest uprawniony wysłać odpowiedź na inny, podany przez kupującego adres e-mail lub pisemnie na adres korespondencyjny kupującego wskazany w treści reklamacji
e) kupujący ma prawo odwołać się od decyzji podjętej przez sprzedającego w ramach rozpoznania reklamacji - wówczas postanowienia punktów a) do d) stosuje się odpowiednio.
Informacje dodatkowe:
Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Przedmiot sprzedaży wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz danymi do do przelewu ceny i kosztów wysyłki należy zwrócić na adres:
"JAMS" Joanna Lewandowska
Dorotowo 399 (teren magazynu Lech Centrum)
11-034 Stawiguda
Gwarancja
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towarów z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym zastrzeżeniem, że wobec kupującego będącego przedsiębiorcą rękojmia jest wyłączona. Ponadto kupującemu będącemu konsumentem sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, zaś kupującemu będącemu przedsiębiorcą 1 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej.
Procedura reklamacyjna:
a) każdy kupujący może złożyć reklamację (np. zawiadomienie o wadach sprzedanego towaru) w formie pisemnej na adres: "JAMS" Joanna Lewandowska, ul. Dorotowo 399, 11-034 Stawiguda, mailowo na adres: jams.sklep@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego.
b) reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę, pod jaką kupujący występuje w portalu Arena.pl (login, nick) lub w przypadku jego braku imię i nazwisko kupującego, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
c) sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania zaś w przypadku, gdy reklamacja nie będzie zawierać informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, sprzedawca zwróci się do składającego reklamację kupującego o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej o stosowne dane reklamacji
d) odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na adres e-mail przypisany do konta danego kupującego; w szczególnie uzasadnionych przypadkach sprzedawca jest uprawniony wysłać odpowiedź na inny, podany przez kupującego adres e-mail lub pisemnie na adres korespondencyjny kupującego wskazany w treści reklamacji
e) kupujący ma prawo odwołać się od decyzji podjętej przez sprzedającego w ramach rozpoznania reklamacji - wówczas postanowienia punktów a) do d) stosuje się odpowiednio.

DANE SPRZEDAWCY
JAMS
"JAMS" Joanna Lewandowska
Gębika 55A/14
10-691 - Olsztyn
NIP: 7393426804