Zestaw przewodów hamulcowych elastycznych teflonowych w oplocie stalowym do samochodu marki:
RANGE ROVER P38
* Po zakupie prosimy o przesłanie nr. VIN oraz informacje takie jak: rocznik, silnik, moc, FWD/RWD/4x4 typ nadwozia; celem weryfikacji czy dany zestaw został poprawnie wytypowany do Państwa modelu. W przypadku braku tych informacji zostanie zrealizowany zestaw zgodny z poniższymi parametrami.
W skład zestawu wchodzą przewody elastyczne na oś przednią i tylną:
Przewody na oś przednią:
D9072
OEM: ANR3258 ANR3259
- Gwint A: oczko fi10 30'
- Gwint B: wew. M10x1
- Długość: 855mm c
Różnice techniczne względem oryginału:
- brak blach mocujących - opasek, będzie trzeba przy montażu wykorzystać stare elementy.
- sprężyna ochronna stal ocynkowana
- mocowanie typu grommet 9
- końcówki oczkowe bez haczyka blokującego
- gwint wewnętrzny: średnica zewnętrzna zgodna, rowek na spinkę blokującą, sześciokąt na klucz 17
Rozbieżności nie powinny mieć wpływu na montaż.
Przewody na oś tylną - zacisk:
D9073
OEM: ANR4703 / ANR4704
- Gwint A: oczko fi10
- Gwint B: wew. M10x1
- Długość: 580mm c
Różnice techniczne względem oryginału:
- brak blach mocujących - opasek, będzie trzeba przy montażu wykorzystać stare elementy.
- sprężyna ochronna stal ocynkowana
- mocowanie typu grommet 9
- końcówki oczkowe bez haczyka blokującego
- gwint wewnętrzny: średnica zewnętrzna zgodna, rowek na spinkę blokującą, sześciokąt na klucz 17
Rozbieżności nie powinny mieć wpływu na montaż.
Przewody na oś tylną - belka:
D10077
OEM: ANR5916
- Gwint A: wew. M10x1
- Gwint B: wew. M10x1
- Długość: 190mm
* W zależności od rocznika zestaw przewodów elastycznych do Range Rover P38 składa się z przewodów
- 2x D90722x D9073
- 2x D10077
lub
- 2x D9072
- 2x D10075
- 2x D10078 lub D10076
Zalecana weryfikacja!
Przewody hamulcowe elastyczne teflonowe w oplocie stalowym serii ZPET - DONOCIK RACING to Polskie produkty wykonane w oparciu o najwyższej jakości komponenty.
Podstawowe parametry techniczne:
- średnica wewnętrzna węża 3,2mm
- średnica zewnętrzna węża 8mm ( * przewód z osłoną w wersji bezbarwnej posiada zwiększoną grubość zewnętrzną oraz inny typ splotu zbrojenia dzięki czemu jego parametry są wyższe niż węży w pozostałych wersjach kolorystycznych )
- maksymalne ciśnienie pracy: 275bar ( przy 20'C )
- minimalne ciśnienie rozrywające 1100bar ( przy 20'C )
- maksymalna zalecana temperatura pracy: 130'C
- maksymalna temperatura pracy: 260'C ( powyżej 130'C następuje redukcja maksymalnego ciśnienia pracy o 1% na każde kolejne 2'C )
- minimalny promień zagięcia: 55mm
- końcówki wykonane ze stali automatowej klasy 230Mo7pb, cynkowane ( seria ZPET INOX - przewody wykonywane na końcówkach ze stali nierdzewnej AISI 306 )
- możliwość wyboru wersji kolorystycznej
Zalety przewodów hamulcowych w oplocie stalowym to:
- Zwiększenie precyzji działania układu hamulcowego: Dzięki stalowemu zbrojeniu przewody nie rozszerzają się pod wpływem ciśnienia tak jak przewody na wężach gumowych, co zapewnia precyzyjne dozowanie i perfekcyjną modulację siły hamowania. Skrócony czas reakcji układu przekłada się na skrócenie drogi hamowania.
- Wydajność: Odporność na wysokie ciśnienia oraz na bardzo wysokie temperatury.
- Bezpieczeństwo: "Pancerna" konstrukcja i najwyższej jakości materiały zapewniają niezawodność w ekstremalnych warunkach.
- Bezobsługowość: Wąż teflonowy nie przepuszcza pary wodnej więc chroni płyn hamulcowy przez zawodnieniem.
- Trwałość: Wieloletnie bezproblemowe użytkowanie zabezpieczone Gwarancją Producenta.
W skrócie: Po zamontowaniu Naszych przewodów użytkownik odczuwa poprawioną skuteczność hamulców co przekłada się na lepszą kontrolę nad pojazdem i większe poczucie bezpieczeństwa.