
1 / 1
101
,88 zł
została tylko 1 szt.
Dostawa
Dostawa od 12,29 zł lub darmowa dostawa od 300,00 zł.SZCZEGÓŁY
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
SZCZEGÓŁY
Sprzedawca
PlanetaRozrywki
SZCZEGÓŁY
Zwroty
30 dni na odstąpienie od umowy
SZCZEGÓŁY

101.88 zł
Parametry
Stan
nowy
EAN
9788328907638
Opis
Trudno od razu ocenić wartość pomysłu. Tymczasem nawet małe zmiany mogą mieć olbrzymi wpływ na dochody organizacji. Aby się przekonać, jak zmiana sposobu prezentowania treści użytkownikowi wpłynie na jego wrażenia, najlepiej przeprowadzić eksperyment kontrolowany online. Tego rodzaju badania, zwane również testami A/B, są regularnie prowadzone przez największe firmy. Przed wykorzystaniem otrzymanych wyników w działalności biznesowej trzeba jednak poddać je walidacji.Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.Pozyskuj dane, którym zaufasz!
* Powyższy opis pochodzi od wydawcy / producenta lub powstał na jego podstawie

Numer oferty: 61990305
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Porównaj produkty
Najczęściej kupowane
Inni klienci oglądali również
Nowe produkty