
1 / 1
78
,42 zł
została tylko 1 szt.
Dostawa
Dostawa od 12,29 zł lub darmowa dostawa od 300,00 zł.SZCZEGÓŁY
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
SZCZEGÓŁY
Sprzedawca
PlanetaRozrywki
SZCZEGÓŁY
Zwroty
30 dni na odstąpienie od umowy
SZCZEGÓŁY

78.42 zł
Parametry
Stan
nowy
EAN
9788381027847
Opis
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnym relacji oraz sposoby ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki. Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo, jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie ? jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe. Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących: ?Skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych, ?Standardów zachowań w świecie biznesu, ?Różnic kulturowych, ?Norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc. ?Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci?. Ryszard Kajkowski Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkującej oprogramowania w Polsce ?Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji?. Justyna Głowacka Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL/HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
* Powyższy opis pochodzi od wydawcy / producenta lub powstał na jego podstawie

Numer oferty: 61943543
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Porównaj produkty
Najczęściej kupowane
Inni klienci oglądali również
Nowe produkty