
1 / 1
66
,13 zł
została tylko 1 szt.
Dostawa
Dostawa od 12,29 zł lub darmowa dostawa od 300,00 zł.SZCZEGÓŁY
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
SZCZEGÓŁY
Sprzedawca
PlanetaRozrywki
SZCZEGÓŁY
Zwroty
30 dni na odstąpienie od umowy
SZCZEGÓŁY

66.13 zł
Parametry
Stan
nowy
EAN
9788397340602
Opis
"Dziennikarstwo lokalne w praktyce" to zbiór tekstów napisanych przez wybitnych dziennikarzy mediów lokalnych i ogólnopolskich (i jednego prawnika), są wśród nich: Andrzej Andrysiak, Paweł Czajkowski, Dariusz Faron, Anna Gielewska, Łukasz Głombicki, Michał Janczura, Jerzy Jurecki, Marcin Kołodziejczyk, Alicja Molenda, Mariusz Nowik, Jacek Pawłowski, Kamil Rutkowski. Autorzy dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym i sekretami warsztatu, piszą m.in.: - jak uprawiać dziennikarstwo śledcze na poziomie powiatu, - jak opowiadać o lokalnej historii, - po co organizować akcje społeczne, - jak prowadzić redakcyjne social media, - czy warto jeszcze tworzyć reportaże, - jak robić materiały wideo, - jak skutecznie weryfikować informacje, - jak nie dać się zastraszyć władzy. Zastanawiają się również, jaka jest misja i znaczenie mediów lokalnych, a także przyglądają się dziennikarskim cnotom, takim jak wścibstwo, bezczelność i upór. "Ta książka to nie tylko zbiór porad praktycznych, ale też inspiracja do działania. Chcemy zachęcić Cię do tego, abyś Ty też został rzecznikiem swojej lokalnej społeczności, abyś opowiadał historie ludzi, którzy Cię otaczają, i abyś przyczyniał się do budowania lepszego świata" - pisze we wstępie do książki Maciej Starczewski, prezes Fundacji Media Forum.
* Powyższy opis pochodzi od wydawcy / producenta lub powstał na jego podstawie

Numer oferty: 61938368
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Porównaj produkty
Stan
nowy
EAN
9788397340602
Stan
nowy
EAN
9788367453004
Stan
nowy
EAN
9788397340602
Najczęściej kupowane
Inni klienci oglądali również
Nowe produkty