
1 / 1
107
,97 zł
została tylko 1 szt.
Dostawa
Dostawa od 12,29 zł lub darmowa dostawa od 300,00 zł.SZCZEGÓŁY
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
SZCZEGÓŁY
Sprzedawca
PlanetaRozrywki
SZCZEGÓŁY
Zwroty
30 dni na odstąpienie od umowy
SZCZEGÓŁY

107.97 zł
Parametry
Stan
nowy
EAN
9788381027595
Opis
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.
Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:
minimalizować wysiłek klienta,
skrócić czas obsługi,
zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,
przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.
To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.
* Powyższy opis pochodzi od wydawcy / producenta lub powstał na jego podstawie

Numer oferty: 61965940
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Porównaj produkty
Stan
nowy
EAN
9788381027595
Stan
nowy
EAN
9788365086471
Najczęściej kupowane
Inni klienci oglądali również
Nowe produkty