Sklep www_yesap_com
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Marka
2
Mechanizm
2
Pasek
2
Rodzaj zegarka
2
Stan
2
Wodoodporność zegarka
1
1
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie1-2 z 2 oferty
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 1 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 26 stycznia 2017
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
109 kwietnia 2018
5 / 5
09 kwietnia 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
O nas, naszych ofertach, ich zasadach i warunkach,
czyli przeczytaj i zostań naszym zadowolonym Klientem:
* Jesteśmy legalnie działającą firmą z dużym doświadczeniem w branży zegarkowej i kilkuletnim stażem w handlu internetowym.
* Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe, oryginalne i pochodzą od oficjalnych dystrybutorów na Polskę, posiadają odpowiednie POLSKIE GWARANCJE i POLSKIE INSTRUKCJE.
* Do każdego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury (na życzenie Klienta).
* Po zakupie poinformuj nas o preferowanym przez Ciebie sposobie zapłaty i dostawy.
* Przy płatności z góry na przelew czekamy 7 dni. Jeśli z jakichś przyczyn nie jesteś w stanie zapłacić w tym terminie, prosimy o kontakt - towar zarezerwujemy na podany przez Ciebie okres.
* Przesyłki nadajemy najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia chęci zapłaty przy odbiorze paczki.
* Wysyłkę każdorazowo potwierdzamy mailem, w którym znajdziesz numer nadania, operatora dostawy i link umożliwiający śledzenie przesyłki.
* O wszelakich trudnościach lub opóźnieniach (w końcu każdy z nas jest tylko człowiekiem), jakie mogą wystąpić na etapie realizacji zamówienia informujemy najszybciej jak to możliwe.
* W związku z powyższym, prosimy o podawanie aktualnego numeru telefonu kontaktowego. W razie potrzeby przyda on się nam lub kurierowi doręczającemu przesyłkę a w przypadku odbioru w paczkomacie jest on wręcz niezbędny.
* Istnieje możliwość zamówienia opcji specjalnej dostawy (np. doręczenie w sobotę, sprawdzenie zawartości itp.), w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
* Jeśli sobie tego życzysz zakupiony towar możemy wysłać poza granice Polski. W takim przypadku wymagamy płatności z góry a koszt uzależniony jest od kraju dostawy. Skontaktuj się z nami przed zakupem.
* Nie ma możliwości zakupu samej instrukcji obsługi do zegarka.
* Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, ale istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionego towaru w siedzibie firmy na ul. Drukarskiej 38 we Wrocławiu TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM.
* Dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie (604 201 581 w dni robocze w godz. 9-17), mailowo, gadugadowo i facebookowo (całodobowo, odpisujemy najszybciej jak się da).
* Kontakt mailowy: gchamiolo@yesap.com
* Facebook: www.facebook.com/zegarkiyesap/
* Kontakt GG: 40660921
Dane do wpłaty z góry:
SANTANDER: 52 1090 2398 0000 0001 2319 0198
PKO BP: 75 1020 5226 0000 6002 0201 2060
* Zapraszamy do zakupów! :)
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Kupując, nabywają Państwo prawo, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócić (lub wymienić na inny sprzedawany przez nas towar) zakupiony przedmiot bez podania przyczyny (Dz. U. 2014 r. poz. 827). Zwracany przedmiot odsyłany jest na koszt Kupującego wraz z pisemnym (lub mailowym) oświadczeniem o odstąpieniu od zakupu (prosimy w oświadczeniu o czytelne wpisanie numeru konta wraz z danymi potrzebnymi do wykonania przelewu, brak takiej informacji może wydłużyć czas zwrotu) oraz kompletem dokumentów, które nabywca otrzymał.
Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowana, by nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy - gchamiolo@yesap.com
Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 14 dni kalendarzowych, należność przelewamy na wskazane konto. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zastrzegamy, że zwracany towar nie może być używany, nosić śladów użytkowania i prób przeróbek (w tym grawerowania). W przypadku wymiany na towar w tej samej (lub wyższej) cenie, termin na wymianę wydłużamy do 28 dni od dnia otrzymania towaru.
Zapraszamy do zakupu
załoga YESAP
Adres do zwrotów:
YESAP Mariusz Kowalczyk Sp.k.
Drukarska 38
53-312 Wrocław
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
W przypadku reklamacji towar należy odesłać na nasz adres lub bezpośrednio do serwisu odpowiedniego dla reklamowanego przedmiotu. Niezależnie od wybranej drogi do uszkodzonego zegarka należy dołączyć kartę gwarancyjną, dowód zakupu, opis usterki, opis żądania reklamacyjnego, swoje dane kontaktowe (zalecany numer telefonu kontaktowego) oraz koniecznie adres, na jaki mamy zwrócić towar po naprawie.
Gdy chcesz reklamowany towar wysłać do nas:
YESAP Mariusz Kowalczyk Sp.k.
ul. Drukarska 38
53-312 Wrocław
tel: 604-201-581
Gdy chcesz reklamowany towar wysłać bezpośrednio do serwisu centralnego:
Zibi Techno Serwis Centralny
ul. Chodakowska 10
96-500 Sochaczew
tel: 46 86 20 125
Istnieje także możliwość przekazania reklamowanego towaru do regionalnego punktu serwisowego.
Ich aktualna lista jest dostępna na stronie: www.zibi.pl/grupa-zibi/punkty-serwisowe/
Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od otrzymania towaru przez centralny punkt serwisowy.
Informacje dodatkowe:
Kupując produkt, nabywają Państwo prawo, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócić (lub wymienić na inny sprzedawany przez nas towar) zakupiony przedmiot bez podania przyczyny (Dz. U. 2014 r. poz. 827). Zwracany przedmiot odsyłany jest na koszt Kupującego wraz z pisemnym (lub mailowym) oświadczeniem o odstąpieniu od zakupu (prosimy w oświadczeniu o czytelne wpisanie numeru konta wraz z danymi potrzebnymi do wykonania przelewu, brak takiej informacji może wydłużyć czas zwrotu) oraz kompletem dokumentów, które nabywca otrzymał. Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowana, by nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy - biuro@yesap.com
Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 14 dni kalendarzowych, należność przelewamy na wskazane konto. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zastrzegamy, że zwracany towar nie może być używany, nosić śladów użytkowania i prób przeróbek (w tym grawerowania). W przypadku wymiany na towar w tej samej (lub wyższej) cenie, termin na wymianę wydłużamy do 28 dni od dnia otrzymania towaru.
Zapraszamy do zakupu
załoga YESAP
Gwarancja
Firma ZIBI, jedyny oficjalny dystrybutor produktów marki CASIO na Polskę zapewnia gwarancję na okres 36 miesięcy.
Klienci, którzy nabyli zegarek, mogą zdecydować się na opcję 36+36 – wydłużenie okresu gwarancyjnego do 6 lat.
Opłata za opcję 36+36 wynosi:
20zł dla zegarków w cenie detalicznej do 999,99zł
40zł dla zegarków w cenie detalicznej powyżej 1000zł.
Gwarancja ulega przedłużeniu o kolejne 3 lata na warunkach określonych w gwarancji trzyletniej,
jeśli w terminie do 30 dni od daty zakupu Kupujący dokona wpłaty na konto serwisu.
Opłaty można dokonywać wpłatą lub przelewem na poniższe dane:
(informacje te dostępne są także w dołączonej do zegarka polskiej karcie gwarancyjnej)
ZIBI TECHNO SP. Z O.O
UL. CHODAKOWSKA 10
96-500 SOCHACZEW
rachunek PeKaO S.A. IV O/Warszawa
80 1240 1053 1111 0010 1016 2362
W tytule przelewu/ wpłaty należy wpisać pełen model zegarka (znajduje się na metce zegarka) oraz datę jego zakupu.
Podstawę roszczenia do wykonania usługi naprawy gwarancyjnej (po upłynięciu podstawowego okresu gwarancyjnego) stanowi gwarancja trzyletnia z potwierdzeniem przelewu na ww. konto.
Do zegarka dołączamy trzyletnią (z opcją przedłużenia, o którym mowa powyżej) polską kartę gwarancyjną, podbitą w dniu wysyłki.
Lista autoryzowanych serwisów: www.zibi.pl/grupa-zibi/punkty-serwisowe/

DANE SPRZEDAWCY
www_yesap_com
Drukarska 38
53-312 - Wrocław
NIP: 8992548767