Filtry

Brak wyników

Filtry

Sortowanie

4.5 / 5

Na podstawie 13 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 10 listopada 2020

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

02 lipca 2024

4.7 / 5

02 lipca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

4 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

17 lutego 2024

5 / 5

17 lutego 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

21 stycznia 2024

5 / 5

21 stycznia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

28 listopada 2023

5 / 5

28 listopada 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

09 października 2023

2.3 / 5

09 października 2023

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

12 czerwca 2023

5 / 5

12 czerwca 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

10 lutego 2023

3 / 5

10 lutego 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

3 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

03 lutego 2023

5 / 5

03 lutego 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

13 listopada 2022

3 / 5

13 listopada 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

3 / 5

Czas realizacji zamówienia

04 października 2022

5 / 5

04 października 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Dane firmy

Nazwa firmy: GK HAIR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: ul. Modlińska 335E

Kod pocztowy: 03-151

Miasto: Warszawa

NIP: 5242750339


Sprzedażą kosmetyków i ich dystrybucją zajmujemy się od wielu lat. Zależy nam na świadczeniu usług najwyższej jakości zarówno w naszych sklepach stacjonarnych jak i sklepie internetowym.

W naszej ofercie proponujemy kosmetyki profesjonalne do włosów, twarzy, ciała i paznokci zarówno znane i niszowe, odpowiadając cały czas na potrzeby klientów. Pracujemy nad naszą ofertą poszukując nowych, ciekawych propozycji i wyszukując perełek kosmetycznych na całym świecie dla naszych klientów.

Dbamy, by nasza oferta była atrakcyjna, dlatego oferujemy całą gamę promocji: od obniżek produktów po stałe zniżki dla Stałych Klientów.

Uzupełniamy ofertę handlową o porady dotyczące naszych kosmetyków w formie serii artykułów. Oferujemy świeże spojrzenie na pielegnację włosów, twarzy i ciała oraz obiektywne porównanie kosmetyków różnych producentów.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Zwroty towaru przyjmujemy przez 14 dni od jego dostarczenia.
Produkty nie mogą być używane.

Adres do zwrotów:

GK HAIR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Przemysłowa 10
05-190 Nasielsk

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Reklamacje należy kierować na adres: reklamacje@waybeauty.pl

Sklep internetowy niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.



W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) sklep internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.



Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa sklep internetowy (do wysokości kosztów przesyłki ekonomicznej).



Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się w zakładce „Reklamacje” sklepu internetowego. Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego BOK nada numer reklamacji.


Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie informacja o przyjęciu reklamacji.
Informację o numerze reklamacji należy umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce.
Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży (dowód zakupu) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej.

Gwarancja

Gwarancja jakości produktu oraz jego przydatności podana jest na opakowaniach.

DANE SPRZEDAWCY

waybeauty

GK HAIR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Modlińska 335E

03-151 - Warszawa

NIP: 5242750339