Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
SAMOCHÓD AUTO ZDALNIE STEROWANE WYŚCIGOWY

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

Samochód Zdalnie Sterowany AKU 360* PODUSZKOWIEC

PayPo

od 7,99 zł

toyshop

Auto Samochód ZDALNIE STEROWANY KING RC NA PILOT

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

AUTO ZDALNIE STEROWANE SAMOCHÓD 4x4 GRA ŚWIECI RC

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

Samochód Zdalnie Sterowany Akumulator 360 OBROTY

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

AUTO WYŚCIGOWE ZDALNIE STEROWANE DZIECI 1:22

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

Samochód Zdalnie Sterowany AKU 360* LED STUNT RC

PayPo

od 7,99 zł

toyshop

Samochód Zdalnie Sterowany AKU RC 360* Czołg LED

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

SAMOCHÓD ZDALNIE STEROWANY TERENOWY LED AUTO AKU

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

SAMOCHÓD ZDALNIE STEROWANY LAMBO NA PILOT

PayPo

od 7,99 zł

toyshop

Samochód Zdalnie Sterowany LED AKUMULATOR 360* USB

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

Samochód Zdalnie Sterowany AKU 360* LED STUNT RC

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

Samochód TIR zdalnie Sterowany Świeci RC

PayPo

od 7,99 zł

toyshop

Robot Zdalnie Sterowany Tańczy Świeci Gra

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

Duży Zdalnie Sterowany Traktor z Przyczepą AKU

PayPo

od 6,99 zł

toyshop

1-17 z 17 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

Informacje o sprzedającym Sklep internetowy działający w zakresie sprzedaży produktów w kategorii EROTYKA  Na zwrot dajemy aż 14 dni od dnia zakupu. Należy jednak zwrócić uwagę że zgodnie z przepisami prawa produkty erotyczne że względów higienicznych po otwarciu nie podlegają zwrotom. Dzięki tej zasadzie masz pełną gwarancję, że zawsze kupujesz oryginalny i nieużywany produkt. Pozostałe informacje   
1. Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów. Na stronie produktu, pod ceną podana jest informacja o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie zamówienie powinno zostać zrealizowane.      
2. Po przygotowaniu i nadaniu przesyłki na podany adres mailowy zostanie wysłany numer listu przewozowego do przesyłki oraz nazwa przewoźnika. Na podstawie numeru listu przewozowego na stronie firmy doręczającej można sprawdzić status doręczenia.     
3. Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z naszą firmą. Dołożymy wszelkich starań do tego by zoptymalizować doręczenie przesyłki. Przed kontaktem z nasza firmą warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ zamówienie może być w trakcie doręczenia.     
4. Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Towary nie są wysyłane z Biecza, lecz z zewnętrznego magazynu. W Bieczu znajduje się tylko biuro.     
5. Po zakupie należy wybrać sposób i formę płatności. Za towar można zapłacić przelewem klasycznym lub poprzez PayU.  W przypadku przelewu klasycznego w tytule przelewu należy podać login i numer oferty. Prosimy o dokonywanie wszystkich płatniości na następujący numer konta bankowego: Alior Bank: 07 2490 0005 0000 4530 6126 5059   
6. Do wszystkich transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie Faktury VAT elektronicznej (e-Faktura). Po wysłaniu zamówienia na podaną skrzynkę mailową zostanie wysłany dokument sprzedaży.    
7.  Prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827) nie przysługuje w odniesieniu do umów, które za przedmiot mają rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, której to rzeczy po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Jeżeli chciałbyś dokonać zwrotu to pamiętaj, że produkty higieniczne, które sprzedajemy możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb bezpieczeństwa lub rozerwanej folii. Dzięki temu macie pewność, że produkty, które kupujecie w naszym sklepie są w 100% oryginalne i nikt wcześniej ich nie dotykał, a zatem są bezpieczne w użytkowaniu. 
8. Klient dokonujący zakupu wyraża zdogę zgodnie z treścia niniejszej Klauzuli: Klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KRISTYLE Krystian Bartusik, ul. Przedmieście Górne 17, 38-340 Biecz NIP 7382038903 w celach związanych z realizacją zawartej umowy. Wyrażam również zgodę na przekazanie moich danych osobowych innym podmiotom, przez których posiadanie tych danych jest niezbędne, aby umowa mogła zostać należycie wykonana.
9. Prosimy o sprawdzenie przesyłki i zawartości przesyłki przy kurierze, lub niezwłocznie po odbiorze przesyłki. Reklamacją od ręki będą mogły zostać objęte tylko i wyłącznie te uszkodzenia w transporcie, które zostaną zgłoszone do nas najpóźniej w dniu doręczenia/odbioru przesyłki. Pozostałe reklamacje uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane w oparciu o decyzję reklamacyjną firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia wady i uszkodzenia w transporcie produktu należy sporządzić protokół szkody z kurierem lub przy naszej pomocy na stronie internetowej przewoźnika. Jeśli opakowanie wzbudza jakiekolwiek wątpliwości należy zwrócić szczególną uwagę przy sprawdzaniu produktu. W wiadomości do nas należy przesłać zdjęcia uszkodzonego produktu a także zdjęcia wszystkich boków opakowania transportowego i wypełnienia przesyłki. W przypadku nieścisłości w pierwszej kolejności zapraszamy do kontaktu z nami. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby możliwie jak najszybciej wyjaśnić każdą kwestię.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować naszą firmę KRISTYLE Krystian Bartusik o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w postaci na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy kupującemu wszystkie płatności,  z wyjątkiem kosztów dostarczenia zwrotnie produktu. 

Zwrot należności jest dokonywany niezwłocznie lecz nie później niż do 14 dni od dnia, w którym nasz firma została poinformowana o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Nasza firma może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, lecz nie później niż do 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.  Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Adres do zwrotów:

KRISTYLE Krystian Bartusik
ul. Przedmieście Górne 17
38-340 Biecz

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Reklamacje dotyczące zawartej Umowy Kupujący może składać na adres: KRISTYLE Krystian Bartusik ul. Przedmieście Górne 17, 38-340 Biecz , lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.   
Reklamacja, żeby została uznana za prawidłowo złożoną musi zawierać:  
1. Datę zawarcia umowy, której dotyczy reklamacja. 
2. Imię, Nazwisko, adres e-mail kupującego, nazwę użytkownika. 
3. Opis zawierający uzasadnienie reklamacji. 
4. Przedmiot reklamacji, wraz ze wskazaniem żądania kupującego.   
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji.  
- Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany adres e-mail Klienta. Informacje dodatkowe: 
- Towary uszkodzone podczas transportu nie podlegają reklamacjom (aby taka reklamacja została rozpatrzona, należy dołączyć do niej prawidłowo sporządzony protokół szkody z kurierem). 
- Reklamacją nie będą podlegały towary po ingerencji mechanicznej Klienta, lub towary, które klient próbował naprawić we własnym zakresie.

Gwarancja

Produktu objęte są gwarancją producenta dystrybutora

DANE SPRZEDAWCY

toyshop

ul. Przedmieście Górne 17

38-340 - Biecz

NIP: 7382038903