Sklep szamelina
4.5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 5,30 zł
4 osoby kupiły
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
2 osoby kupiły
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
1 osoba kupiła
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 8,60 zł
2 osoby kupiły
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
2 osoby kupiły
szamelina
4.5

od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
3 osoby kupiły
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
1 osoba kupiła
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5

PayPo
od 5,30 zł
szamelina
4.5
1-24 z 309 ofert
Filtry
Sortowanie
4.5 / 5
Na podstawie 32 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 21 kwietnia 2022
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1012 sierpnia 2025
1 / 5
12 sierpnia 2025
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
19 lipca 2025
4.7 / 5
19 lipca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
20 maja 2025
5 / 5
20 maja 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
08 maja 2025
1 / 5
08 maja 2025
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
05 maja 2025
5 / 5
05 maja 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
08 kwietnia 2025
5 / 5
08 kwietnia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
20 marca 2025
5 / 5
20 marca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
04 marca 2025
5 / 5
04 marca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
13 stycznia 2025
5 / 5
13 stycznia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
26 grudnia 2024
5 / 5
26 grudnia 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
BDO 000494112
Szamelina - jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, która zarejestrowaną jest w Polsce.
Nasza ofertą ciągle się rozwija, skierowana jest do szerokiej rzeszy konsumentów.
Zakupy u nas są bezpieczne. Każdy zakup opatrzony jest dowodem zakupu w postaci paragonu.
Zapraszamy do zakupów!
REGULAMIN:
I . Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w
ofercie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru. Proszę zwrócić uwagę, że w koszt
wysyłki należy wliczyć także koszty spakowania przedmiotu, a nie samą cenę usługi
świadczonej przez firmę - dotyczy to każdej formy wysyłki.
Koszt przesyłki nie stanowi przychodu Sprzedawcy!!!
II. Kupując towar Nabywca udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia w jego
imieniu umowy np z Pocztą Polską lub inną firmą świadczącą usługę dostarczenia
przesyłki. Od momentu nadania przesyłki Sprzedawca nie odpowiada za termin jej
doręczenia przez Pocztę Polską lub inne podmioty.
Terminy realizacji przesyłek określone są w stosownym regulaminie Poczty Polskiej.
Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona do adresata - konieczny jest kontakt
telefoniczny lub mailowy ze Sprzedającym. Po 14 dniach od daty nadania w wypadku
zgłoszenia przez Kupującego roszczenia dotyczącego braku dostarczenia przesyłki,
Sprzedający składa reklamację w placówce Poczty. Termin jej rozpatrzenia wynosi do 30
dni liczonych od dnia złożenia reklamacji
Sprzedawca nie bierze również odpowiedzialności za ewentuallne opóźnienia w
dostawie przesyłek powstałe z winy i po stronie podmiotów oraz firm świadczących
usługi kurierskie i pocztowe.
III. W przypadku wyboru listu innego niż POLECONY czyli formy wysyłki nierejestrownej
(list zwykły) nie ma możliwości śledzenia przesyłki - przy wysłaniu taką formą
przesyłki nie otrzymuje się potwierdzenia.
Wysyłka tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Kupującego!!! Brak możliwości
reklamacji na Poczcie! Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za przesyłki wysyłane
taką formą transportu!!! W trosce o bezpieczeństwo przesyłek oraz dobro Kupującego
proszę o wybieranie "listu poleconego" jako formy wysyłki.
IV. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej - płatnej przy odbiorze,
Kupujący zobowiązuje się do pokrycia wszelkich powstałych kosztów
związanych z przesyłką do kupującego oraz z powrotem przesyłki do Nadawcy
( w dwie strony).
V. W przypadku wprowadzenia przez Kupującego błędnego lub niepełnego adresu
dostawy, istnieje możliwość niedoręczenia listu/przesyłki przez spedytora/ operatora
pocztowego. To na Kupującym ciąży obowiązek prawidłowego wypełnienia oraz
podania wszelkich niezbędnych danych do dostawy. W przypadku nie doręczenia
przesyłki z tej przyczyny i jej zwrotu do Sprzedawcy, wszelkie powstałe koszty z tym
związane pokrywa Kupujący.
VI.W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry - za zakupione towary
należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od zawarcia umowy sprzedaży.
Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po otrzymaniu za nie zapłaty.
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia otrzymania potwierdzenia płatności
za zakupiony w ramach zawarcia umowy sprzedaży produkt.
Z zastrzeżeniem w przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje kilka towarów,
przesyłka zostanie wysłana przez Sprzedającego po skompletowaniu całego
zamówienia.
Zarówno przygotowanie przesyłek jak i ich nadanie odbywa się codzienne w dni
robocze w godzinach popołudniowych.
W sytuacjach losowych takich jak np. awaria sprzętu transportowego czy systemu
spedycyjngo, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przesunięcia przygotowania i
wysyłki przesyłek na kolejny dzień/dni robocze.
VII. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy
do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia.
VIII. Do każdego zakupu wystawiany jest paragon. Na życzenie klienta Sprzedający
wystawia rachunek imienny bądź fakturę VAT.
Informację o wystawieniu rachunku lub faktury należy przesłać bezpośrednio po
zakupie. Ponadto zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami jeżeli Kupujący
chce w późniejszym terminie otrzymać fakturę, koniecznym jest poinformowanie o
tym Sprzedającego zaraz po zakupie!!! W chwili tworzenia paragonu koniecznie jest
podanie nr NIP firmy na która ma zostać wystawiona w póżniejszym terminie
faktura ( ustawa o VAT w art. 106b ust. 5 i 6 )
W myśl obowiązujących przepisów oraz zaleceń Ministerstwa Finansów - gdy
kwota zakupu nie przekracza wartości 450 zł - do zamówienia zostanie
wystawiona FAKTURA UPROSZCZONA (Paragon z NIP)
Dokument sprzedaży zostanie dołączony do przesyłki przy towarze!
W powyższym przypadku istnieje również możliwość wystawienia pełnej Faktury
po wcześniejszej wyraźnej prośbie KUPUJĄCEGO!
VIX. Sprzedawca dołożył wszelkich starań, by informacje zawarte w ofertach były zgodne
z prawdą i aktualne, jednak informacje te nie są objęte jakąkolwiek gwarancją.
Istnieje niewielkie prawdopodobieństwo, że opisy umieszczone w ofertach lub
zdjęcia (a w szczególności kolory oferowanych produktów) mogą nieznacznie
odbiegać od wyglądu w rzeczywistości (uzależnione jest to od wielu czynników,
między innymi ustawieniem kolorów wyświetlanych przez monitor).
X. Oferowane w ofertach produkty należy stosować tylko i wyłącznie zgodnie z ich
przeznaczeniem, w sposób określony w instrukcji obsługi(jeśli została dołączona
do produktu) . Sprzedawca nie bierze w żadnym wypadku odpowiedzialności
wobec jakichkolwiek szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z
powodu użytkowania oferowanych przez siebie towarów.
Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów
użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków
gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera
danego towaru. Emblematy oferowane w sprzedaży stanowią zamienniki części
oryginalnych i służą do samodzielnego montażu/wymiany/naprawy części
składowych produktu złożonego w celu przywrócenia jego pierwotnego wyglądu
( "klauzula naprawy" - zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony wzorów
przemysłowych i znaków towarowych.)
Pomiędzy Sprzedawcą, a Właścicielami znaków towarowych i wzorów
przemysłowych, nie zachodzi oraz nie istnieje żadne powiązanie prawne, ani gospodarcze.
RODO
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Dane osobowe Kupującego przetwarzane
są na podstawie: umowy, tj. od 25 maja 2018 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE – czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych („RODO”);
ciążącego na Sprzedawcy obowiązku związanego z rachunkowością tj.
od 25 maja 2018 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; prawnie uzasadnionego
interesu Sprzedawcy w postaci zapewnienia możliwości dochodzenia ewentualnych
roszczeń w związku z umową, tj. od 25 maja 2018 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. Przetwarzanie danych osobowych Kupującego, podanych podczas składania
zamówienia, następuje w celu realizacji zawieranej umowy sprzedaży. Podanie
danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla prawidłowej realizacji zawieranej umowy.
W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie zawarcie umowy. Po zawarciu
umowy dane Kupującego mogą być przekazywane następującym podmiotom:
podmiot realizujący dostawę towarów, dostawca płatności. Dane Kupującego będą
przetwarzane do momentu, w którym ustanie możliwość dochodzenia ewentualnych
roszczeń lub na Sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny związany z
rachunkowością – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później.
Kupujący ma prawo: dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania
swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, żądania ograniczenia
przetwarzania swoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich
danych. W przypadku, gdyby Kupujący uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie
z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do organu nadzorczego
Pozostałe informacje
Firma Szamelina odradza wybór metod dostaw NIEREJESTROWANYCH - list ekonomiczny,list priorytetowy!
W/w przesyłki:
*NIE posiadają potwierdzenia nadania
*NIE ma możliwości sprawdzenia statusu przesyłki
*NIE można ich reklamować na Poczcie Polskiej - brak potwierdzenia nadania.
Zdarzają się przypadki, że towar zamówiony w/w formą przesyłki dostarczany jest przez Pocztę Polską nawet 30 dni!!!
W celu redukcji gabarytu oraz wagi zakupiony produkt może być wysłany bez oryginalnego opakowania producenta.
Wysyłka tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Kupującego!!!
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Adres do zwrotów:
SZAMELINA KAROLINA NIZGORSKA
ul. Rdestowa 12A m.10
81-577 Gdynia
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Warunkiem rozpoczęcia przez Sprzedawcę procedury reklamacyjnej jest:
Posiadanie przez produkt wady fizycznej lub prawnej, a w przypadku, jeżeli kupującym jest konsument niezgodność towaru z umową.
Reklamację należy zgłosić drogą e-mailową na adres: szamelina@gmail.com lub listownie na adres Sprzedającego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Koszt zwrotu rzeczy w ramach reklamacji:
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej transakcji,
Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrot pieniędzy wpłaconych przez Kupującego dokonany zostanie w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki na wskazane przez Klienta w formularzu konto bankowe.
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z prawem masz maksymalnie 14 dni (licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki), aby powiadomić sprzedającego o zwrocie towaru.
Gwarancja
RODZAJ GWARANCJI
sprzedającego

DANE SPRZEDAWCY
szamelina
ul. Sojowa 18B/14
81-589 - Gdynia
NIP: 5891888388