Sklep souschef
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie1-16 z 16 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
Dane firmy
Nazwa firmy: OMC Sławomir Bieroń
Adres: ul. Nowa 3/4
Kod pocztowy: 44-122
Miasto: Gliwice
NIP: 6312218723
W sklepie Souschef oferujemy najwyższej jakości, najostrzejsze i najpiękniejsze japońskie noże kuchenne. Nie brakuje również narzędzi do ostrzenia, pielęgnacji i przechowywania noży. Numer BDO: 000161415
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
pisemnie na adres: OMC SŁAWOMIR BIEROŃ ul. NOWA 3/4 44-122 Gliwice;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@souschef.pl;
Adres do zwrotów:
OMC Sławomir Bieroń
ul. Nowa 3/4
44-122 Gliwice
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :
pisemnie na adres: ul. Nowa 3/4, 44-122 Gliwice;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@souschef.pl;
OPIS REKLAMACJI
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
3. danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Nowa 3/4, 44-122 Gliwice. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Gwarancja
Gwarancja na oferowane przez nas produkty wynosi 2 lata.

DANE SPRZEDAWCY
souschef
OMC Sławomir Bieroń
ul. Nowa 3/4
44-122 - Gliwice
NIP: 6312218723