Sklep skorulskijewellery
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5

PayPo
od 12,00 zł
skorulskijewellery
5
1-24 z 103 oferty
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 1 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 07 marca 2022
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
123 sierpnia 2023
5 / 5
23 sierpnia 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Marka Skorulski Jewellery zajmuje się sprzedażą biżuterii. W asortymencie mamy Biżuterię z kamieniami naturalnymi, kryształami (soplami), mechanizmem zegarka oraz biżuterię z samym srebrem. Specjalizujemy się w produktach w oprawie ze srebra 925, srebra pozłacanego, srebra rodowanego, srebra młotkowanego oraz srebra oksydowanego. Mamy szeroki wybór kamieni naturalnych np. Larimar, Czaroit, Malachit, Kyanit, Kryształ Górski, Kwarc Różowy, etc.
Biżuteria w naszym sklepie jest tworzona ręcznie.
Dane firmy:
Simon's Jewellery Szymon Skorulski
Bacieczki 223 lok. 48
15-686 Białystok
NIP: 5423440335
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
1. Odstąpienie od umowy
1. Kupujący będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość - umowę uważa się za niezawartą.
2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje także osobie fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą dokonującą zakupu o charakterze niezawodowym.
3. Sprzedający zweryfikuje uprawnienie do złożenia przez osobę wskazaną w pkt 2 oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Weryfikacja odbywa się poprzez sprawdzenie czy zawarta umowa nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego - co w szczególności odbywa się poprzez analizę kodów PKD wskazanych w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.
4. W przypadku uznania, że dokonany przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą w Sklepie Internetowym zakup Towaru miał charakter zawodowy - Sprzedawca niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 3 dni roboczych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu - informuje składającego oświadczenie, iż w związku z zawodowym charakterem dokonanego zakupu - nie przysługuje prawo do odstąpienia, a zatem złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy - nie wywołuje skutków prawnych. Jeżeli wraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy dokonano fizycznego zwrotu Towaru - Towar ten zostanie odesłany na koszt osoby składającej oświadczenie i na dane adresowe uprzednio podane w Zamówieniu. Odpowiedź Sprzedawcy zostanie udzielona przy użyciu takiego samego sposobu jakiego użyła osoba składająca oświadczenie.
5. W przypadku odstąpienia od umowy - Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
6. Oświadczenie Konsumenta musi jednoznacznie wyrażać jego wolę odstąpienia od umowy.
7. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
8. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
8.1 dla umowy w wykonaniu, której Sprzedający wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
8.1.1 obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
8.1.2 polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
8.2 dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
9. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:
9.1 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na ryku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
9.2 których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
9.3 których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9.4 których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9.5 o dostarczanie treści cyfrowych oraz licencji elektronicznych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
9.6 których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
9.7 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
9.8 o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
9.9 w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
2. Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy
2.1 Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia.
2.1.1 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
2.1.2 Jeżeli Konsument celem realizacji prawa do odstąpienia - skorzysta z Elektronicznego formularza zwrotu - środki będą zwrócone wybranym sposobem i na podany przez Konsumenta rachunek bankowy.
2.2 Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2.3 Sprzedawca może zaproponować Konsumentowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej propozycji - Konsument powinien zwrócić rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar, który Konsument zwraca powinien wysyłać go na adres siedziby Sprzedawcy.
2.4 Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Adres do zwrotów:
Simon's Jewellery Szymon Skorulski
ul. Bacieczki 223/48
15-686 Białystok
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Reklamację z tytułu rękojmi można zgłosić mailowo, na adres: sklep@skorulskijewellery.pl
W mailu należy dokładnie opisać co jest powodem reklamacji, dodać zdjęcia (np. co i w którym miejscu jest uszkodzone).
Należy przesłać również dowód zapłaty (np. paragon lub potwierdzenie przelewu)
Każda osoba, będąca konsumentem ma prawo do rękojmi.
Przedmiot należy bezpiecznie zapakować i wysłać kurierem na adres 02-213 Warszawa ul. Borsucza 59/84.
W przypadku zaakceptowania reklamacji koszt przesyłki ponosi sprzedawca.
Reklamacji nie podlegają:
Powłoki złocone w tym ścieranie się złocenia.
Uszkodzenia mechaniczne wynikąjące z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu.
Utleniane się srebra i srebra złoconego na ciemny i miedziany kolor (w przypadku złocenia), które wynika z jego właściwości chemicznych. Do tego procesu przyczyniają się związki siarki występujące w powietrzu. Wchodzą one w reakcje ze srebrem tworząc ciemny osad na powierzchni biżuterii.
Gwarancja
Gwarancja działa na ogólnych zasadach prawa.

DANE SPRZEDAWCY
skorulskijewellery
ul. Bacieczki 223/48
15-686 - Białystok
NIP: 5423440335