Sklep schild_pl
3
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Kolor
6
3
1
Marka
10
Stan
67
6
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
Darmowa dostawa
1 osoba kupiła
schild_pl
1

Raty
PayPo
5 900,00 zł
4 695
,00 złDarmowa dostawa
schild_pl
1

Raty
PayPo
5 900,00 zł
4 490
,00 złDarmowa dostawa
schild_pl
1
1-24 z 304 oferty
Filtry
Sortowanie
3 / 5
Na podstawie 2 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 17 marca 2022
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
228 sierpnia 2025
5 / 5
28 sierpnia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
28 lipca 2024
1 / 5
28 lipca 2024
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Istniejemy od 29 czerwca 2010 roku.
Firma Schild to przedsiębiorstwo rodzinne z korzeniami w Niemczech- gdzie również mamy swój oddział.
Stawiamy na jakość i niezawodność. Nieustannie idziemy z duchem czasu i najnowszymi trendami oraz rozwiązaniami technologicznymi.
Każdy produkt opuszczający nasz zakład jest dopracowany i sprawdzony, spełniająca oczekiwania współczesnych użytkowników i inwestorów. Współpracujemy tylko z pewnymi dostawcami.
Posiadamy certyfikowane doświadczenie techniczne, elektroniczne i informatyczne.
Dysponujemy magazynem części zamiennych oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Misją firmy Schild- Piotr Schild jest bycie liderem na rynku automatycznych suszarek do rąk jak również drobnego sprzętu AGD.
Tę pozycję staramy się osiągnąć, dostarczając naszym dystrybutorom i klientom innowacyjne, ekologiczne i wysokiej jakości produkty w korzystnych cenach. Dodatkową wartością dla naszych klientów jest obsługa na najwyższym poziomie. To wszystko ma zapewnić naszym kontrahentom pełną satysfakcję i komfort.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu. (Jeżeli nie jest określony stan w treści ogłoszenia- oznacza to że jest to produkt nowy)
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Schild, Janczewo 95P, 66-431 Santok niniejszego Regulaminu.
9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
10. W przypadku zwrotu oczyszczacza powietrza- mozliwe jest to tylko i wyłacznie pod warunkiem że filtry nie były używane i rozpakowywane- a jeżeli były to kupujący dostaje zwrot pomniejszony o koszt filtrów
11. W przypadku zwrotu lub wymiany termostatu- warunkiem niezbędnym jest nienaruszona folia na wyświetlaczu- jeżeli była zdejmowana- zwrot nie jest możliwy
Adres do zwrotów:
SCHILD - PIOTR SCHILD
ul. Szmaragdowa 8
66-431 Janczewo
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu. (Jeżeli nie jest określony stan w treści ogłoszenia- oznacza to że jest to produkt nowy)
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Schild, Janczewo 95P, 66-431 Santok niniejszego Regulaminu.
9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
10. W przypadku zwrotu oczyszczacza powietrza- mozliwe jest to tylko i wyłacznie pod warunkiem że filtry nie były używane i rozpakowywane- a jeżeli były to kupujący dostaje zwrot pomniejszony o koszt filtrów
11. W przypadku zwrotu lub wymiany termostatu- warunkiem niezbędnym jest nienaruszona folia na wyświetlaczu- jeżeli była zdejmowana- zwrot nie jest możliwy
Informacje dodatkowe:
NIP 5992682062
GIOŚ: E0022897W
BDO 000016059
REGON: 080440225
Gwarancja
Gwarancja dla osoby fizycznej to 24 miesiące, dla przedsiębiorcy 12 miesięcy.
Zgłoszenia dokonujemy pod adresem biuro@schild.pl
Informacje prezentowane w załączonych materiałach nie stanowią oferty w rozumieniu Art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
Ogólne warunki gwarancji
Przewodnim celem Schild jest zarówno pomoc sprzedażowa jak i posprzedażowa. Wyjątkowo cenimy pomoc klientom w trakcie całego okresu użytkowania, zarówno w okresie gwarancji oraz po gwarancji. Wykwalifikowany serwis wspierający klientów to klucz do sukcesu Schild. Posiadamy bogaty magazyn części zamiennych oraz własne magazyny co zapewnia wysoką dostępność towaru. Reakcję serwisową podejmujemy przeważnie w ciągu 24 godzin.
Cenimy sobie zasady dlatego posiadamy przejrzyste warunki gwarancji, z którymi należy zapoznać się przed złożeniem reklamacji, aby pomóc szybko rozwiązać problem.
1. Gwarancja producenta jest udzielana na okres 12 miesięcy od daty zakupu w przypadku zastosowania zawodowego, a okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Natomiast w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego na 24 miesiące od daty zakupu.
2. W okresie gwarancyjnym usuwane są wady wynikające z błędów produkcyjnych lub wad materiałowych.
3. Naprawy realizowane są w najszybszym możliwym czasie, jednak termin naprawy nie powinien przekroczyć 21 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia maszyny do serwisu w siedzibie firmy. Termin ten może ulec przedłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej naprawić maszynę.
4. W przypadku braku możliwości naprawy urządzenia w okresie gwarancyjnym, klientowi przysługuje prawo do wymiany urządzenia na nowe lub zwrot gotówki.
5. Reklamujący zobowiązuje się do oddania produktów w stanie czystym i schludnym oraz takim, który pozwoli serwisowi na przystąpienie do koniecznych prac naprawczych bez utrudnień. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku, serwis może obciążyć reklamującego dodatkową opłatą, o wysokości której reklamujący zostanie poinformowany przed przystąpieniem przez serwis do naprawy.
7. W przypadku napraw gwarancyjnych prosimy dostarczyć urządzenie używając oryginalnego opakowania co zapewnia prawidłowy transport urządzenia.
8. Gwarant nie odpowiada za zniszczenia lub uszkodzenia produktu wynikające z niewłaściwego opakowania lub zabezpieczenia produktu przez Nabywcę w trakcie transportu. Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
9. Po rozpatrzeniu reklamacji serwis kontaktuje się z klientem na podstawie danych podanych mailowo na adres biuro@schild.pl
10. Użytkownik traci gwarancję w przypadku:
10.1. demontażu lub modyfikowana produktu przez ingerencję osób lub firm trzecich
10.2. nieprawidłowego montażu, konserwacji, magazynowana i transportowania
10.3. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych
10.4. niezgodnego użytkowania z instrukcją obsługi i przeznaczeniem
10.5. pracy urządzenia bez zalecanego przez producenta osprzętu
10.6. stwierdzenia, że sprzęt był nadal eksploatowany po ujawnieniu się objawów niesprawności
11. Gwarancja nie obejmuje:
11.1. wymiany części zużywających się w sposób naturalny (oraz części i materiałów eksploatacyjnych) np. styczników, bezpieczników, osi, przegubów, uszczelek, uszczelniaczy, oringów, simeringów, krańcówek, zabezpieczeń termicznych (itp.), łożysk, kabli zasilających, linek napędowych, uchwytów, olejów, smarów itp.
11.2. uszkodzeń powstałych na skutek wyładowań atmosferycznych lub z winy instalacji napięciowej.
11.3. uszkodzeń wynikających z przeciążenia sprzętu na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji
11.4. nieprawidłowego podłączenia instalacji zasilających (elektrycznych, pneumatycznych, hydraulicznych)
12. Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia Reklamującego kosztami manipulacyjnymi związanymi z przeprowadzeniem ekspertyzy i transportem, jeśli reklamowany produkt będzie sprawny lub uszkodzenie nie było objęte gwarancją. W takim przypadku Reklamujący zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości kosztów Gwaranta.
13. Gwarancja nie daje Kupującemu prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków lub dodatkowo poniesionych kosztów z powodu uszkodzenia urządzenia.
14. Po dokonaniu naprawy reklamowany towar będzie odesłany na koszt Gwaranta.
15. Wymagana wilgotność powietrza środowiska pracy urządzeń SCHILD wynosi do 60%, temperatura pracy 5-40°C
16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie postanowienia Kodeksu Cywilnego.
17. Gwarancja na zakupione maszyny obowiązuje tylko na terenie Polski.
18. Warunki gwarancji poza terenem Polski ustalane są indywidualnie.

DANE SPRZEDAWCY
schild_pl
ul. Szmaragdowa 8
66-431 - Janczewo
NIP: 5992682062