Sklep olamed_com_pl
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Raty
PayPo
od 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
PayPo
689,00 zł
647
,80 złod 15,00 zł
3 osoby kupiły
olamed_com_pl

Raty
PayPo
od 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
PayPo
od 15,00 zł
4 osoby kupiły
olamed_com_pl

Raty
PayPo
2 290,00 zł
2 150
,00 złod 15,00 zł
1 osoba kupiła
olamed_com_pl

Raty
PayPo
4 850,00 zł
4 490
,00 złod 15,00 zł
olamed_com_pl

PayPo
299,00 zł
225
,00 złod 15,00 zł
1 osoba kupiła
olamed_com_pl

Raty
PayPo
3 150,00 zł
2 999
,00 złod 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
PayPo
2 150,00 zł
1 806
,00 złod 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
PayPo
690,00 zł
539
,00 złod 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
PayPo
470,00 zł
370
,00 złod 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
od 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
6 900,00 zł
6 790
,00 złod 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
PayPo
od 15,00 zł
olamed_com_pl

Raty
od 15,00 zł
olamed_com_pl
1-18 z 18 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
O naszym sklepie
DEMALO Sp. z o.o. jest polskim dystrybutorem profesjonalnego sprzętu medycznego. Oferowany sprzęt posiada certyfikaty CE, deklaracje zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Zapraszamy do zakupów.
W przypadku pytań służymy chętnie pomocą.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zgodnie z ustawą z 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126, poz. 1381 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne (posiadające europejski certyfikat jakości CE) nie podlegają zwrotowi.
Prawo odstąpienia od umowy w Sklepie nie przysługuje w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Informacje dot. zwrotów:
Klient ma prawo do zwrotu zamówionego produktu w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Termin odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od otrzymania zamówionego produktu. W celu skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy do DEMALO Sp. z o.o. z siedzibą w Myszkowie, drogą mailową lub pocztą tradycyjną listem poleconym na adres DEMALO Sp. z o.o., 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7/15.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
Po złożeniu odpowiedniego oświadczenia w czasie 14 dni od otrzymania towaru, Klient wysyła towar przesyłką ubezpieczoną na adres DEMALO Sp. z o.o., 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7/15. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymał informację o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany przez DEMALO Sp. z o.o. taką samą formą płatności, jaką użył Klient.
DEMALO Sp. z o.o.może wstrzymać się ze zwrotem płatności do dnia otrzymania produktu lub do dnia dostarczenia do DEMALO Sp. z o.o. dowodu odesłania produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwracany przez Klienta towar powinien być opakowany w odpowiedni sposób, który zapewnia brak uszkodzeń w trakcie transportu.
Adres do zwrotów:
DEMALO Sp. z o.o.
Pułaskiego 7/15
42-300 Myszków
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Produkty wielokrotnego użytku znajdujące się w sklepie podlegają gwarancji producenta lub dystrybutora. Jeśli na stronie produktu nie znajduje się informacja na temat czasu gwarancji produktu, wtedy czas gwarancji tego produktu wynosi 12 miesięcy. Produkty jednorazowego użytku posiadają termin ważności podany na opakowaniu. Termin gwarancji podany jest na stronie danego produktu.
Jeśli dostarczone produkty posiadają wady techniczne, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny tel. +48 535 172 996 lub mailowy: biuro@olamed.com.pl
Klient jest zobowiązany sprawdzić czy dostarczona przez kuriera przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli opakowanie ma widoczne uszkodzenia zewnętrzne, polecamy odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo. Podczas przekazywania przesyłki Klientowi przez kuriera, Klient może otworzyć paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem, należy sporządzić protokół rozbieżności, który będzie podstawą do reklamacji.
W okresie gwarancyjnym reklamowany produkt Klient wysyła do DEMALO Sp. z o.o., na adres: DEMALO Sp. z o.o., 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7/15 na własny koszt. W przypadku stwierdzenia wad urządzenia DEMALO Sp. z o.o. dokonuje naprawy oraz zwraca koszty wysyłki produktu. W sytuacji stwierdzenia uszkodzeń nie objętych gwarancją, wynikających z działań Użytkownika, DEMALO Sp. z o.o. po wcześniejszym zgodzie Klienta, dokonuje naprawy produktu, wystawia paragon lub fakturę za naprawę oraz koszt wysyłki Klientowi i wysyła na wskazany przez Klienta adres.
Sklep rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamowanego produktu w prawidłowej postaci.
W przypadku stwierdzenia przez Klienta, że towar został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, Klient powinien odesłać ubezpieczoną przesyłkę za pośrednictwem operatora pocztowego na adres DEMALO Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 7/15, 42-300 Myszków. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu lub niezgodności produktu z opisem, Klient informuje Sklep drogą mailową lub telefoniczną o wadliwości produktu, odsyła produkt na adres Sklepu. W ciągu 14 dni Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego. W sytuacji uznania reklamacji towar zostaje naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy towar. Jeśli wymiana towaru bądź jego naprawa nie będą możliwe z uwagi na wyczerpanie zapasów magazynowych, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu bądź zaoferuje Klientowi dostępne w ofercie Sklepu produkty do wyboru. W każdym z wyżej wymienionych sytuacji, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, wówczas Klient otrzyma uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 14 dni roboczych.
Dowodem zawartej umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem jest paragon lub faktura VAT.
Informacje dodatkowe:
Prawo odstąpienia od umowy w Sklepie nie przysługuje w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Gwarancja
Gwarancja producenta

DANE SPRZEDAWCY
olamed_com_pl
ul. Pułaskiego 7/15
42-300 - Myszków
NIP: 5771994478