Sklep nobilandia
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Brak wyników
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
Dane firmy
Nazwa firmy: NOBILANDIA Magdalena GRABOWSKA
Adres: ul. Świerkowa 1
Kod pocztowy: 55-020
Miasto: Żórawina
NIP: 9241767096
Nobilandia.com powstała z chęci dotarcia do jak największego grona odbiorcy. Dzięki Państwa dużemu zainteresowaniu w poszukiwaniu najlepszego produktu i bezpiecznych zakupów - wychodzimy na przeciw oczekiwaniom.
Tworzymy bezpieczne i przyjemne zakupy.
Chcemy zagościć w Państwa domach na wiele lat, stąd asortyment wybieramy spośród najlepszych marek na rynku zwracając uwagę na jakość i design.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu - gwarantujemy wysoką jakość obsługi.
Naszą misją będzie uśmiech i zadowolenie na Państwa twarzy.
Stawiamy na:
1. Jakość produktu
2. Jakość obsługi
3. Wieloletnie relacje z klientem
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
30 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA: kupujący, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca zwróci mu koszty przesyłki zamówionego Produktu do wysokości najtańszej opcji, która była dostępna w ofercie w dniu złożenia Zamówienia.
Zwrot odbywa się przez na wskazany numer konta bankowego.
W przypadku gdy klient dokona zwrotu towaru za pobraniem, wówczas paczka nie zostanie odebrana przez sklep.
Dodatkowe informacje:
Klient bez podania jakiejkolwiek przyczyny ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi, a także Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące Konsumentów w zakresie prawa do odstąpienia stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy należy poinformować o swojej decyzji Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia woli o rezygnacji z zakupu i woli zwrotu towaru, zachowując termin do odstąpienia od Umowy.
Poniżej wzór odstąpienia od umowy:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
na adres e-mail: kontakt@nobilandia.com
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Dane sprzedawcy
Nazwa firmy: …………………………………………………….
Adres: …………………………………………………….
…………………………………………………….
NIP: …………………………………………………….
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
Nazwa towarów / Tytuł ofert/ Numer ofert: ………………………………………………….
…………………………………………………..
…………………………………………………..
Data zakupu …………………………………………………..
Data odbioru towaru …………………………………………………...
Moje dane
Imię i nazwisko: …………………………………………………...
Adres: ……………………………………………………
……………………………………………………
Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru na konto bankowe o numerze:
__ ____ ____ ____ ____ ____ ____
Miejscowość, data ………….…..………… Podpis …………….……….….…..….………….
Adres do zwrotów:
NOBILANDIA Magdalena GRABOWSKA
ul. Świerkowa 1
55-020 Żórawina
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z REKLAMACJI
UWAGA!!!
W dniu dostarczenia przesyłki należy koniecznie SPRAWDZIĆ PRZESYŁKĘ w obecności kuriera. Jeśli przesyłka - przedmiot będzie uszkodzony - należy niezwłocznie (tylko w dniu dostarczenia) spisać PROTOKÓŁ SZKODY z kurierem.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przyjmuję się, że z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi na Klienta niebędącego Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta przechodzą wszelkie korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu. Na Kliencie ciąży obowiązek sprawdzenia w jakim stanie odbiera Towar od przewoźnika.
Reklamacja
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
4. żądać usunięcia wady.
W składanej reklamacji proszę o podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz dołączeniu zdjęć.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy kontakt@nobilandia.com lub telefoniczny 501 203 086
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.
Adresem reklamacyjnym jest:
Nobilandia
ul. Świerkowa 1
55-020 Żórawina
Uwaga!
W przypadku wysłania reklamacji na inny adres bądź wysłania jej bez wcześniejszej informacji mailowej lub telefonicznej czas jej rozpatrzenia znacznie się wydłuży.
Gwarancja
Proszę o kontakt mailowy kontakt@nobilandia.com
Proszę o wpisanie w tytule GWARANCJA
lub telefoniczny 501 203 086
DANE SPRZEDAWCY
nobilandia
NOBILANDIA Magdalena GRABOWSKA
ul. Świerkowa 1
55-020 - Żórawina
NIP: 9241767096