Sklep multiPrezenty
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Marka
14
Stan
19
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
Darmowa dostawa
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
Darmowa dostawa
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
od 4,90 zł
multiPrezenty

PayPo
Darmowa dostawa
multiPrezenty
1-19 z 19 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
O naszym sklepie
Witaj na naszym koncie multiPrezenty w serwisie Arena
Szukasz prezentu dla Dziewczynki? Szukasz prezentu dla Chłopca?
W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę zabawek i artykułów dla Dzieci
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwrot produktu – 14 dni na zwrot
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym (osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego) może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu za pomocą poczty elektronicznej na adres: zwroty@tisto.pl lub w formie papierowej na adres naszej firmy.
Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki (w terminie nie dłuższym niż 14 dni) na adres:
VKR Marcin Jasiewicz
ul. Okrzei 63/3
87-800 Włocławek
Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Sprzedający ma prawo do obciążenia Klienta kosztami umniejszenia jej wartości. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty (ceny produktów i kosztów wysyłki) z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów przesyłki zwrotnej.
Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego zakupu.
W razie wątpliwości lub pytań skontaktuj się z nami poprzez e-mail biuro@tisto.pl lub telefonicznie 534 603 475, celem ustalenia kolejnych kroków.
Adres do zwrotów:
VKR Marcin Jasiewicz
Okrzei 63/3
87-800 Włocławek
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację.
Reklamację możesz złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@tisto.pl lub w formie papierowej na adres naszej firmy.
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, telefon i adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy - na nasz koszt odbierzemy od Ciebie reklamowany towar.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
W razie wątpliwości lub pytań skontaktuj się z nami poprzez e-mail: biuro@tisto.p lub telefonicznie 534 603 475, celem ustalenia kolejnych kroków.
Informacje dodatkowe:
Pozasądowa droga rozstrzygnięcia sporu
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze Sprzedającym istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.ph
Gwarancja
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację.
Reklamację możesz złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@tisto.pl lub w formie papierowej na adres naszej firmy.
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, telefon i adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy - na nasz koszt odbierzemy od Ciebie reklamowany towar.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
W razie wątpliwości lub pytań skontaktuj się z nami poprzez e-mail: biuro@tisto.p lub telefonicznie 534 603 475, celem ustalenia kolejnych kroków.

DANE SPRZEDAWCY
multiPrezenty
Okrzei 63/3
87-800 - Włocławek
NIP: 8881014181