Sklep mgkmeble
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Raty
PayPo
2 199,00 zł
1 499
,00 złod 189,00 zł
mgkmeble

Raty
PayPo
1 899,00 zł
1 600
,00 złod 150,00 zł
mgkmeble

Raty
PayPo
1 899,00 zł
1 600
,00 złod 150,00 zł
mgkmeble
1-9 z 9 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
Dane firmy
Nazwa firmy: MGK MEBLE Łukasz Głowacki
Adres: ul. Kościuszki 55
Kod pocztowy: 98-432
Miasto: Dzietrzkowice
NIP: 9970111420
Zajmujemy się produkcją mebli tapicerowanych
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14dni liczonych od dnia odebrania towaru, jeśli towar nie jest zgodny z opisem .Koszty transportu zwrotu ponosi kupujący
Adres do zwrotów:
MGK MEBLE
Kośćiuszki 55
98-432 Łubnice
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
1.Zgłoszenia gwarancyjnego Kupujący dokonuje w formie pisemnej.
2.W przypadku ujawnienia się wady mebla w okresie gwarancji Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego jej zgłoszenia, lecz nie później niż w terminie 14 od stwierdzenia wady.
3. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy, przy czym czas realizacji reklamacji liczony jest od daty zgłoszenia jej Gwarantowi. Sprzedawca jest zobowiązany przekazać Gwarantowi zgłoszenie reklamacyjne w terminie 3 dni od jego otrzymania.
4. Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać szczegółowy opis wady mebla. Zgłoszenie jest ważne tylko za okazaniem dowodu potwierdzającego zakup mebla. Zakup mebla powinien być potwierdzony przez Sprzedawcę w zgłoszeniu reklamacyjnym.
5. W celu weryfikacji zasadności zgłoszenia reklamacyjnego, Kupujący zobowiązany jest umożliwić Gwarantowi dokonanie sprawdzenia mebla w miejscu jego użytkowania. Jeżeli z uwagi na rodzaj wady nie będzie możliwe sprawdzenie mebla w miejscu jego użytkowania, Kupujący zobowiązany jest, pod rygorem utraty praw z gwarancji, do wydania mebla Gwarantowi
na okres do 14 dni roboczych. W tym okresie oraz w okresie wykonywania usługi gwarancyjnej, Gwarant nie ma obowiązku zapewnienia mebla zastępczego.
6. Gwarant poinformuje Kupującego o uznaniu reklamacji za zasadną lub niezasadną w terminie 21 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, jednak w uzasadnionych przypadkach Gwarant zastrzega sobie prawo do wydłużenia termin weryfikacji reklamacji po wcześniejszym poinformowaniu Kupującego.
REALIZACJA ZOBOWIĄZAŃ WYNIKAJĄCYCH Z GWARANCJI
1.Uznanie reklamacji za zasadną skutkuje zobowiązaniem Gwaranta do jego realizacji w terminie 30 dni roboczych, po powiadomieniu Kupującego.
2. Gwarant zrealizuje swoje zobowiązanie poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę mebla na nowy wolny od wad, jeżeli naprawa okaże się niemożliwa do wykonania lub ekonomicznie nieuzasadniona. O sposobie realizacji powyższego obowiązku decyduje Gwarant.
3. W uzasadnionych przypadkach Gwarant ma prawo przedłużenia terminu realizacji reklamacji po wcześniejszym poinformowaniu Kupującego.
4. Naprawa zostanie dokonana w miejscu użytkowania mebla lub w uzasadnionych przypadkach w serwisie Gwaranta, w sposób najmniej uciążliwy dla Gwaranta i Kupującego. O sposobie realizacji przedmiotowego obowiązku decyduje Gwarant.
5. W przypadku braku możliwości jednoznacznego stwierdzenia odpowiedzialności z tytułu gwarancji, Gwarant może zaproponować Kupującemu dokonanie naprawy na preferencyjnych warunkach.
6. Zrealizowanie usługi gwarancyjnej zostanie potwierdzone protokołem stwierdzającym prawidłowe wykonanie reklamacji, przy czym okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas wykonywanej naprawy.
Gwarancja
1.Gwarant zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli , gdy będą właściwie zamontowane i ustawione oraz przy zachowaniu prawidłowych zasad ich użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem, a w razie wystąpienia w produkcie wady zobowiązuje się do stosownego świadczenia gwarancyjnego według zasad obowiązujących w niniejszym
dokumencie gwarancyjnym.
2.Gwarantem jest MGK Meble Łukasz Głowacki, z siedzibą w Dzietrzkowicach, ul. Kościuszki 55, 98-432 Łubnice.
3.Gwarancja obejmuje meble wyprodukowane przez Gwaranta, zakupione i użytkowane: na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo kraju miejsca sprzedaży – przez Kupującego w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową.
4.Gwarancją nie są objęte meble zakupione jako niepełnowartościowe, z ekspozycji, uszkodzone itp. Fakt ten sprzedawca winien zaznaczyć w dokumencie sprzedaży oraz w dokumencie wydania mebla. Karta gwarancyjna nie zostaje wydana.
5.Gwarant ponosi odpowiedzialność z tytułu odpowiedzialności za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w meblu oraz za uszkodzenia będące bezpośrednim ich następstwem, w tym w szczególności za wady zmniejszające wartość użytkową, techniczną lub estetyczną mebla pod warunkiem jego prawidłowego zmontowania (tj. zgodnie z załączoną instrukcją montażu), użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz konserwacji zgodnie z zaleceniami Gwaranta. Gwarant nie odpowiada za uszkodzenia mienia będące następstwem wad w sprzedanych meblach nawet jeżeli meble były użytkowane zgodnie z przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.
6. Termin gwarancji wynosi 24 miesiące i liczy się od daty sprzedaży mebli Kupującemu.
7. Data wydania mebla Kupującemu musi być potwierdzona przez sprzedawcę na dokumencie wydania. W przypadku braku dokumentu wydania mebla z oznaczoną datą wydania mebla Kupującemu okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży mebla Kupującemu, określonej w dokumencie potwierdzającym jego zakup.
8. W przypadku braku katy gwarancyjnej reklamacje nie będą rozpatrywane.
9. Warunkiem świadczenia usług gwarancyjnych jest przedłożenie przez Kupującego ważnej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.
10. Za usługę gwarancyjną uznaje się wykonanie przez Gwaranta bezpłatnych napraw specjalistycznych mających na celu usunięcie wad mebla.
11. Wadą mebla nie są indywidualne cechy mebla związane ze specyfiką zastosowanego do jego produkcji materiału (np. zgrubienia skóry, inne odcienie w ramach tego samego koloru, pofałdowania, plisowania itp.).
12. Kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji w każdym przypadku uniemożliwienia Gwarantowi zrealizowania obowiązków wynikających z gwarancji. Utrata uprawnień następuje po bezskutecznym wezwaniu Kupującego do umożliwienia wykonania przez Gwaranta swoich obowiązków.
13. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji uprawnień wynikających z gwarancji.
14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza oraz nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z odpowiedzialności Gwaranta z tytułu rękojmi za wady rzeczy.
ZGŁOSZENIE Z TYTUŁU UDZIELONEJ GWARANCJI
1.Zgłoszenia gwarancyjnego Kupujący dokonuje w formie pisemnej.
2.W przypadku ujawnienia się wady mebla w okresie gwarancji Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego jej zgłoszenia, lecz nie później niż w terminie 14 od stwierdzenia wady.
3. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy, przy czym czas realizacji reklamacji liczony jest od daty zgłoszenia jej Gwarantowi. Sprzedawca jest zobowiązany przekazać Gwarantowi zgłoszenie reklamacyjne w terminie 3 dni od jego otrzymania.
4. Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać szczegółowy opis wady mebla. Zgłoszenie jest ważne tylko za okazaniem dowodu potwierdzającego zakup mebla. Zakup mebla powinien być potwierdzony przez Sprzedawcę w zgłoszeniu reklamacyjnym.
5. W celu weryfikacji zasadności zgłoszenia reklamacyjnego, Kupujący zobowiązany jest umożliwić Gwarantowi dokonanie sprawdzenia mebla w miejscu jego użytkowania. Jeżeli z uwagi na rodzaj wady nie będzie możliwe sprawdzenie mebla w miejscu jego użytkowania, Kupujący zobowiązany jest, pod rygorem utraty praw z gwarancji, do wydania mebla Gwarantowi
na okres do 14 dni roboczych. W tym okresie oraz w okresie wykonywania usługi gwarancyjnej, Gwarant nie ma obowiązku zapewnienia mebla zastępczego.
6. Gwarant poinformuje Kupującego o uznaniu reklamacji za zasadną lub niezasadną w terminie 21 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, jednak w uzasadnionych przypadkach Gwarant zastrzega sobie prawo do wydłużenia termin weryfikacji reklamacji po wcześniejszym poinformowaniu Kupującego.
REALIZACJA ZOBOWIĄZAŃ WYNIKAJĄCYCH Z GWARANCJI
1.Uznanie reklamacji za zasadną skutkuje zobowiązaniem Gwaranta do jego realizacji w terminie 30 dni roboczych, po powiadomieniu Kupującego.
2. Gwarant zrealizuje swoje zobowiązanie poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę mebla na nowy wolny od wad, jeżeli naprawa okaże się niemożliwa do wykonania lub ekonomicznie nieuzasadniona. O sposobie realizacji powyższego obowiązku decyduje Gwarant.
3. W uzasadnionych przypadkach Gwarant ma prawo przedłużenia terminu realizacji reklamacji po wcześniejszym poinformowaniu Kupującego.
4. Naprawa zostanie dokonana w miejscu użytkowania mebla lub w uzasadnionych przypadkach w serwisie Gwaranta, w sposób najmniej uciążliwy dla Gwaranta i Kupującego. O sposobie realizacji przedmiotowego obowiązku decyduje Gwarant.
5. W przypadku braku możliwości jednoznacznego stwierdzenia odpowiedzialności z tytułu gwarancji, Gwarant może zaproponować Kupującemu dokonanie naprawy na preferencyjnych warunkach.
6. Zrealizowanie usługi gwarancyjnej zostanie potwierdzone protokołem stwierdzającym prawidłowe wykonanie reklamacji, przy czym okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas wykonywanej naprawy.
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI GWARANTA
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wad powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania lub pielęgnacji mebla oraz w przypadku:
1.Uszkodzenia wynikającego z nieprawidłowego montażu, konserwacji, czyszczenia, przechowywania mebla oraz wad wynikających z naturalnego zużycia zastosowanych w meblu tkanin, eko-skór, skór naturalnych.
2.Wszelkich uszkodzeń mechanicznych oraz zalania mebla wodą lub innymi cieczami.
3.Szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta.
4.Zabarwienia tkaniny odzieżą lub innymi barwnikami.
5. Zmian zachodzących naturalnie wskutek użytkowania mebla oraz widocznych na skórze różnić wyglądu i odcieniu, miejscowych zadrapań, blizn, nakłuć owadów, rozstępów, które są oznaką prawdziwej, naturalnej skóry.
8. Pofałdowania i zmarszczenia tkanin, skóry wynikających z zaprojektowanych cech mebla.
9. Mechacenia się, kurczenia, płowienia tkanin tapicerskich wynikających z techniki wykonania mebla oraz jego eksploatacji.
10. Naturalnego zmarszczenia tkanin powstałego w trakcie prawidłowego użytkowania, a wynikającego z właściwości tych tkanin oraz właściwości wkładu piankowego.
11. Występowania fałd w materiale obiciowym, jako cechy pożądanej i zamierzonej.
12. Przebarwienia pianki poliuretanowej, pianki termoelastycznej oraz lateksu, które powstają w naturalnym procesie nie zmieniając właściwości użytkowych mebli.
13. Wykazywania przez materiały pokryciowe cech typowych dla tkanin tapicerskich, takich jak: wrażliwość na dotyk, mienienie się (zróżnicowanie połysku i odcienia uzależnione od kąta padania światła nawet w tej samej partii materiału), mikrofibrylizacja włókien, elektryzowanie się tkanin
14. Wyroby reklamowanych ze względu na ich specyficzny zapach użytych surowców, który ulatnia się w miarę użytkowania.
15. Wystąpienia zmian zachodzących naturalnie podczas przeciętnej eksploatacji mebla, będących następstwem upływu czasu i używalności typu: rozciąganie, marszczenie, przecieranie na szwach i miejscach najintensywniej użytkowanych oraz nabłyszczania się skóry.
16. Wystąpienia istotnych różnic w odcieniach skóry pomiędzy poszczególnymi elementami kompletu wypoczynkowego wyprodukowanych w różnych okresach.
17. Wystąpienia różnic tkanin, eko-skór jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych producenta tkanin, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów nabytych w różnych okresach.
18. Wystąpienia różnic w odcieniu drewnianych elementów wynikających z naturalnego pochodzenia materiału.
19. Gwarant zastrzega sobie prawo do tolerancji ujemnej i dodatniej na poziomie 2 cm we wszystkich wyrobach tapicerowanych w tym w materacach.
20. Gwarant zastrzega sobie prawo do łączenia elementów wkładów sof i materaców, co nie powoduje obniżenia jakości wyrobu.
UŻYTKOWANIE I KONSERWACJA MEBLI
1.Meble tapicerowane powinny być użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem i zasadami użytkowania. Należy unikać siadania na podłokietnikach, stawania na siedziskach, oparciach lub pojedynczych listwach sprężynujących, skakania po meblach.
2. Meble należy używać w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi oraz bezpośrednim i pośrednim działaniem promieni słonecznych. Typowe warunki klimatyczne używania mebli to: wilgotności względna powietrza od 30-70%, temperatura od 150 do 25o C.
3. Nie należy usuwać mebli zbyt blisko grzejników lub innych źródeł ciepła. Odległość minimalna od źródeł ciepła wynosi 1m.
4.Drewniane elementy mebli należy chronić przed zarysowaniem lub obiciem.
5. W Wyrobach dwu- lub więcej osobowych oraz zestawach należy równomiernie użytkować zestaw, aby uniknąć różnic w wyglądzie całego zestawu w trakcie użytkowania.
6.Meble wypoczynkowe z możliwością ich rozłożenia nie służą do codziennego spania. Funkcję spania należy traktować jako funkcję dodatkową i korzystać z niej okazjonalnie (nie częściej niż 1 raz w miesiącu).
7. Przed pierwszym rozłożeniem należy upewnić się, że zostały zdjęte zabezpieczenia transportowe.
8. Zabronione jest samodzielne rozkładanie i składanie funkcji do mebli przez dzieci.
9. Należy unikać bezpośredniego kontaktu skóry, tkaniny, lub ekoskóry z potem ciała ludzkiego oraz z tłuszczami pochodzenia zwierzęcego lub roślinnego.
CZYSZCZENIE I KONSERWACJA
1.Materiały tapicerskie: skóry, tkaniny, eko-skóry należy utrzymywać w czystości. Nie należy dopuszczać do mocnego zabrudzenia materiału obiciowego. Właściwa konserwacja i pielęgnacja zapewniają utrzymanie walorów użytkowych i estetycznych mebla przez długi czas.
2.Przed czyszczeniem mebli należy dokładnie odkurzyć: powierzchnie tapicerowane oraz powierzchnie matowe odkurzamy za pomocą odkurzacza z miękką szczotką. Powierzchnie na połysk odkurzamy miękką i suchą szmatką.
3.Plamy należy usuwać niezwłocznie po ich powstaniu.
4. Środków czyszczących nie należy nanosić bezpośrednio na zabrudzenia, lecz czyścić za pomocą białej szmatki lub gąbki.
5. Poprzez pocieranie przy czyszczeniu można uszkodzić powierzchnię materiału obiciowego. Dlatego należy powierzchnię czyścić delikatnie ostrożnie wykonując okrężne ruchy.
6. Po czyszczeniu należy doprowadzić do wyschnięcia czyszczonej powierzchni. Meble można użytkować dopiero po całkowitym wyschnięciu.
7. Producent zaleca stosowanie środków czyszcząco – konserwujących dedykowanych wyłącznie do konserwacji mebli tapicerowanych.
DANE SPRZEDAWCY
mgkmeble
MGK MEBLE Łukasz Głowacki
ul. Kościuszki 55
98-432 - Dzietrzkowice
NIP: 9970111420