Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
ARN202-W2 Nowe Łóżko Tapczan z pojemnikiem 70/180 70x180 z materacem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

1 osoba kupiła

meblemikka24

4.9

ARN204-W2 Solidne łóżko narożne tapczan 90/180 90x180 + materac + poje

Raty

PayPo

od 150,00 zł

3 osoby kupiły

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Łóżko Tapczan 70x180 70/180 👉 tkanina i kolor do wyboru 👈

Raty

PayPo

od 150,00 zł

1 osoba kupiła

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Solidne Łóżko Tapczan 70x190 70/190 dużo tkanin █▬█ █ ▀█▀

Raty

PayPo

od 150,00 zł

1 osoba kupiła

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Łóżko Tapczan 90x190 90/190 👉 tkanina i kolor do wyboru 👈

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN202-W2 Solidne łóżko tapczan leżanka pufa 70/180 70x180 z materacem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 90x200 90/200 z materacem i pojemnikiem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Solidne Łóżko Tapczan 70x180 70/180 dużo tkanin █▬█ █ ▀█▀

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 70x190 70/190 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 90x200 90/200 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 80x200 80/200 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 70x200 70/200 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 70x180 70/180 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 80x190 80/190 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 90x180 90/180 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 80x180 80/180 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN201-W2 Nowe Łóżko Tapczan 90x190 90/190 styl skandynawski (opcja)

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Solidne Łóżko Tapczan 80x190 80/190 dużo tkanin █▬█ █ ▀█▀

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Solidne Łóżko Tapczan 80x180 80/180 dużo tkanin █▬█ █ ▀█▀

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN203-W2 Solidne Łóżko Tapczan 90x180 90/180 dużo tkanin █▬█ █ ▀█▀

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN202-W2 Nowe Łóżko Tapczan z pojemnikiem 90/200 90x200 z materacem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN202-W2 Nowe Łóżko Tapczan z pojemnikiem 80/200 80x200 z materacem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN202-W2 Nowe Łóżko Tapczan z pojemnikiem 80/190 80x190 z materacem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

ARN202-W2 Nowe Łóżko Tapczan z pojemnikiem 80/180 80x180 z materacem

Raty

PayPo

od 150,00 zł

meblemikka24

4.9

1-24 z 99 ofert

 

Filtry

Sortowanie

4.9 / 5

Na podstawie 4 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 21 sierpnia 2018

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

4

14 grudnia 2023

5 / 5

14 grudnia 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

26 czerwca 2023

5 / 5

26 czerwca 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

25 kwietnia 2023

5 / 5

25 kwietnia 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

11 września 2022

4.7 / 5

11 września 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

4 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

Regulamin Sklepu



I Postanowienia ogólne

1. Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z regulaminem i zasadami panującymi w sklepie.
2. Każdy sprzedawany przedmiot jest nowy (chyba, że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej).
3. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są wolne od wad.
4. Ceny prezentowane na stronie Sklepu podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny Brutto). Ceny nie obejmują kosztów dostawy (chyba, że w opisie przedmiotu zaznaczono inaczej).
5. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z upoważnieniem Sprzedawcy do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.
6. Wszystkie wymiary mebli tapicerowanych podane są w centymetrach, z tolerancja ok +/-5%.
7. Oferta Sprzedawcy w Sklepie obowiązuje na terenie Polski i jest wiążąca w chwili składania Zamówienia.
8. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Zmiana ceny nie dotyczy zamówień już złożonych.


II Zasady korzystania ze Sklepu

1. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
2. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.


III Składanie zamówień

1. Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
2. W przypadku braku niezbędnych informacji do realizacji zamówienia, sprzedawca może poprosić Kupującego poprzez e-mail o uzupełnienie danych (może to powodować wydłużenie terminu realizacji).
3. Każde złożone zamówienie w sklepie musi zostać potwierdzone przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji.
4. Po zakupie (w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych; zwykle 24h) klient otrzyma od obsługi sklepu całe zamówienie do ostatecznego potwierdzenia.
5. Dokonywanie zmian w zamówieniu jest możliwe tylko do momentu potwierdzenia zamówienia. Po przyjęciu zamówienia do realizacji zmiany nie są już możliwe.
6. W przypadku braku kontaktu z kupującym po zakupie sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia zamówienia (po 5 dniach roboczych od dokonania zakupu) i następnie do jego anulowania (po 10 dniach roboczych od dokonania zakupu).
7. Termin realizacji zamówienia zaczyna biec dopiero w momencie ostatecznego potwierdzenia zamówienia przez klienta (po ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów zamówienia). Klient otrzyma informację ze sklepu o przyjęciu zamówienia do realizacji.
8. Złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty jest wiążące i zobowiązuje klienta do odbioru zamówionego towaru oraz płatności za niego.
9. W przypadku zakupu kilku przedmiotów terminem realizacji zamówienia jest najdłuższy termin realizacji podany przy zakupionych przedmiotach.


IV. Formy Płatności

1. W sklepie obowiązują następujące formy płatności: Płatność gotówką przy odbiorze osobistym; Płatność gotówką podczas dostawy (płatność za pobraniem); Płatność na konto sprzedawcy (płatność przelewem); Płatność PayU
2. Wszystkie dane do przelewu Kupujący otrzyma zaraz po dokonaniu zakupu.


V. Ceny

1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają aktualnie obowiązująca stawkę podatku)
2. Kupujący zobowiązany jest do płatności za zakup towaru wraz z kosztem dostawy i innymi wybranymi usługami dodatkowymi zgodnie z ceną z dnia zakupu.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy. Zmiana cen nie dotyczy zamówień już złożonych.


VI. Termin Realizacji Zamówienia

1. Dokładamy wszelkich starań, aby realizować zamówienia w jak najkrótszym czasie.
2. Termin realizacji zamówienia podany jest w opisie każdego przedmiotu i liczony jest od momentu potwierdzenia zamówienia, nie od dnia zakupu.
3. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wynieść 50 dni roboczych. O wydłużonym terminie realizacji zamówienia Kupujący zostanie poinformowany poprzez e-mail.
4. W sytuacji, gdy wybrany przez klienta model mebla/kolor/materiał został wycofany z oferty producenta klient zostanie niezwłocznie o tym poinformowany poprzez e-mail. W takiej sytuacji klient ma do wyboru: rezygnację ze złożonego zamówienia lub wybór innego modelu/materiału/koloru. W tym przypadku termin realizacji zamówienia nie zostanie wydłużony – zamówienie zostanie zrealizowane w ustalonym wcześniej terminie.


VII. Dostawa i odbiór towaru

1. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można odebrać osobiście (po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru).
2. Koszt dostawy zawarty jest w opisie każdego przedmiotu.
3. Zakupione towary dostarczane są transportem firmowym lub za pośrednictwem sprawdzonych firm transportowych.
4. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
5. Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego.
6. Dostawy towarów realizowane są od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 do 23.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
7. Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy (przewoźnika/kuriera) niż oferowane na Stronie Sklepu. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym.
8. Zaleca się sprawdzenie stanu przesyłki podczas dostawy w obecności podmiotu realizującego dostawę (kurier, dostawca, operator pocztowy). W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie odpowiedniego protokołu – ułatwi to sprzedawcy dochodzenie odszkodowania od przewoźnika/kuriera.
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w skutek nieprawidłowego wnoszenia mebli przez klienta do domu/mieszkania.
10. Podpis na dokumencie dostawy potwierdza dostawę nieuszkodzonego towaru.
11. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru (po podpisie dokumentu dostawy) przez kupującego wszystkie ryzyka takie jak: utrata, uszkodzenie oraz odpowiedzialność za towar, spoczywają na kupującym.
12. Koszt dostawy nie obejmuje wniesienia do mieszkania. Kierowca/kurier/dostawca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania.
13. Klient zobowiązany jest do przygotowania miejsca gdzie kierowca/dostawca/kurier może zostawić bezpiecznie dostarczane meble.
14. Klient zobowiązany jest do przygotowania osób do odbioru mebli.
15. W przypadku nie odebrania mebli po wcześniejszym potwierdzeniu odbioru, klient pokrywa kolejny koszt wysyłki w wysokości do 15% wartości zamówienia.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt zwrotu pokrywa: kupujący

Adres do zwrotów:

Mikka Wojciech Szpruch
Domanin 15
63-600 Kępno

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

24 miesięcy

Procedura reklamacji:

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
2. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
3. Reklamację w sklepie można złożyć w następujący sposób:
◉ poprzez e-mail – wysyłając wiadomość e-mail na adres sklepu: biuro@meblemikka.pl (w tytule prosimy wpisać Reklamacja + Imię i Nazwisko Kupującego);
◉ pocztą tradycyjną – wysyłając list na adres do korespondencji – Mikka, Domanin 15, 63-600 Kępno;
◉ osobiście - w siedzibie firmy Sprzedawcy - Mikka, Domanin 15, 63-600 Kępno;
4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać następujące informację:
◉ Imię i Nazwisko Kupującego;
◉ Adres Zamieszkania;
◉ Aktualny Numer Telefonu;
◉ Aktualny Adres e-mail;
◉ Numer Dowodu Zakupu (opcjonalnie, ułatwi to rozpoznanie);
◉ Nazwę Reklamowanego Przedmiotu;
◉ Opis Zgłaszanych Zastrzeżeń;
◉ Zdjęcia Uszkodzenia/Wady Towaru;
5. W sytuacji, gdy podane informacje są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca zwróci się do Kupującego o uzupełnienie danych.
6. Sprzedawca/sklep rozpatruje zasadność reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres e-mail podany przez Kupującego.
7. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
8. W przypadku, gdy zakupiony towar ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
9. Sposób i miejsce naprawy ustala Gwarant. Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych, naprawę gwarancyjną wykonuje się u kupującego.

Informacje dodatkowe:

1. Zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności z ustawą o prawach konsumenta (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.) Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo do odstąpienia od tej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów odesłania przedmiotu Sprzedawcy.
2. Termin 14-sto dniowy liczony jest od dnia wydania/dostawy rzeczy konsumentowi lub osobie trzeciej wskazanej przez konsumenta.
3. Kupujący będący konsumentem chcąc odstąpić od umowy zawartej na odległość zobowiązany jest do wysłania do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od tej umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można znaleźć na dole regulaminu lub użyć innego dostępnego wzoru (np załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r)
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać na dwa sposoby:
◉ Listownie - na adres Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno
◉ poprzez e-mail - na adres biuro@meblemikka.pl
5. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu całości kwoty za zakup (w tym również koszt wysyłki/dostawy do klienta) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
6. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru.
7. Płatność zostanie zwrócona w ten sam sposób jaki wybrał kupujący w momencie zapłaty, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu płatności(bez dodatkowych kosztów)
8. Jeżeli Kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy, zwykły oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Towar powinien zostać zwrócony na adres: Mikka Wojciech Szpruch, Domanin 15, 63-600 Kępno nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym kupujący odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
10. Bezpośredni koszt zwrotu produktu do Sprzedawcy pokrywa Kupujący.
11. W przypadku zwrotu towaru sprzedający nie oferuje usługi transportowej.
12. Kupujący jest zobowiązany do zapakowania zwracanego towaru w taki sposób, aby podczas transportu nie został on uszkodzony. W przypadku uszkodzenia produktu podczas zwrotu Kupujący pokrywa w całości koszt jego naprawy.
13. Kupujący jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
14. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
◉ o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
◉ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;
15. Prawa i obowiązki określone w rozdziale XI naszego Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom posiadającym status konsumenta, dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).

Gwarancja

1. Wszystkie towary oferowane i sprzedawane w sklepie objęte objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.
2. Termin rozpoczęcia gwarancji liczony jest od daty dostawy/wydania rzeczy Kupującemu.
3. W przypadku ujawnienia wad fizycznych w okresie gwarancji Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia uznania reklamacji za zasadną. Wybór oraz sposób usunięcia wady należy do Sprzedawcy.
4. W przypadku gdy, w ocenie Sprzedawcy, naprawa lub wymiana towaru jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą kwotę za towar.
5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
6. Udzielona przez Sprzedawcę gwarancja na towar zakupiony w sklepie w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

DANE SPRZEDAWCY

meblemikka24

Domanin 15

63-600 - Kępno

NIP: 6191992167