Sklep lysne_pl
4.8
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Stan
48
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Raty
PayPo
Darmowa dostawa
1 osoba kupiła
lysne_pl
4.8

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
lysne_pl
4.8

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
lysne_pl
4.8
1-24 z 267 ofert
Filtry
Sortowanie
4.8 / 5
Na podstawie 6 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 24 lipca 2018
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
604 października 2021
5 / 5
04 października 2021
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
13 lutego 2020
3.7 / 5
13 lutego 2020
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
3 / 5
Kontakt ze sprzedającym
3 / 5
Czas realizacji zamówienia
03 kwietnia 2019
5 / 5
03 kwietnia 2019
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
15 marca 2019
5 / 5
15 marca 2019
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
14 lutego 2019
5 / 5
14 lutego 2019
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
04 września 2018
5 / 5
04 września 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
LYSNE to polski producent oświetlenia czerpiący z wyrafinowanego wzornictwa i najwyższej jakości materiałów wykorzystując przy tym innowacyjną formę i kształt.
Podążając za współczesnymi trendami oferujemy naszym klientom szeroką gamę lamp wykonanych z drewna i metalu. Produkowane przez nas oświetlenie składa się z lamp wiszących, plafonów, kinkietów, lamp podłogowych, nocnych dostosowanych do potrzeb indywidualnych klientów, hoteli, restauracji i biur architektonicznych.
Każdy egzemplarz lampy marki LYSNE tworzony jest przez nas ręcznie z wielką precyzją i zaangażowaniem w naszym warsztacie w Częstochowie. Wszystkie elementy oświetleniowe produkowane są w Polsce z najwyższej jakości polskich komponentów. Każdy nasz wyrób posiada 2-letni okres ochrony gwarancyjnej oraz certyfikat CE.
Jako producent oświetlenia wykonujemy elementy oświetleniowe na indywidualne zamówienie. Podczas produkcji lamp mamy bezpośredni wpływ na każdy etap tworzenia naszych produktów dlatego też oferujemy możliwość dowolnej konfiguracji naszych produktów - kolorów abażurów, stelaży, wysokości, szerokości, liczby ramion i powłok. Specjalizujemy się w produkcji lamp z abażurami w wielu wariantach kolorystycznych.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został wykonany na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek poinformować sklep www.lysne.pl telefonicznie (+48 518–145–876) bądź mailowo (office@lysne.pl) o swojej decyzji - odstąpieniu od niniejszej umowy. Kupujący zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu (lub przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: office@lysne.pl) wraz z numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za towar.
Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
Sklep internetowy www.lysne.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem oraz przesyłek uszkodzonych w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń.
Odstąpienie od umowy nie obowiązuje sprzedaży hurtowej - umowy zawartej pomiędzy przedsiębiorcami w której dokumentem księgowym jest faktura VAT.
Towar wraz z formularzem zwrotu z dopiskiem ZWROT należy odesłać na adres:
SALON STACJONARNY LYSNE.PL
ul. Szajnowicza-Iwanowa 55 lok 3
42-202 Częstochowa
Adres do zwrotów:
SALON Z OŚWIETLENIEM LYSNE.PL
ul. Szajnowicza-Iwanowa 55 lok 3
42-202 Częstochowa
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
REKLAMACJA
- z tytułu gwarancji
Firma SOLANO Paulina Ciekot, ul. Chłopska 19, 42-271 Częstochowa, NIP 573-274-24-88 działająca pod marką LYSNE jako polski producent oświetlenia udziela gwarancji na oprawy oświetleniowe sprzedawane w sklepie internetwym www.lysne.pl na okres 2 lat.
Gwarancja zaczyna swój bieg od daty zakupu produktu przez Kupującego, wynikającej z faktury VAT potwierdzającej zakup towarów.
Gwarancją objęte są wyłącznie wady produkcyjne oraz wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego oraz szkód wynikających ze zdarzeń losowych, nadużycia, niewłaściwego użycia lub użycia z naruszeniem stosownych standardów, zasad lub instrukcji, w tym w szczególności obowiązujących w danym regionie najnowszych standardów w zakresie bezpieczeństwa.
Aby skorzystać z prawa do gwarancji Konsument ma obowiązek poinformować sklep www.lysne.pl telefonicznie (+48 798–747–891) bądź mailowo (reklamacje@lysne.pl) o zaistniałej wadzie produktu. Kupujący zobowiązany jest odesłać wadliwy Produkt dopiero po otrzymaniu instrukcji dotyczących sposobu i terminu wysyłki. Koszty przesyłki ponosi udzielający gwarancji, ale wyłącznie w sytuacji, gdy reklamacja wstępnie uznana zostanie za zasadną. W przeciwnym wypadku koszty przesyłki ponosi Kupujący.
Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona w terminie 21 dni od chwili zgłoszenia zaistniałej wady przez Kupującego. O decyzji Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klient może ubiegać się o a) usunięcie wad poprzez dokonanie naprawy rzeczy lub b) usunięcia wad rzeczy poprzez dokonanie wymiany na nową. Jeśli Produkt nie zostanie uznany za wadliwy ani niespełniający warunków gwarancji, Klient może zostać obciążony kosztami odesłania Produktu, a także kosztami przeprowadzonych testów.
Towar wraz z formularzem reklamacyjnym z dopiskiem REKLAMACJA należy odesłać na adres:
SALON STACJONARNY LYSNE.PL
ul. Szajnowicza-Iwanowa 55 lok 3
42-202 Częstochowa
- z tytułu uszkodzenia podczas transportu
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub produktu należy sporządzić wraz z kurierem dostarczającym przesyłkę, protokół uszkodzenia towaru zwracając szczególna uwagę na odpowiedni opis uszkodzenia produktu oraz opakowania zewnętrznego (stanowi to podstawę reklamacji). Wypełniony protokół należy przesłać droga mailową do Biura Obsługi Klienta na adres reklamacje@lysne.pl załączając skan lub kopię protokołu szkody oraz formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami uszkodzeń w terminie nieprzekraczającym 48h od momentu odebrania przesyłki.
Niedotrzymanie powyższych warunków skutkować może odrzuceniem reklamacji z tytułu uszkodzenia podczas dostawy.
Informacje dodatkowe:
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został wykonany na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek poinformować sklep www.lysne.pl telefonicznie (+48 518–145–876) bądź mailowo (office@lysne.pl) o swojej decyzji - odstąpieniu od niniejszej umowy. Kupujący zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu (lub przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: office@lysne.pl) wraz z numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za towar.
Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
Sklep internetowy www.lysne.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem oraz przesyłek uszkodzonych w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń.
Odstąpienie od umowy nie obowiązuje sprzedaży hurtowej - umowy zawartej pomiędzy przedsiębiorcami w której dokumentem księgowym jest faktura VAT.
Towar wraz z formularzem zwrotu z dopiskiem ZWROT należy odesłać na adres:
SALON STACJONARNY LYSNE.PL
ul. Szajnowicza-Iwanowa 55 lok 3
42-202 Częstochowa
Gwarancja
Firma SOLANO Paulina Ciekot, ul. Chłopska 19, 42-271 Częstochowa, NIP 573-274-24-88 działająca pod marką LYSNE jako polski producent oświetlenia udziela gwarancji na oprawy oświetleniowe sprzedawane w sklepie internetwym www.lysne.pl na okres 2 lat.
Gwarancja zaczyna swój bieg od daty zakupu produktu przez Kupującego, wynikającej z faktury VAT potwierdzającej zakup towarów.
Gwarancją objęte są wyłącznie wady produkcyjne oraz wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego oraz szkód wynikających ze zdarzeń losowych, nadużycia, niewłaściwego użycia lub użycia z naruszeniem stosownych standardów, zasad lub instrukcji, w tym w szczególności obowiązujących w danym regionie najnowszych standardów w zakresie bezpieczeństwa.
Aby skorzystać z prawa do gwarancji Konsument ma obowiązek poinformować sklep www.lysne.pl telefonicznie (+48 518 145 876) bądź mailowo (reklamacje@lysne.pl) o zaistniałej wadzie produktu. Kupujący zobowiązany jest odesłać wadliwy Produkt dopiero po otrzymaniu instrukcji dotyczących sposobu i terminu wysyłki. Koszty przesyłki ponosi udzielający gwarancji, ale wyłącznie w sytuacji, gdy reklamacja wstępnie uznana zostanie za zasadną. W przeciwnym wypadku koszty przesyłki ponosi Kupujący.
Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona w terminie 21 dni od chwili zgłoszenia zaistniałej wady przez Kupującego. O decyzji Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klient może ubiegać się o a) usunięcie wad poprzez dokonanie naprawy rzeczy lub b) usunięcia wad rzeczy poprzez dokonanie wymiany na nową. Jeśli Produkt nie zostanie uznany za wadliwy ani niespełniający warunków gwarancji, Klient może zostać obciążony kosztami odesłania Produktu, a także kosztami przeprowadzonych testów.
Towar wraz z formularzem reklamacyjnym z dopiskiem REKLAMACJA należy odesłać na adres:
SALON STACJONARNY LYSNE.PL
ul. Szajnowicza-Iwanowa 55 lok 3
42-202 Częstochowa

DANE SPRZEDAWCY
lysne_pl
ul. Jerzego Szajnowicza-Iwanowa 55/3
42-202 - Częstochowa
NIP: 5732957266