Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Tor wyścigowy + GARAŻ + PARKING + 4 samochodziki

PayPo

od 13,99 zł

logario_ig

TOR WYŚCIGOWY + 4 SAMOCHODZIKI drewniany 4 piętra

PayPo

od 13,99 zł

logario_ig

TOR WYŚCIGOWY zjeżdżalnia Safari 3 POZIOMY drewno

PayPo

od 13,99 zł

logario_ig

1-3 z 3 oferty

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

Zabawki, które wybieramy do naszej oferty, są zawsze wysokiej jakości. Staramy się, aby zabawki te, nie tylko bawiły, ale także uczyły, inspirowały lub pozwalały się twórczo wykazać naszym dzieciom. Nasze dzieci, dzieci naszych rodzin i znajomych biorą czynny udział w doborze i testowaniu zabawek, które sprzedajemy. Są to po prostu zabawki, które sami chcielibyśmy kupować naszym dzieciom. Numer BDO: 000654959.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

30 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Jeżeli chcesz zwrócić towar, napisz do nas na adres: sklep@logario.pl

Do przesyłki ze zwracanym towarem koniecznie dołącz wypełniony formularz zwrotu.

Zwracany towar nie może być używany i musi posiadać oryginalne opakowanie w dobrym stanie. Po prostu - zwróć towar w takim stanie, w jakim sama chciałabyś / sam chciałbyś go kupić. Ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów zabawek i akcesoriów przeznaczonych dla najmłodszych dzieci (mniej niż 3 lata), jeżeli oryginalne opakowanie zostało otwarte. Jak zapewne wiesz, wszystko co trafi w rączki naszych najmłodszych pociech, w drugiej kolejności trafia też do ich buziek - nie chciałabyś / nie chciałbyś, żeby twoje dziecko brało do buzi rzecz, która była wcześniej rozpakowana, a tym bardziej używana.

Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zachęcamy od odwiedzenia strony UOKiK, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej występujące pytania:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/

Zgodnie z przepisami wspomnianej ustawy, odsyłając towar w ramach odstąpienia od umowy bez podania przyczyny ponosisz koszt zwrotu towaru. Ponosisz też odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli wybrałaś / wybrałeś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów przesyłki.

Adres do zwrotów:

LOGARIO Irena Gruszczyk
Syriusza 6
80-299 Gdańsk

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@logario.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Informacje dodatkowe:

Wiemy, że gdy posiada się małe dzieci, czas płynie niezwykle szybko. Dlatego dajemy Ci więcej czasu do zastanowienia czy kupiony u nas towar odpowiada Tobie i Twoim pociechom.

Masz aż 30 DNI od daty zakupu na zastanowienie i ewentualny zwrot towaru.

Gwarancja

Na wszystkie sprzedawane produkty udzielana jest 24 miesięczna (12 miesięcy dla firm) gwarancja. Standardowa gwarancja na produkty obejmuje wady materiału i wykonania. Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest dokument zakupu tj. paragon lub faktura VAT.

Ważne:
- Zaleca się aby wysyłany towar zawierał oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu.
- Sklep nie odpowiada za uszkodzenia towarów przesyłane bez stosownego opakowania.
- Przesyłany towar powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność towaru lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania).
- Prosimy o dołączenie do paczki z reklamowanym z tytułu gwarancji produktem kopii faktury zakupu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt taką posiada) oraz możliwie najszerszego opisu usterki.

W celu skorzystania z gwarancji prosimy o użycie procedury przewidzianej dla reklamacji.

DANE SPRZEDAWCY

logario_ig

ul. Wacława Kłoczkowskiego 3/15

80-180 - Gdańsk

NIP: 5831871059