Sklep leder_pl
4.8
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie1-4 z 4 oferty
Filtry
Sortowanie
4.8 / 5
Na podstawie 23 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 08 sierpnia 2018
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1012 grudnia 2024
2.3 / 5
12 grudnia 2024
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
08 października 2024
5 / 5
08 października 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
07 lipca 2022
5 / 5
07 lipca 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
10 maja 2022
5 / 5
10 maja 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
21 czerwca 2021
5 / 5
21 czerwca 2021
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
13 grudnia 2020
5 / 5
13 grudnia 2020
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
05 grudnia 2020
5 / 5
05 grudnia 2020
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
20 lipca 2020
5 / 5
20 lipca 2020
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
16 lutego 2020
5 / 5
16 lutego 2020
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
14 lutego 2020
5 / 5
14 lutego 2020
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Firma LEDER istnieje od ponad 25 lat. Zaczynaliśmy od jednego sklepu stacjonarnego ze sprzętem RTV. Od tego czasu nieustannie rozwijamy się i zdobywamy nowe pola działalności.
Obecnie naszym celem jest nieustanny rozwój w szeroko rozumianej dziedzinie zabawek i artykułów szkolnych. Jesteśmy jednym z największych dostawców detalicznych zabawek i artykułów szkolnych w polskim internecie. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem produktów wielu firm. Najważniejsze dla nas to przedstawicielstwo firm LEGO, PLAYMOBIL, SCHLEICH.
Kluczem naszego sukcesu jest nastawienie się na potrzeby naszych klientów. Pełen asortyment produktów, atrakcyjne ceny , szybkość wysyłki powodują że jesteśmy dla Państwa atrakcyjnym kontrahentem, a powracający ponownie klienci świadczą o naszej dobrej marce.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Jako Konsument (towar nabywasz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni, licząc od dnia następnego od daty otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy powiadom nas o swojej decyzji przesyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
Listownie na adres:
Firma LEDER , 68-200 Żary ul.Pocztowa 11
Mailem na adres: sklep@leder.pl
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.
Jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone przy odbiorze, prosimy o podanie numeru rachunku bądź danych do przekazu pocztowego, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze.
Adres do zwrotów:
Firma LEDER
Pocztowa 11
68-200 Żary
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres mailowy sklep@leder.pl. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres 68-200 Żary, ul.Pocztowa 11.
Informacje dodatkowe:
Prawo odstąpienia od umowy
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Bieg terminu odstąpienia rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Gwarancja
Jako nasz klient masz niezbywalne prawo zareklamowania rzeczy wadliwej. Możesz skorzystać albo z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) albo z rękojmi ustawowej (jeżeli towar ma wadę).
W przypadku pisemnej gwarancji możesz samodzielnie wysłać wadliwy produkt do serwisu producenta, na adres podany w karcie gwarancyjnej lub uzyskany na infolinii. Możesz też odesłać go do nas na adres podany poniżej , ale wydłuży to czas załatwienia sprawy.
W przypadku skorzystania z rękojmi prosimy o odesłanie towaru na nasz adres
68-200 Żary, ul. Pocztowa 11.
W każdym z przypadków prosimy o wysłanie wraz z kompletnym produktem który chcesz zareklamować, wypełnionego pisma reklamacyjnego oraz dowodu zakupu towaru np: paragonu, faktury.
DANE SPRZEDAWCY
leder_pl
ul. Żagańska 98
68-200 - Żary
NIP: 9281000923