Sklep ickservice
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie1-24 z 69 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
O naszym sklepie
Brak uzupełnionej sekcji
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwrot ograniczony
- Nagranie dźwiękowe, wizualne, program komputerowy w zapieczętowanym opakowaniu.
Np.: kiedy kupujący zdejmie folię ochronną z fabrycznie nowej gry, lub płyty z muzyką czy filmem.
- Treść cyfrową, niezapisaną na nośniku materialnym, z której kupujący zgodził się skorzystać.
Np.: pobranie ebooka, kodu do gry.
- Rzecz, którą po dostarczeniu trwale połączysz z innymi rzeczami.
Np.: olej samochodowy, który wlejesz do auta, szkło hartowane do telefonu
- Rzecz, która dostarczona jest w zapieczętowanym opakowaniu, a której po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Np.: bielizna osobista, test ciążowy, końcówki do szczoteczki elektrycznej, soczewki kontaktowe, maseczki.
Adres do zwrotów:
ICKSERVICE TOMASZ OKLESIŃSKI
ul. Popielarnia 50
92-735 Łódź
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Przed wysłaniem reklamowanego przedmiotu, należy wysłać zgłoszenie na adres biuro@ickservice.pl
Adres do reklamacji
ICKSERVICE - REKLAMACJE
Popielarnia 50
92-735 Łódź
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@ickservice.pl, lub na stronie sklep.ickservice.pl, w prawym górnym oknie jest zakładka „strefa klienta”, po rozinięciu należy wybrać „dodoj zgłoszenie”.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, oraz koniecznie nr telefonu kontaktowego
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
-Potwierdzenie zakupu
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź w postaci sms na nr telefonu kontaktowego.
Gwarancja
Firma ICKSERVICE zobowiązuje się do dostarczenia nowych przedmiotów bez wad fabrycznych, chyba, że przedmiotem sprzedaży jest przedmiot używany, oraz wady wymienione są w opisie przedmiotu. Do każdego zakupu dołączany paragon lub e-faktura w formie elektronicznej wysyłana na podany w zamówieniu adres e-mail.
UWAGA!!! W rzypadku towarów wysyłanych bezpośrednio z magazynu producenta dowodem zakupu jest faktura VAT wysyłana drogą elektroniczną, natomast paragon fiskalny wraz z kopią faktury pozostaje u nas w dokumentacji księgowej.
GWARANCJA
1. Gwarancja na urządzenia udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży dla konsumentów, oraz 12 miesięcy dla firm.
2. Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy.
3. Producent/sprzedawca urządzenia zapewnia użytkownikowi dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu pod warunkiem prawidłowego montażu, oraz eksploatacji.
4. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę sprzętu na sprawny, jeżeli została stwierdzona wada powstała z winy sprzedawcy lub producenta urządzenia.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, udar mechaniczny, pożar, zalanie, wywołanymi skokami napięcia w instalacji elektrycznej lub pojazdu mechanicznego, wyładowaniami elektrostatycznymi, oraz innymi niekontrolowanymi zjawiskami niezależnymi od sprzedawcy i producenta.
6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia do sprzedawcy, lub zgłosić reklamację bezpośrednio do serwisu producenta (jeśli istnieje taka możliwość). Po wykonanej naprawie, urządzenie odesłane zostanie na koszt sprzedawcy.
7. W przypadku stwierdzenia braku usterek w reklamowanym urządzeniu sprzęt zostaje odesłany do klienta bez dokonywania naprawy.
8. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w terminie 14 dni, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W takim przypadku klient zostanie poinformowany o wydłużeniu czasu naprawy.
9. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku ingerencji w układ elektroniczny urządzenia osób niepowołanych, jeżeli plomby lub identyfikatory z numerem seryjnym zostały uszkodzone lub uniemożliwiają identyfikację produktu.
10. Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu.
11. Gwarancja nie daje użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia i braku możliwości jego użytkowania w czasie naprawy.
12. Gwarancja nie dotyczy sprzedawanych części i podzespołów, do montażu których wymagana jest specjalistyczna wiedza i/lub specjalistyczny sprzęt. Reklamacje uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego montażu takich podzespołów nie będą uwzględniane.
DANE SPRZEDAWCY
ickservice
ul. Popielarnia 50
92-735 - Łódź
NIP: 7281350361