Sklep fryzomania
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Marka
1
Stan
12
Zasilanie
8
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Raty
PayPo
Darmowa dostawa
fryzomania
5

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
fryzomania
5

PayPo
Darmowa dostawa
fryzomania
5

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
fryzomania
5

PayPo
Darmowa dostawa
fryzomania
5

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
fryzomania
5
1-13 z 13 ofert
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 1 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 23 stycznia 2023
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
108 sierpnia 2025
5 / 5
08 sierpnia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Gdy tworzyliśmy naszą firmę Euro-Fryz s.c. postawiliśmy sobie za cel oferowanie wyłącznie najwyższej jakości produktów. Od początku szukaliśmy czegoś, co się będzie wyróżniało spośród standardowej oferty. Długie poszukiwania się opłaciły, bo w ten sposób poznaliśmy markę LABOR PRO to włoski producent kosmetyków, który od ponad 20 lat tworzy innowacyjne sprzęty do stylizacji włosów przeznaczone dla fryzjerów. Oferują oni nie tylko gotowe produkty, ale też biznesowe know-how, dzięki któremu ich oferta handlowa jest przystępna dla każdego. Kompleksowe podejście sprawdziło, że ich marka jest już dostępna w ponad 65 krajach, w tym w Polsce! Innowacyjne produkty LABOR PRO Ta marka to nie tylko innowacyjne produkty, lecz także kompleksowe podejście do fryzjerstwa i rozwoju zawodowego. Nawet najlepszy produkt może nie spełnić swojej roli, jeśli będzie nieodpowiednio zastosowany. Wierzymy, że siła tkwi w ich profesjonalnym wykorzystaniu. Dlatego szczególnie polubiliśmy LABOR PRO, która oferuje także specjalistyczne szkolenia, pokazy oraz kursy dla fryzjerów, stawiając na ciągły rozwój. Bo wizyta w salonie fryzjerskim powinna być wyjątkowym doświadczeniem.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwroty przyjmujemy pod adresem 91-336 łódzUl rumuńska 1c Zwracane produkty powinny być nie uszkodzone w orginalnych opakowaniach z załaczonym dokumentem zakupu
produkty mogą być wyjęte z opakowania (tak jak przewiduje ustawa)w celu obejrzenia nie mogą być używane
Adres do zwrotów:
"EURO-FRYZ" S.C. DOROTA FALBORSKA, IZABELA DYLEWSKA, SŁAWOMIR POŻYCKI
UL RUMUŃSKA 1 C
91-336 Łódź
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
W razie stwierdzenia usterki zakupionego sprzętu prosze wyslać na adres
91-603 łódź ul Wycieczkowa 17 a
.Do paczki koniecznie należy dołączyć karte gwarancyjną oraz dowód zakupu
jeżeli usterka wystąpiła z powodu nieprawidłowego użytkowania lub z nieprawidłowej konserwacji nie podlega gwarancji. Jeżeli usterka nastąpiła z przyczyn niezależnych od kupującego sprzęt w okresie trwania gwarancji jest wymieniany na nowy
Gwarancja
Urządzenie posiada gwarancję 12 miesięcy na użytkowanie profesjonalne (lub do celów związanych z działalnością gospodarczą lub handlową) lub w przypadku towarów używanych indywidualnie 24 miesiące od daty zakupu na wady materiałowe i produkcyjne. Gwarancja nie obejmuje części zewnętrznych i estetycznych , uchwytów , części zamiennych oraz wszelkich uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania urządzenia , złego montażu lub użytkowania innego niż zapisano w instrukcji , a tym samym wyklucza normalne użytkowanie . Gwarancja wygasa, jeśli urządzenie zostało otwarte, naruszone lub naprawione przez nieautoryzowany personel. - Urządzenie musi zostać naprawione przez autoryzowane centrum pomocy technicznej. Opłaty i ryzyko związane z transportem będą obsługiwane przez klienta końcowego. Sprzedaż urządzeń jest zarezerwowana wyłącznie do użytku profesjonalnego. Ważność gwarancji zależy od daty i potwierdzenia zakupu oraz otrzymania Karty Gwarancyjnej, która musi być opisana i podstemplowana przez sprzedawcę. W przypadku bezpośredniej dostawy do autoryzowanego centrum pomocy technicznej, należy dołączyć Kartę Gwarancyjną - Klient końcowy musi poinformować sprzedawcę o niezgodności od dnia, w którym wykrył taką niezgodność. Sprzęt należy dostarczyć /przesłać pocztą, kurierem lub osobiście z potwierdzeniem odbioru na adres autoryzowanego sprzedawcy

DANE SPRZEDAWCY
fryzomania
ul. Warmińska 1A
91-316 - Łódź
NIP: 7262393168