Filtry

Brak wyników

Filtry

Sortowanie

4.8 / 5

Na podstawie 206 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 15 sierpnia 2016

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

16 marca 2019

4.3 / 5

16 marca 2019

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

3 / 5

Czas realizacji zamówienia

27 stycznia 2019

5 / 5

27 stycznia 2019

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

08 marca 2018

5 / 5

08 marca 2018

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

16 lutego 2018

3 / 5

16 lutego 2018

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

3 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 grudnia 2017

4 / 5

19 grudnia 2017

4 / 5

Zgodność produktu z opisem

4 / 5

Kontakt ze sprzedającym

4 / 5

Czas realizacji zamówienia

09 listopada 2017

5 / 5

09 listopada 2017

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 września 2017

5 / 5

19 września 2017

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

17 września 2017

5 / 5

17 września 2017

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

06 kwietnia 2018

5 / 5

06 kwietnia 2018

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

23 listopada 2018

5 / 5

23 listopada 2018

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

Znamy się
Na tym, czego potrzebuje dziecko od urodzenia oraz przez najbliższe 6 lat. Na bezpieczeństwie maluchów. Na ich rozwoju, wymaganiach i zainteresowaniach. Na zabawkach. Na wózkach. Na fotelikach samochodowych. Na akcesoriach pielęgnacyjnych, przyborach kąpielowych, nocnikach i nakładkach. Na karmieniu dzieci, ubieraniu, przewijaniu, uspakajaniu, usypianiu. Nawet na praniu. Naprawdę, znamy się. Wiemy, co sprzedajemy i ze spokojnym sumieniem możemy Wam te produkty polecić, a także odpowiedzieć na każde pytanie z nimi związane.

Foteliki samochodowe – nasi faworyci
Wybór fotelików samochodowych w naszym sklepie jest wyjątkowo szeroki. Dlatego szczególnie uważnie śledzimy to, co dzieje się na rynku. Mamy gruntowną wiedzę o bezpieczeństwie dziecka w samochodzie. Bierzemy udział w szkoleniach branżowych z tego zakresu. Sprawdzamy testy bezpieczeństwa, jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami. Do sprzedaży wybieramy produkty sprawdzonych marek i uznanych producentów. Dla nas, tak jak dla Rodziców, bezpieczeństwo dziecka jest kwestią najważniejszą. Znajdziecie u nas foteliki takich firm jak Britax Romer, Chicco, Cybex, Avionaut, Maxi Cosi, Baby Safe, Recaro, Caretero. Jeśli na rynku pojawi się jakiś produkt, któremu warto zaufać, z pewnością znajdziecie go w naszym sklepie internetowym. Oczywiście w dobrej cenie.

Sprawna komunikacja to podstawa
Wiemy, że zakupy w sklepie online są specyficzne. Nie możecie obejrzeć produktu, wziąć go do ręki, sprawdzić, jak wygląda na żywo. Ale robimy wszystko, co w naszej mocy, byście mogli poczuć się u nas komfortowo. Dlatego zawsze jesteśmy pod telefonem i sprawnie odpowiadamy na maile. Piszcie lub dzwońcie bez obaw. Odpowiemy na każde pytanie. Zachęcamy do kontaktu.

Doradzamy Rodzicom
Na blogu, Facebooku, Instagramie, YouTube – wychodząc naprzeciw potrzebom Rodziców dzielimy się naszą wiedzą dotyczącą urządzania świata wokół dzieciaków od pierwszych chwil życia. Nie wiecie, jak skompletować wyprawkę? Zastanawiacie się, jak ubrać dziecko odpowiednio do pogody? Poszukujecie rozwiązań wspierających samodzielność dziecka, ale nie bardzo orientujecie się w temacie? Odwiedźcie nasze profile w mediach społecznościowych – znajdziecie tam sporo przydatnych porad oraz inspiracji. Zawsze możecie też zadzwonić – jesteśmy mistrzami w doradzaniu.

Dlaczego my:
- najwyższej klasy produkty w atrakcyjnych cenach;
- liczne rabaty
- sprawna i szybka dostawa;
- porady ekspertów.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Kontakt
Nr telefonu: 669109185
E-mail: sklep@ekidi.pl

Adres do zwrotów:

E-kidi Mateusz Walicki
Wojciechowo 4
62-619 Sadlno

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

.W chwili przyjęcia zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt z Naszym sklepem pod mailem: sklep@e-kidi.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni zgodnie z założeniami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu E-kidi są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. W przypadku reklamacji towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez Sprzedającego. Zapis ten nie dotyczy w przypadku produktów, do których producent nie przewidział dodatkowych kart gwarancyjnych w tym przypadku obowiązują ogólne przepisy.

Towary objęte gwarancją producenta/dystrybutora prosimy odsyłać bezpośrednio na adres producenta/dystrybutora oraz postępować zgodnie z załączoną instrukcją.

Pozwoli to Państwu zmniejszyć koszty napraw podczas okresu objętego gwarancją oraz przyspieszyć czas naprawy.

W przypadku reklamacji podczas okresu objętego gwarancją przesyłka realizowana jest na koszt producenta.

Informacje dodatkowe:

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem http://e-kidi.pl/zwroty/formularz_zwrotu.pdf lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna formie.

Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

Gwarancja

Wszystkie produkty są objęte Gwarancją Producenta.

DANE SPRZEDAWCY

e_kidi

WOJCIECHOWO 4

62-619 - SADLNO

NIP: 6652891005