Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Lustro do makijażu, wizażu, makeup, Hollywood stojące- wiszące 160-60

Raty

PayPo

od 50,00 zł

26 osób kupiło

domimeble

4.5

Lustro do makijażu, wizażu, makeup, Hollywood stojące- wiszące 160-60

Raty

PayPo

od 50,00 zł

66 osób kupiło

domimeble

4.5

Lustro wizażowe, makijażowe, make up,do wizażu 60-160 Stojące  wiszące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

44 osoby kupiły

domimeble

4.5

Nowoczesna Kanapa GANDI 160 Funkcjonalna Sofa System Rozkładania Grafitowa

Raty

od 60,00 zł

2 osoby kupiły

domimeble

4.5

Lustro do makijażu, Hollywood, wizażu, 160-60 stojące + wiszące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

46 osób kupiło

domimeble

4.5

Nowoczesny komfortowy Narożnik PAULINE z Pojemnikiem na Pościel lewy

Super Cena

Raty

PayPo

od 150,00 zł

domimeble

4.5

Lustro wizażowe, makijażowe, make up,do wizażu,180-80 Stojące  wiszące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

7 osób kupiło

domimeble

4.5

Lustro do makijażu, wizażu, makeup, Hollywood stojąc 180-80 stojące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

3 osoby kupiły

domimeble

4.5

Lustro wizażowe, makijażowe, make up,do wizażu 120-80 wiszace

Raty

PayPo

od 50,00 zł

83 osoby kupiły

domimeble

4.5

Lustro wizażowe, makijażowe, make up,do wizażu 60-160 Stojące  wiszące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny fotel, szezlong CHICAGO  WERSAL

Raty

PayPo

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Lustro wizażowe, makijażowe, make up,do wizażu 60-160 Stojące  wiszące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

3 osoby kupiły

domimeble

4.6

Lustro do makijażu, wizażu, makeup, Hollywood widzące 150-100

Raty

PayPo

od 50,00 zł

domimeble

4.6

Lustro do makijażu, make up,do wizażu 60-160 Stojące, wiszące BOUCLE

Raty

PayPo

od 50,00 zł

1 osoba kupiła

domimeble

4.6

Lustro wizażowe, make up,do wizażu 60-160 Stojące,  wiszące

Raty

PayPo

od 50,00 zł

10 osób kupiło

domimeble

4.6

Nowoczesny komfortowy Narożnik PAULINE z Pojemnikiem na Pościel lewy

Raty

PayPo

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny Narożnik Santiago 1

Raty

PayPo

Nowoczesny Narożnik Santiago 1
-7%

2 999,00 zł

2 799

,00 zł

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny Elektryczny Narożnik HUGO MINI

Raty

PayPo

od 60,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny rozkładany Narożnik POSO XL funkcja spania + pojemnik

Raty

PayPo

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny Narożnik FOCUS XL

Raty

Nowoczesny Narożnik FOCUS XL
-20%

7 500,00 zł

5 999

,00 zł

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny Narożnik Santiago 2

Raty

PayPo

Nowoczesny Narożnik Santiago 2
-7%

2 999,00 zł

2 799

,00 zł

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny Narożnik Santiago

Raty

PayPo

Nowoczesny Narożnik Santiago
-7%

2 999,00 zł

2 799

,00 zł

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny rozkładany Narożnik POSO XL funkcja spania + pojemnik

Raty

PayPo

od 150,00 zł

domimeble

4.6

Nowoczesny Narożnik LOTTA - VENTE - NERO

Raty

PayPo

Nowoczesny Narożnik LOTTA - VENTE - NERO
-18%

3 900,00 zł

3 199

,00 zł

od 150,00 zł

domimeble

4.6

1-24 z 236 ofert

 

Filtry

Sortowanie

4.5 / 5

Na podstawie 26 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 11 października 2018

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

22 sierpnia 2025

1 / 5

22 sierpnia 2025

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

14 stycznia 2025

5 / 5

14 stycznia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

29 lipca 2024

5 / 5

29 lipca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

23 lipca 2024

2.7 / 5

23 lipca 2024

4 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

3 / 5

Czas realizacji zamówienia

10 czerwca 2024

5 / 5

10 czerwca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

18 lutego 2024

5 / 5

18 lutego 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

11 lutego 2024

5 / 5

11 lutego 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

22 stycznia 2024

5 / 5

22 stycznia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

30 listopada 2023

5 / 5

30 listopada 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

22 września 2023

5 / 5

22 września 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

Informacje o sprzedającym
Firma Domo Home działa na polskim rynku od 2008 roku.

Przedmiotem naszej działalności jest handel hurtowy oraz detaliczny wysokiej jakości meblami tapicerowanymi i twardymi. Pozycję na rynku zawdzięczamy odpowiedzialnemu podejściu do klientów. Naszym odbiorcom gwarantujemy szeroki wybór, wysoką jakość oraz atrakcyjne ceny oferowanych towarów.

By w pełni zaspokoić oczekiwania naszych klientów nasza oferta jest wciąż poszerzana. Przyjmujemy do realizacji nietypowe zamówienia. Chcąc poszerzyć krąg odbiorców otworzyliśmy sklepy. Oferujemy profesjonalną pomoc przy wyborze towaru.

Meble dostarczamy własnym transportem pod wskazany przez kupującego adres.

Mamy nadzieję, że różnorodność oferowanych przez nas towarów oraz fachowa obsługa zachęci Państwa do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Pozostałe informacje
Nasza firma pracuje od 07- 22 codziennie ZAPRASZAM

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

4. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu.



5. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.



6. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.



7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".



8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący, który jest zobligowany do dostarczenia zwracanego produktu do siedziby firmy. Sprzedający nie realizuje usługi transportowej w przypadku zwrotu towaru.



9. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.



10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.



11. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Adres do zwrotów:

Domo Home DOMINIK BINIEK
Trzebień 21
63-645 Trzebień

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Jak zgłaszać reklamację?
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Arena.pl ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
3. Kupujący może złożyć reklamację:
a) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Trzebień 21 63-645 Łęka Opatowska
b) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Trzebień 21 63-645 Łęka Opatowska
4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail.
6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Arena.pl ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.
9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.
11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.
Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej

Informacje dodatkowe:

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem arena.pl ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.



3. Kupujący może złożyć reklamację:

a) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Trzebień 21 63-645 ŁękaOpatowska,

pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Trzebień 21 63-645 Łęka Opatowska



4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.



5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail.



6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.



7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Arena.pl ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.



8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.



9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.



10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.



11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.



Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.

Gwarancja

Gwarancja 24 miesiące

DANE SPRZEDAWCY

domimeble

Trzebień 21

63-645 - Łęka Opatowska

NIP: 6191934744