Sklep domimeble
4.5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Raty
PayPo
799,00 zł
399
,00 złod 50,00 zł
26 osób kupiło
domimeble
4.5

Raty
PayPo
799,00 zł
399
,00 złod 50,00 zł
66 osób kupiło
domimeble
4.5

Raty
PayPo
1 099,00 zł
749
,00 złod 50,00 zł
44 osoby kupiły
domimeble
4.5

Raty
od 60,00 zł
2 osoby kupiły
domimeble
4.5

Raty
PayPo
od 50,00 zł
46 osób kupiło
domimeble
4.5

Super Cena
Raty
PayPo
od 150,00 zł
domimeble
4.5

Raty
PayPo
1 200,00 zł
899
,00 złod 50,00 zł
7 osób kupiło
domimeble
4.5

Raty
PayPo
1 399,00 zł
999
,00 złod 50,00 zł
3 osoby kupiły
domimeble
4.5

Raty
PayPo
999,00 zł
749
,00 złod 50,00 zł
83 osoby kupiły
domimeble
4.5

Raty
PayPo
999,00 zł
749
,00 złod 50,00 zł
domimeble
4.6

Raty
PayPo
999,00 zł
749
,00 złod 50,00 zł
3 osoby kupiły
domimeble
4.6

Raty
PayPo
1 899,00 zł
1 399
,00 złod 50,00 zł
domimeble
4.6

Raty
PayPo
1 099,00 zł
699
,00 złod 50,00 zł
1 osoba kupiła
domimeble
4.6

Raty
PayPo
850,00 zł
699
,00 złod 50,00 zł
10 osób kupiło
domimeble
4.6

Raty
PayPo
od 150,00 zł
domimeble
4.6

Raty
PayPo
od 150,00 zł
domimeble
4.6

Raty
PayPo
od 150,00 zł
domimeble
4.6

Raty
PayPo
3 900,00 zł
3 199
,00 złod 150,00 zł
domimeble
4.6
1-24 z 236 ofert
Filtry
Sortowanie
4.5 / 5
Na podstawie 26 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 11 października 2018
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1022 sierpnia 2025
1 / 5
22 sierpnia 2025
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
14 stycznia 2025
5 / 5
14 stycznia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
29 lipca 2024
5 / 5
29 lipca 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
23 lipca 2024
2.7 / 5
23 lipca 2024
4 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
3 / 5
Czas realizacji zamówienia
10 czerwca 2024
5 / 5
10 czerwca 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
18 lutego 2024
5 / 5
18 lutego 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
11 lutego 2024
5 / 5
11 lutego 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
22 stycznia 2024
5 / 5
22 stycznia 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
30 listopada 2023
5 / 5
30 listopada 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
22 września 2023
5 / 5
22 września 2023
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Informacje o sprzedającym
Firma Domo Home działa na polskim rynku od 2008 roku.
Przedmiotem naszej działalności jest handel hurtowy oraz detaliczny wysokiej jakości meblami tapicerowanymi i twardymi. Pozycję na rynku zawdzięczamy odpowiedzialnemu podejściu do klientów. Naszym odbiorcom gwarantujemy szeroki wybór, wysoką jakość oraz atrakcyjne ceny oferowanych towarów.
By w pełni zaspokoić oczekiwania naszych klientów nasza oferta jest wciąż poszerzana. Przyjmujemy do realizacji nietypowe zamówienia. Chcąc poszerzyć krąg odbiorców otworzyliśmy sklepy. Oferujemy profesjonalną pomoc przy wyborze towaru.
Meble dostarczamy własnym transportem pod wskazany przez kupującego adres.
Mamy nadzieję, że różnorodność oferowanych przez nas towarów oraz fachowa obsługa zachęci Państwa do nawiązania współpracy z naszą firmą.
Pozostałe informacje
Nasza firma pracuje od 07- 22 codziennie ZAPRASZAM
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
4. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu.
5. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".
8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący, który jest zobligowany do dostarczenia zwracanego produktu do siedziby firmy. Sprzedający nie realizuje usługi transportowej w przypadku zwrotu towaru.
9. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
11. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Adres do zwrotów:
Domo Home DOMINIK BINIEK
Trzebień 21
63-645 Trzebień
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Jak zgłaszać reklamację?
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Arena.pl ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
3. Kupujący może złożyć reklamację:
a) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Trzebień 21 63-645 Łęka Opatowska
b) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Trzebień 21 63-645 Łęka Opatowska
4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail.
6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Arena.pl ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.
9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.
11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.
Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej
Informacje dodatkowe:
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem arena.pl ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
3. Kupujący może złożyć reklamację:
a) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Trzebień 21 63-645 ŁękaOpatowska,
pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Trzebień 21 63-645 Łęka Opatowska
4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail.
6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Arena.pl ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.
9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.
11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.
Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.
Gwarancja
Gwarancja 24 miesiące

DANE SPRZEDAWCY
domimeble
Trzebień 21
63-645 - Łęka Opatowska
NIP: 6191934744