Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 140x200 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE  KREMOWY

PayPo

od 12,00 zł

1 osoba kupiła

domidekor_pl

4.8

PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 200x220 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE TURKUSOWY

PayPo

od 12,00 zł

2 osoby kupiły

domidekor_pl

4.8

PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 180x200 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE TURKUSOWY

PayPo

od 12,00 zł

1 osoba kupiła

domidekor_pl

4.8

PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 160x200 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE TURKUSOWY

PayPo

od 12,00 zł

2 osoby kupiły

domidekor_pl

4.8

PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 160x200 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE  KREMOWY

PayPo

od 12,00 zł

2 osoby kupiły

domidekor_pl

4.8

PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 200x220 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE GRANATOWE

PayPo

od 12,00 zł

1 osoba kupiła

domidekor_pl

4.8

PRZEŚCIERADŁO Z GUMKĄ 120x200 PLUSZOWE POLAROWE MIŚ MIĘKKIE CIEPŁE TURKUSOWE

PayPo

od 12,00 zł

1 osoba kupiła

domidekor_pl

4.8

1-24 z 92 oferty

 

Filtry

Sortowanie

4.8 / 5

Na podstawie 36 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 21 października 2022

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

20 listopada 2025

5 / 5

20 listopada 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

10 listopada 2025

5 / 5

10 listopada 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

03 września 2025

5 / 5

03 września 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

17 lipca 2025

5 / 5

17 lipca 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

13 czerwca 2025

5 / 5

13 czerwca 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

12 marca 2025

5 / 5

12 marca 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

18 stycznia 2025

5 / 5

18 stycznia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

25 grudnia 2024

5 / 5

25 grudnia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

22 grudnia 2024

1 / 5

22 grudnia 2024

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

21 grudnia 2024

3.3 / 5

21 grudnia 2024

4 / 5

Zgodność produktu z opisem

3 / 5

Kontakt ze sprzedającym

3 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

Brak uzupełnionej sekcji

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar sprzedawcy w terminie 14 dni. Towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz wskazaniem danych do zwrotu ceny i kosztów przesyłki należy przesłać na adres:
"ASMAT" J. LEWANDOWSKA, A. OSTOJA S.C.
ul. Dorotowo 399
11-034 Stawiguda

Adres do zwrotów:

"ASMAT" J. LEWANDOWSKA, A. OSTOJA S.C.
Dorotowo 399
10-034 Stawiguda

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towarów z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym zastrzeżeniem, że wobec kupującego będącego przedsiębiorcą rękojmia jest wyłączona. Ponadto kupującemu będącemu konsumentem sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, zaś kupującemu będącemu przedsiębiorcą 1 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej.

Procedura reklamacyjna:

a) każdy kupujący może złożyć reklamację (np. zawiadomienie o wadach sprzedanego towaru) w formie pisemnej na adres: "JAMS" Joanna Lewandowska, Dorotowo 399, 11-041 Stawiguda,, mailowo na adres: jams.sklep@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego.

b) reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę, pod jaką kupujący występuje w portalu Arena.pl (login, nick) lub w przypadku jego braku imię i nazwisko kupującego, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji

c) sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania zaś w przypadku, gdy reklamacja nie będzie zawierać informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, sprzedawca zwróci się do składającego reklamację kupującego o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej o stosowne dane reklamacji

d) odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na adres e-mail przypisany do konta danego kupującego; w szczególnie uzasadnionych przypadkach sprzedawca jest uprawniony wysłać odpowiedź na inny, podany przez kupującego adres e-mail lub pisemnie na adres korespondencyjny kupującego wskazany w treści reklamacji

e) kupujący ma prawo odwołać się od decyzji podjętej przez sprzedającego w ramach rozpoznania reklamacji - wówczas postanowienia punktów a) do d) stosuje się odpowiednio.

Informacje dodatkowe:

Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Przedmiot sprzedaży wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz danymi do do przelewu ceny i kosztów wysyłki należy zwrócić na adres:
"ASMAT" J. LEWANDOWSKA, A. OSTOJA S.C.
Dorotowo 399 (teren magazynu Lech Centrum)
11-034 Stawiguda

Gwarancja

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towarów z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym zastrzeżeniem, że wobec kupującego będącego przedsiębiorcą rękojmia jest wyłączona. Ponadto kupującemu będącemu konsumentem sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, zaś kupującemu będącemu przedsiębiorcą 1 miesięcznej gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej.

Procedura reklamacyjna:

a) każdy kupujący może złożyć reklamację (np. zawiadomienie o wadach sprzedanego towaru) w formie pisemnej na adres: "JAMS" Joanna Lewandowska, ul. Szarych Szeregów 11 , 10-079 Olsztyn, mailowo na adres: jams.sklep@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego.

b) reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę, pod jaką kupujący występuje w portalu Arena.pl (login, nick) lub w przypadku jego braku imię i nazwisko kupującego, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji

c) sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania zaś w przypadku, gdy reklamacja nie będzie zawierać informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, sprzedawca zwróci się do składającego reklamację kupującego o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej o stosowne dane reklamacji

d) odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na adres e-mail przypisany do konta danego kupującego; w szczególnie uzasadnionych przypadkach sprzedawca jest uprawniony wysłać odpowiedź na inny, podany przez kupującego adres e-mail lub pisemnie na adres korespondencyjny kupującego wskazany w treści reklamacji

e) kupujący ma prawo odwołać się od decyzji podjętej przez sprzedającego w ramach rozpoznania reklamacji - wówczas postanowienia punktów a) do d) stosuje się odpowiednio..

DANE SPRZEDAWCY

domidekor_pl

ul. Władysława Gębika 55A/14

10-691 - Olsztyn

NIP: 7393921142