Sklep ZooArt
4.7
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Brak wyników
Filtry
Sortowanie
4.7 / 5
Na podstawie 166 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 08 lutego 2017
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1004 grudnia 2024
5 / 5
04 grudnia 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
23 października 2024
5 / 5
23 października 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
25 września 2024
5 / 5
25 września 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
16 września 2024
5 / 5
16 września 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
14 września 2024
5 / 5
14 września 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
02 sierpnia 2024
1.7 / 5
02 sierpnia 2024
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
3 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
17 lipca 2024
5 / 5
17 lipca 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
31 maja 2024
2.7 / 5
31 maja 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
2 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
12 marca 2024
5 / 5
12 marca 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
03 marca 2024
5 / 5
03 marca 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Dane firmy
Nazwa firmy: ZooArt Marek Postrzech
Adres: ul. Wiślana 28A
Kod pocztowy: 08-530
Miasto: Dęblin
NIP: 9181757897
Zakupy w ZooArt to gwarancja najniższej ceny i szybkiej dostawy.
Kupując u nas - kupujesz u profesjonalistów.
Zoologiczny sklep internetowy ZooART poleca karmy dla psów, karmy dla kotów, gryzoni i ptaków znanych markowych producentów, jak: Royal Canin, Purina, Acana, Hills, Animonda, Applaws, Arion, Versele-laga, Bento Kronen, Bosch, Bozita, Brit, Cesar, Chappi, Fitmin, Frolic, Josera, Trovet oraz wiele innych.
Nasz internetowy sklep zoologiczny został stworzony przede wszystkim z myślą o takich zwierzętach, jak koty i psy, a także ich właścicielach, którym zależy na tym, aby czworonożnym pupilom zagwarantować odpowiednie pożywienie umożliwiające optymalny rozwój. Przedstawiamy Państwu tylko i wyłącznie najwyższej jakości karmy dla psów oraz karmy dla kotów, wszystkie doceniane są zarówno przez weterynarzy, jak i przez hodowców głównie ze względu na swoje unikalne walory smakowe oraz zapewnianie dostępu do wielu cennych i wręcz niezastąpionych składników odżywczych czy witamin. Wśród oferowanych przez nas produktów znajdą Państwo zarówno karmy suche i mokre, które znakomicie sprawdzają się jako posiłek główny, jak i przekąski pełniące formę drobnego poczęstunku lub nagrody podczas tresury lub zabawy.
Jesteśmy najtańszym sklepem w internecie.
ZooArt jest firmą działającą na polskim rynku już od 2012 roku.
Zrealizowaliśmy już ponad 4`000`000 zamówień.
Darmowe porady lekarzy weterynarii.
Jesteśmy pewni, że oferowane przez nas produkty spełnią państwa oczekiwania. Życzymy udanych zakupów.
Odwiedź nas na facebook!
I miejsce w kategorii "Wybór Użytkownika" w Rankingu Zaufane Sklepy 2020
III miejsce w kategorii "Hobby i zwierzeta" w Rankingu Zaufane Sklepy 2020
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwrot towaru jest możliwy po kontakcie telefonicznym lub mailowym;
ZooArt Marek Postrzech
Moszczanka 56 A
08-500 Ryki
tel.: 81 471 40 30;
e-mail: sklep@zooart.com.pl
Adres do zwrotów:
ZooArt Marek Postrzech
Moszczanka 56A
08-500 Ryki
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Drogi Kliencie reklamację można złożyć:
Drogą mailową na adres: reklamacje@zooart.com.pl
Drogą pocztową na adres:
ZooArt Marek Postrzech
Moszczanka 56A
08-500 Ryki
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
nazwę produktu którego dotyczy reklamacja
powód reklamacji
W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań ( ilość, jakość produktów ) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia reklamacji.
Informacje dodatkowe:
1. Adresat
ZooArt Marek Postrzech
Moszczanka 56 A
08-500 Ryki
tel.: 81 471 40 30;
e-mail: sklep@zooart.com.pl
2. – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*) /o świadczenie następującej usługi (*)
– Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
Gwarancja
RODZAJ GWARANCJI
producenta/dystrybutora
OKRES GWARANCJI
6 miesięcy

DANE SPRZEDAWCY
ZooArt
ZooArt Marek Postrzech
ul. Wiślana 28A
08-530 - Dęblin
NIP: 9181757897