Sklep StylMebli_pl
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Raty
PayPo
od 15,99 zł
StylMebli_pl
5

Raty
PayPo
od 15,99 zł
StylMebli_pl
5

Raty
PayPo
od 15,99 zł
StylMebli_pl
5
1-5 z 5 ofert
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 3 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 10 grudnia 2016
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
315 kwietnia 2025
5 / 5
15 kwietnia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
18 października 2022
5 / 5
18 października 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
15 lipca 2021
5 / 5
15 lipca 2021
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Dane firmy
Nazwa firmy: EMT GROUP Sp. z o.o.
Adres: Miła 4/14
Kod pocztowy: 11-010
Miasto: Barczewo
NIP: 7393890051
Sklep internetowy StylMebli.pl oferuje akcesoria meblowe, wyposażenie domu oraz atrakcyjne meble. Staramy się stale poszerzać ofertę o nowe produkty zarówno znanych producentów polskiej branży meblarskiej jak i mniej dostępne produkty zagranicznych firm.
W ofercie w kategorii akcesoria meblowe znajdziecie Państwo miedzy innymi:
uchwyty i zawiasy meblowe,
wieszaki meblowe,
prowadnice szufladowe,
systemy rur fi 25mm i 50mm,
ociekarki i carga,
nogi i stopki meblowe,
relingi oraz koszyki do nich,
podnośniki gazowe i mechaniczne,
obrzeża PVC i papierowe,
podpory i regimensole,
oświetlenie i akcesoria oświetleniowe.
W zakresie mebli będziemy starali się prowadzić ofertę mebli nowoczesnych oraz przystępnych cenowo. Branża polskich mebli jest jedną z największych na świecie. Design dorównuje meblom włoskim, a ceny są dużo niższe. Polscy projektanci wygrywają konkursy na całym świecie, a ich projekty są sprzedawane w większości za granicą. Czemu nie u nas? To będziemy chcieli zmienić! Meble, które będziemy starali się wprowadzić na sklep to:
biurka,
stoliki i ławy szklane i nie tylko,
stoliki rtv,
stoły,
stoliki barowe,
krzesła biurowe,
krzesła i taborety,
hokery i krzesła barowe,
fotele i kanapy,
półki i regały.
Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie ze strony klientów. Będziemy starać się tworzyć dobre samopoczucie kupujących na naszej platformie. Innowacyjność w zakresie oferowanych przez nas produktów będzie miała podstawowe znaczenie w poszerzaniu oferty handlowej.
Zapraszamy do obejrzenia oferty!
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Informacje dodatkowe, nt. przysługującego Konsumentowi albo Przedsiębiorcy Indywidualnemu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie o prawach konsumenta, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, sklep StylMebli.pl zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru
(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy spośród zawartych w ofercie sprzedaży).
Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy zawartej na odległość?
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:
Dla osób posiadających konto w sklepie: Zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę 'Historia i szczegóły zamówień' i następnie "Szczegóły' i wybierz które produkty chcesz zwrócić ( w komentarzu podaj jaką przesyłką odeślesz zwrot )
Dla osób nie posiadających konta w sklepie: Wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego, wyślij go do nas wraz z towarem lub w formie elektronicznej.
Gdzie zwrócić towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:
Zapakuj towar, zabezpiecz przesyłkę przez uszkodzeniami w transporcie i odeślij do nas wraz z oświadczeniem na poniższy adres:
EMT Group Sp. z o.o.
Ruszajny 51D
11-010 Barczewo
Możesz również odesłać paczkę na paczkomat Inpost:
Nr paczkomatu: BAC01A
Telefon: 787-456-006
Mail: sklep@stylmebli.pl
Pamiętaj:
Poinformuj Nas o wysyłce paczki
Nie wysyłaj paczek za pobraniem
W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi albo Przedsiębiorcy Indywidualnemu w przypadku umowy:
Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta albo Przedsiębiorcy Indywidualnego lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta albo Przedsiębiorcy Indywidualnego, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami albo Przedsiębiorcami Indywidualnymi (np. spółki kapitałowe i osobowe, instytucje, itd.).
Adres do zwrotów:
EMT Group Sp. z o.o.
Ruszajny 51D
11-010 Barczewo
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@stylmebli.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
Zakup towaru przez innego przedsiębiorce potwierdzony fakturą VAT zgodnie z art. 563 § 2 k.c wyłącza prawo rękojmi w relacjach Firma-Firma.
Informacje dodatkowe:
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć mailowo lub na formularzu, którego wzór można pobrać tutaj.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem poczta lub na adres: sklep@stylmebli.pl
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: EMT GROUP - Zwroty , Wojska Polskiego 19 11-010 Barczewo
8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca na życzenie informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy
10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
2.W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na Stronie Internetowej Sklepu.

DANE SPRZEDAWCY
StylMebli_pl
EMT GROUP Sp. z o.o.
Miła 4/14
11-010 - Barczewo
NIP: 7393890051