Sklep Solutiones
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
39,90 zł
38
,00 złod 10,95 zł
27 osób kupiło
Solutiones
5

PayPo
37,50 zł
36
,00 złod 10,95 zł
3 osoby kupiły
Solutiones
5

PayPo
48,00 zł
44
,00 złod 10,95 zł
1 osoba kupiła
Solutiones
5

PayPo
36,30 zł
35
,00 złod 10,95 zł
5 osób kupiło
Solutiones
5

PayPo
15,10 zł
14
,00 złod 10,95 zł
1 osoba kupiła
Solutiones
5

PayPo
37,00 zł
34
,00 złod 10,95 zł
5 osób kupiło
Solutiones
5

PayPo
38,70 zł
37
,00 złod 10,95 zł
3 osoby kupiły
Solutiones
5

PayPo
78,00 zł
74
,00 złod 10,95 zł
8 osób kupiło
Solutiones
5

PayPo
14,30 zł
13
,00 złod 10,95 zł
1 osoba kupiła
Solutiones
5

PayPo
15,50 zł
14
,50 złod 10,95 zł
14 osób kupiło
Solutiones
5
1-11 z 11 ofert
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 6 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 26 lutego 2024
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
603 lipca 2025
5 / 5
03 lipca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
29 czerwca 2025
5 / 5
29 czerwca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
22 maja 2025
5 / 5
22 maja 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
28 października 2024
5 / 5
28 października 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
06 września 2024
5 / 5
06 września 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
24 sierpnia 2024
5 / 5
24 sierpnia 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Sklep Solutiones oferujący odczynniki chemiczne oraz środki do dezynfekcji klasy premium w przystępnych cenach.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY – ZWROT TOWARU
INFORMACJE OGÓLNE
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Cubus Michał Górski o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, dostępnego do pobrania. Poprawnie wypełnione oświadczenie należy odesłać wraz z zakupionym towarem na adres:
Cubus Michał Górski
ul. Ojca Bocheńskiego 9/11
43-100 Tychy.
4. Przed wysyłką prosimy o właściwe spakowanie towaru odpowiednie do rodzaju i gabarytów towaru. Prosimy również o właściwe zabezpieczenie towaru przed możliwym uszkodzeniem podczas transportu.
5. Towar podlegający zwrotowi jest wysyłany na koszt Konsumenta. WAŻNE: Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. Cubus Michał Górski zastrzega sobie odmowę uznania odstąpienia od umowy i przyjęcia zwracanego towaru, w przypadku gdy dostarczony do Cubus Michał Górski towar będzie uszkodzony, zostanie naruszona plomba gwarancyjna a charakter uszkodzeń będzie wskazywał na niewłaściwe użytkowanie towaru, niewłaściwe opakowanie towaru lub niewłaściwe zabezpieczenie towaru w opakowaniu przed uszkodzeniem w trakcie świadczenia usługi przewozowej lub pocztowej.
7. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wartość zakupu towaru, poza kosztem dostarczenia rzeczy (koszty przesyłki) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
8. Konsument powinien odesłać Sprzedawcy rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy.
Adres do zwrotów:
Cubus Michał Górski
ul. Ojca Innocentego Bocheńskiego 9/11
43-100 Tychy
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
REKLAMACJE / GWARANCJE
INFORMACJE OGÓLNE
1. Przedsiębiorcom i konsumentom przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady określone w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
2. WAŻNE: Odbierając przesyłkę z zamówieniem są Państwo zobowiązani do sprawdzenia przesyłki przed potwierdzeniem kurierowi jej doręczenia. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania obowiązkowo należy w obecności kuriera sprawdzić, czy towar jest nieuszkodzony oraz kompletny.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności obowiązkowo należy w obecności kuriera sporządzić protokołu szkody.
W przypadku odbioru przesyłki w paczkomacie i stwierdzenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy postępować zgodnie z regulaminem operatora InPost.
Zaniechanie wykonania ww. czynności uprawnia Cubus Michał Górski do odmowy uznania reklamacji z tytułu rękojmi.
ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Pierwszym krokiem w przypadku rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest zgłoszenie reklamacji w serwisie arena.pl w zakładce reklamacje.
2. Towar będący przedmiotem reklamacji wraz z wydrukiem zgłoszenia reklamacyjnego należy wysłać na adres:
Cubus Michał Górski
ul. Ojca Bocheńskiego 9/11
43-100 Tychy.
3. Przed wysyłką prosimy o właściwe spakowanie towaru odpowiednie do rodzaju i gabarytów towaru. Prosimy również o właściwe zabezpieczenie towaru przed możliwym uszkodzeniem podczas transportu.
4. Towar podlegający reklamacji jest wysyłany na Państwa koszt. WAŻNE: Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Cubus Michał Górski zastrzega sobie odmowę uznania reklamacji, w przypadku gdy dostarczony do Cubus Michał Górski towar będzie uszkodzony, zostanie naruszona plomba gwarancyjna a charakter lub rozmiar uszkodzeń będzie inny niż opisany przez Państwa w formularzu reklamacji lub będzie wskazywał na niewłaściwe użytkowanie towaru, niewłaściwe opakowanie towaru lub niewłaściwe zabezpieczenie towaru w opakowaniu przed uszkodzeniem w trakcie świadczenia usługi przewozowej lub pocztowej.
Gwarancja
REKLAMACJE / GWARANCJE
INFORMACJE OGÓLNE
1. Przedsiębiorcom i konsumentom przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady określone w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
2. WAŻNE: Odbierając przesyłkę z zamówieniem są Państwo zobowiązani do sprawdzenia przesyłki przed potwierdzeniem kurierowi jej doręczenia. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania obowiązkowo należy w obecności kuriera sprawdzić, czy towar jest nieuszkodzony oraz kompletny.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności obowiązkowo należy w obecności kuriera sporządzić protokołu szkody.
W przypadku odbioru przesyłki w paczkomacie i stwierdzenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy postępować zgodnie z regulaminem operatora InPost.
Zaniechanie wykonania ww. czynności uprawnia Cubus Michał Górski do odmowy uznania reklamacji z tytułu rękojmi.
ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Pierwszym krokiem w przypadku rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest zgłoszenie reklamacji w serwisie arena.pl w zakładce reklamacje.
2. Towar będący przedmiotem reklamacji wraz z wydrukiem zgłoszenia reklamacyjnego należy wysłać na adres:
Cubus Michał Górski
ul. Ojca Bocheńskiego 9/11
43-100 Tychy.
3. Przed wysyłką prosimy o właściwe spakowanie towaru odpowiednie do rodzaju i gabarytów towaru. Prosimy również o właściwe zabezpieczenie towaru przed możliwym uszkodzeniem podczas transportu.
4. Towar podlegający reklamacji jest wysyłany na Państwa koszt. WAŻNE: Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Cubus Michał Górski zastrzega sobie odmowę uznania reklamacji, w przypadku gdy dostarczony do Cubus Michał Górski towar będzie uszkodzony, zostanie naruszona plomba gwarancyjna a charakter lub rozmiar uszkodzeń będzie inny niż opisany przez Państwa w formularzu reklamacji lub będzie wskazywał na niewłaściwe użytkowanie towaru, niewłaściwe opakowanie towaru lub niewłaściwe zabezpieczenie towaru w opakowaniu przed uszkodzeniem w trakcie świadczenia usługi przewozowej lub pocztowej.

DANE SPRZEDAWCY
Solutiones
ul. Ojca Innocentego Bocheńskiego 9/11
43-100 - Tychy
NIP: 6462475628