Sklep Reblo
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 12,99 zł
Reblo
1-1 z 1 oferta
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
Dane firmy
Nazwa firmy: Luxstore Małgorzata Piekarzewska
Adres: ulica Nabielaka, 13,8
Kod pocztowy: 00-743
Miasto: Warszawa
NIP: 5211383236
Witaj w naszej marce – miejscu, gdzie design spotyka się z troską o zdrowie i równowagę. Nasz naszyjnik-gwizdek to coś więcej niż stylowy dodatek – to narzędzie wspierające zdrowszy styl życia i praktyki mindfulness.
Tworzymy produkty, które pomagają w codziennych wyzwaniach – od rzucania palenia, przez praktykowanie jogi i medytacji, aż po budowanie spokoju i zdrowych nawyków. Nasz minimalistyczny, elegancki design pasuje do każdego stylu, a jego funkcjonalność sprawia, że staje się nieocenionym towarzyszem w dążeniu do harmonii.
Wierzymy, że małe kroki prowadzą do wielkich zmian. Dlatego nasze produkty wspierają Cię w dbaniu o siebie i Twoje otoczenie, jednocześnie podkreślając Twoją indywidualność. Z nami każdy oddech ma znaczenie :)
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
15 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Kupując w sklepie możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 15 dni i oddać produkt odsyłając go do nas. Wszelkie szczegóły znajdują się w regulaminie, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Aby dokonać zwrotu skontaktuj się ze sprzedawcą. Towar odesłany bez ustalenia zostanie zwrócony na koszt kupującego!
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Produkty personalizowane, grawerowane, na zamówienie itd. nie podlegają zwrotowi!
Zwrot na konto w ciągu 7-14 dni roboczych.
Adres do zwrotów:
Luxstore Małgorzata Piekarzewska
ulica Nabielaka, 13,8
00-743 Warszawa
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe.
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta w sytuacji, gdy sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną zostały ustalone przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym zostały określone w k.c. (w szczególności w art. 556-576 k.c.).
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne (wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową) oraz za wady prawne.
Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć na przykład pisemnie lub drogą elektroniczną na adres wskazany w § 3 Regulaminu.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zalecane jest podanie przez Klienta w reklamacji następujących informacji (które będą pomocne dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji i mogą przyspieszyć proces reklamacyjny):
a) okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji- Towaru i pojawienia się ewentualnych wad, np. rodzaju i daty wystąpienia wady,
b) określenie żądania Klienta (żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży), c) danych do kontaktu Sprzedawcy z osobą składającą reklamację/Klientem.
Podane zalecenia nie są obowiązkowe i nie mają wpływu na skuteczność w rozpatrywaniu danej reklamacji. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć wadliwy Towar na adres do zwrotów i reklamacji wskazany w § 3 Regulaminu. Jeżeli ze względu np. na rodzaj Towaru jego dostarczenie przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar ten się znajduje.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
W przypadku, gdy na Towar została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Towaru w Sklepie
Informacje dodatkowe:
Kupując w sklepie możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 15 dni i oddać produkt odsyłając go do nas. Wszelkie szczegóły znajdują się w regulaminie, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Aby dokonać zwrotu skontaktuj się ze sprzedawcą. Towar odesłany bez ustalenia zostanie zwrócony na koszt kupującego!
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Produkty personalizowane, grawerowane, na zamówienie itd. nie podlegają zwrotowi!
Zwrot na konto w ciągu 7-14 dni roboczych.
Gwarancja
Brak

DANE SPRZEDAWCY
Reblo
Luxstore Małgorzata Piekarzewska
ulica Nabielaka, 13,8
00-743 - Warszawa
NIP: 5211383236