Sklep OrderNinja
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 11,49 zł
OrderNinja

PayPo
od 11,49 zł
OrderNinja

PayPo
od 11,49 zł
OrderNinja

PayPo
od 11,49 zł
OrderNinja

PayPo
od 11,49 zł
OrderNinja

PayPo
od 11,49 zł
OrderNinja
1-6 z 6 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
Dane firmy
Nazwa firmy: ORDER NINJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20D/7
Kod pocztowy: 35-006
Miasto: Rzeszów
NIP: 5170440717
Jesteśmy młodą firmą, która podchodzi prokonsumencko do każdego klienta. Zależy nam na błyskawicznych dostawach i miłej obsłudze. W naszej ofercie znajdziecie pańswo produkty sezonowe jak i całoroczne.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
15 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota
zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez
zestawu
Nie przyjmuję zwrotów od firm.
Adres do zwrotów:
Order Ninja Sp z o.o.
Krośnieńska 23/26
35-505 Rzeszów
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
Szczegółowe informacje o zwrocie produktu w przypadku odstąpienia od umowy na podstawie rozdziału 4-go Ustawy o prawach konsumenta, znajdują się w sekcji “O Sprzedającym”.
Poniżej natomiast znajdują się informacje dotyczące reklamacji w przypadku braku zgodności produktu z umową lub niewłaściwej realizacji umowy przez Sprzedającego.
Ilekroć w niniejszej sekcji („Reklamacja”) jest mowa o:
Konsumencie – należy przez to rozumieć Kupującego będącego osobą fizyczną, kupującą w Sklepie bez bezpośredniego związku z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Kupującym – należy przez to rozumieć każdy podmiot kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu;
Kupującym uprzywilejowanym – należy przez to rozumieć Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego;
Przedsiębiorcy uprzywilejowanym – należy przez to rozumieć Kupującego będącego osobą fizyczną, zawierającą w Sklepie umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego;
Sklepie – należy przez to rozumieć Sklep Order Ninja, prowadzony przez Sprzedającego w ramach platformy Arena.pl
Sprzedającym – należy przez to rozumieć podmiot, którego szczegółowe dane wskazane są w sekcji “O Sprzedającym”;
Ustawie o prawach konsumenta – należy przez to rozumieć polską ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Sprzedający ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedający prosi o składanie reklamacji na adres elektroniczny lub pocztowy Sprzedającego, wskazany w sekcji “O Sprzedającym”.
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Towary
W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedającego, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku braku zgodności z umową, Kupujący uprzywilejowany może żądać:
wymiany towaru,
naprawy towaru.
Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy,
w sytuacji gdy:
Sprzedający odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
Sprzedający nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedający próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedającemu. Sprzedający odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
W razie odstąpienia od umowy z powodu braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedającemu na jego koszt, na adres OrderNinja Sp z o.o. ul. Krośnieńska 23/26, 35-505 Rzeszów. Sprzedający zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Sprzedający zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Sprzedający informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument może skorzystać m.in. z:
pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), zapewnianej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ponadto, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej można skorzystać z następujących form wsparcia:
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Sprzedającego do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Sprzedającego jak i Konsumenta.
Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
Odpowiedzialność Sprzedającego wobec Kupujących innych niż Kupujący uprzywilejowani
Wszelka odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, z tytułu umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą w Sklepie, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
Gwarancja
Rodzaj gwarancji: producenta
Okres gwarancji: 12 miesięcy
DANE SPRZEDAWCY
OrderNinja
ORDER NINJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20D/7
35-006 - Rzeszów
NIP: 5170440717