Sklep Nikcorp
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Stan
30
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 10,99 zł
Nikcorp
5

PayPo
od 10,99 zł
Nikcorp
5

PayPo
od 10,99 zł
Nikcorp
5

PayPo
od 10,99 zł
Nikcorp
5
1-24 z 30 ofert
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 2 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 21 lutego 2025
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
207 września 2025
5 / 5
07 września 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
12 maja 2025
5 / 5
12 maja 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Nikcorp to nowoczesna firma, zajmująca się dystrybucją i sprzedażą produktów na popularnych marketplace’ach oraz w naszym sklepie internetowym. Dzięki sprawnej logistyce i efektywnemu zarządzaniu sprzedażą zapewniamy naszym klientom szybkie dostawy i konkurencyjne ceny.
BDO - 000640891
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
30 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
sprzedający
Zwroty
Procedura zwrotów:
Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.. Nie odbieramy paczek pobraniowych. Proszę o załączenie informacji identyfikującej zamówienie (imię nazwisko, numer zamówienia).
Adres do zwrotów:
NIKCORP Szymon Nikołajuk
ul. Modlińska 248
05-110 Jabłonna
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu:
E-mail: biuro@nikcorp.pl
Infolinia: 601225853 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00)
Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Informacje dodatkowe:
Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.
Gwarancja
Sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na towar.

DANE SPRZEDAWCY
Nikcorp
ul. Marcina z Wrocimowic 12D/404
03-145 - Warszawa
NIP: 5242949377