Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Zestaw Worek + Nerka Niebieskie Listki

PayPo

od 10,99 zł

MartinoDemi

Zestaw Worek + Nerka Kolorowa Żyrafa

PayPo

od 10,99 zł

MartinoDemi

Zestaw Worek + Nerka Paisley

PayPo

Zestaw Worek + Nerka Paisley
-11%

99,00 zł

87

,99 zł

od 10,99 zł

MartinoDemi

Zestaw Worek + Nerka Listki na czarnym

PayPo

od 10,99 zł

MartinoDemi

Nerka,saszetka biodrowa Bajeczny ogród 8

PayPo

od 10,99 zł

MartinoDemi

1-5 z 5 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

Dane firmy

Nazwa firmy: ASET Marcin Dembicki

Adres: Dragonów 4/100

Kod pocztowy: 00-467

Miasto: Warszawa

NIP: 4660169902


Oferujemy oryginalne produkty zaprojektowane i uszyte w naszej pracowni, dobrane w oparciu o najnowsze modowe trendy. Znajdź coś dla siebie, a zrobimy wszystko, by zakupione produkty znalazły się u Ciebie tak szybko, jak tylko to możliwe.


Jesteśmy legalnie działającą firmą w związku z tym kupując u Nasz masz pewność, że towar jest w 100% oryginalny oraz jest objęty gwarancją. Do każdego zakupionego przedmiotu otrzymujesz paragon lub f-vat.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Regulamin zwrotów i anulacji
WARUNKI ZWROTÓW I ANULACJI
Aby zwrócić produkt

Jeśli chcesz zwrócić otrzymany produkt masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Nie musisz podawać żadnej przyczyny zwrotu.

Staramy się uprosić procedurę jak tylko się da. Jedyne co musisz nam przekazać to nr. rachunku bankowego oraz dowód zakupu.

Aby zwrócić:

Zapakuj produkt i dołącz następujące dokumenty:
informację o rachunku bankowym, na który mamy zwrócić pieniądze,
dowód zakupu lub jego kopii
Towar podlegający zwrotowi musi być w stanie nie wskazującym na używanie produktu oraz posiadać oryginalne metki.

Przesyłkę odeślij pocztą lub kurierem do nas na adres (na swój koszt):

Aset Marcin Dembicki
ul.Dragonów 4,klatka II,lokal 100
00-467 Warszawa
W razie problemów, możesz skontaktować się z nami:
telefonicznie: *48 692 322 887
mailowo marcindembicki@o2.pl

Po otrzymaniu przesyłki, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze za zwrócony towar oraz koszty przesyłki (od nas do Ciebie). Koszty przesłania towaru do nas musisz pokryć samodzielnie. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na rachunek bankowy przekazany z przesyłką.

Jak reklamować produkt

Jeśli zakupiony towar posiada wady możesz go reklamować. Aby to zrobić:

Zapakuj produkt i dołącz następujące dokumenty:
zgłoszenie reklamacji zawierające następujące informację:
imię i nazwisko,
adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,
przyczyna reklamacji,
data wystąpienia wady.
rachunku bankowym, na który mamy zwrócić pieniądze, jeśli nie będzie możliwe naprawienie produktu,
dowód zakupu lub jego kopię.
Przesyłkę odeślij pocztą lub kurierem do nas na adres (na swój koszt) :

Aset Marcin Dembicki
ul.Dragonów 4 klatka II,lokal 100
00-467 Warszawa

W razie problemów, możesz skontaktować się z nami:
telefonicznie: *48 692 322 887
mailowo: marcindembicki@o2.pl
Po otrzymaniu przesyłki, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni odniesiemy się do reklamacji. Jeśli możliwe jest naprawienie produktu, odeślemy ci (na nasz koszt) produkt naprawiony. W przeciwnym razie zwrócimy pieniądze za towar oraz za koszty przesyłki (od nas do Ciebie). Koszty przesłania towaru do nas musisz pokryć samodzielnie. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na rachunek bankowy przekazany z przesyłką.

Adres do zwrotów:

ASET Marcin Dembicki
Dragonów 4/100
00-467 Warszawa

Reklamacje

Procedura reklamacji:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pomocą portalu aukcyjnego arena.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający wymieni towar na inny, pełnowartościowy. Gdyby nie było to możliwe (z powodu np. wyczerpania zapasów tego towaru) zaoferuje zwrot dokonanej wpłaty lub zaproponuje inny produkt z oferty sklepu. Koszty odesłania towaru przez Konsumenta zostaną zwrócone klientowi po uznaniu reklamacji. W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie Konsument jest zobowiązany do uiszczenia kosztów odesłania towaru od Sprzedającego do Konsumenta według cennika Sprzedającego.
Jak reklamować produkt

Jeśli zakupiony towar posiada wady możesz go reklamować. Aby to zrobić:

Zapakuj produkt i dołącz następujące dokumenty:
zgłoszenie reklamacji zawierające następujące informację:
imię i nazwisko,
adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,
przyczyna reklamacji,
data wystąpienia wady.
rachunku bankowym, na który mamy zwrócić pieniądze, jeśli nie będzie możliwe naprawienie produktu,
dowód zakupu lub jego kopię.
Przesyłkę odeślij pocztą lub kurierem do nas na adres (na swój koszt) :

Aset Marcin Dembicki
ul.Dragonów 4 klatka II,lokal 100
00-467 Warszawa

W razie problemów, możesz skontaktować się z nami:
telefonicznie: *48 692 322 887
mailowo: marcindembicki@o2.pl
Po otrzymaniu przesyłki, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni odniesiemy się do reklamacji. Jeśli możliwe jest naprawienie produktu, odeślemy ci (na nasz koszt) produkt naprawiony. W przeciwnym razie zwrócimy pieniądze za towar oraz za koszty przesyłki (od nas do Ciebie). Koszty przesłania towaru do nas musisz pokryć samodzielnie. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na rachunek bankowy przekazany z przesyłką.

Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta Użytkownikowi będącemu Konsumentem ( Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową ), który zawarł umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.

5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres wskazany przez Sprzedawcę.
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

DANE SPRZEDAWCY

MartinoDemi

ASET Marcin Dembicki

Dragonów 4/100

00-467 - Warszawa

NIP: 4660169902