Sklep LanoMeble
4.2
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Marka
630
Rozmiar łóżeczek, łóżek i kojców
623
4
2
1
Stan
12
Wysokość mebla (cm)
630
Z materacem
598
32
Z szufladą
12
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie1-24 z 630 ofert
Filtry
Sortowanie
4.2 / 5
Na podstawie 11 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 12 kwietnia 2018
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1028 maja 2025
5 / 5
28 maja 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
17 stycznia 2025
5 / 5
17 stycznia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
27 sierpnia 2022
3.7 / 5
27 sierpnia 2022
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
2 / 5
Czas realizacji zamówienia
25 stycznia 2021
4.3 / 5
25 stycznia 2021
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
3 / 5
Czas realizacji zamówienia
22 października 2018
3.3 / 5
22 października 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
25 września 2018
4.3 / 5
25 września 2018
4 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
24 września 2018
5 / 5
24 września 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
23 sierpnia 2018
4.3 / 5
23 sierpnia 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
3 / 5
Czas realizacji zamówienia
16 sierpnia 2018
5 / 5
16 sierpnia 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
10 sierpnia 2018
4.7 / 5
10 sierpnia 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
Producent i dystrybutor łóżek piętrowych z drewna LANO MEBLE od ponad 10 lat.
Nasze produkty to oferta dla osób ceniących wysoki standard, wygodę, funkcjonalność oraz nowoczesny wygląd i estetykę wykonania. Produkty dzięki swej solidnej konstrukcji z drewna sosnowego pierwszej klasy są niezwykle bezpieczne.
Różnorodna kolorystyka pozwoli Państwu doskonale dostosować łóżko pasujące do wnętrza. Wybór kolorów został dopasowany z myślą o najmłodszych. Pamiętajmy, że łóżko to miejsce, gdzie pociecha spędza najwięcej czasu. Komfort i zdrowie dziecka to główne cechy jakie bierzemy pod uwagę przy oferowaniu Naszych łóżek. Łóżko spełnia normy bezpieczeństwa zgodne z europejską normą EN-747.
KUPUJ POLSKIE PRODUKTY ! Wybór odpowiedniego łóżka dla dziecka to jeden z najtrudniejszych kroków podczas meblowych zakupów. Warto pamiętać, że musi być dostosowane do potrzeb dziecka, a także bezpieczne. Jest to wybór na kilka wspaniałych lat.
Gwarantujemy Państwu profesjonalną oraz miłą pomoc w doborze łóżka, a także rozwiania wszelkich wątpliwości. Nasza firma działa od kilku lat na Polskim rynku. Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup w Naszej firmie dołożymy wszelkich starań , aby produkt , który oddajemy w Państwa ręce był odpowiedni, solidny, bezpieczny, a także by sprawiał uśmiech na twarzy dzieci i rodziców.
Mamy nadzieję, że SEN na naszych łóżkach będzie naprawdę UDANY.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwrot wzajemnych świadczeń:
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru chyba, że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Konsument może zwrócić Towar na adres: TYBLE 43C, 98-420 SOKOLNIKI
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Adres do zwrotów:
LANO MEBLE CEZARY SIWIK
TYBLE 43C
98-420 SOKOLNIKI
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
1.Wszelkie zastrzeżenia prosimy zgłaszać wraz ze zdjęciami na adres :
reklamacje@lanomeble.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji :
-Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
-Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
2.Reklamacja może zostać złożona z tytułu 24 miesięcznej gwarancji.
3.Reklamacje w przypadku wady technicznej powstałej w procesie produkcji trzeba zgłosić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia produktu. Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za wady po przekroczeniu tego terminu.
4. O przyjęciu reklamacji do realizacji przez Gwaranta , albo też o uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Kupujący będzie powiadomiony mailowo w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o zgłoszeniu reklamacji, w wyjątkowych przypadkach termin może wydłużyć się o siedem dni .
5. Podstawą rozpatrzenia przez Gwaranta zgłoszonej reklamacji jest posiadanie przez użytkownika wydanej przez producenta Karty Gwarancyjnej.
Gwarancja nie obejmuje :
1. Wady , uszkodzeń mechanicznych , braków ilościowych , które można było zauważyć przy dostawie.
2. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania , montażu , lub przetransportowywania we własnym zakresie.
3. Uszkodzenia powstałe w związku z nieprawidłową konserwacją mebli ( działania wilgoci , temperatury , wyłamane elementy .
4. Uszkodzenia wynikłe z przeróbki lub naprawy mebli wykonane przez Kupującego lub na jego zlecenie. Towary wykonywane pod specjalne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.
5. Zmiany koloru powodowane utlenieniem i nasłonecznieniem sosny, w przypadku mebli białych istnieje możliwość odbarwień powodowanych naturalną strukturą drewna sosnowego (zmiana barwy, sęków i słojów).
6. Wad związanych ze złym przechowywaniem tj. zła temperatura, wilgotność, bądź konserwacja nieodpowiednimi specyfikami.
7. Kiedy powodem obniżenia ceny jest wada towaru, o której wiadome było w momencie zakupu nie można zgłaszać reklamacji w stosunku do tej wady, na którą została udzielona obniżka ceny.
8. Różnice w wyglądzie mebli mogą wynikać z ustawień komputera.
9. Różnice w kolorach, układzie sęków i słojów nie mogą być reklamowane.
10. Sęki są charakterystyczną cechą tego tworzywa naturalnego i nie są powodem do reklamacji.
11.Naturalne „skazy” oraz sęki występujące w strukturze drewna celowo zachowane w procesie tworzenia mebli podkreślają ich autentyczność i naturalne piękno.
12. Różnicy rozmiarów materaców związanych z właściwościami materiałów z jakich jest on wykonany a sięgająca do 2cm.
13. Elementy niewidoczne takie jak: stelaż, dna szuflad, deska podtrzymująca stelaż itp. nie są malowane tak jak pozostała część łóżka.
Informacje dodatkowe:
Ograniczenie prawa do odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne
Dodatkowe informacje
Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych poniżej.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
- pisemnie: TYBLE 43c, 98-420 SOKOLNIKI
- emailowo: reklamacje@lanomeble.pl
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży)
- od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
(1) obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części albo
(2) polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Gwarancja
1. Okres Gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Gwarant uprawniony będzie do odmowy przystąpienia do wykonywania obowiązków gwarancyjnych w przypadku nie okazania przez Kupującego dowodu sprzedaży wystawionego przez Sprzedawcę(Karta gwarancyjna).
3. W razie wystąpienia wad w wyrobie kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia o tym sprzedawcy w formie stosownego pisma reklamacyjnego zawierającego dokładny opis wady wraz ze zdjęciami, imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, przedmiot reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Kupujący zobowiązany jest jednocześnie do wskazania w zgłoszeniu , czy zgłasza reklamację z tytułu gwarancji, czy też z innego powodu.
4. Podstawą rozpatrzenia przez Gwaranta zgłoszonej reklamacji jest posiadanie przez użytkownika wydanej przez producenta karty gwarancyjnej.

DANE SPRZEDAWCY
LanoMeble
TYBLE 43C
98-420 - Sokolniki
NIP: 6190013551