Sklep FirmaPolmer
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Stan
93
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
od 16,99 zł
1 osoba kupiła
FirmaPolmer

PayPo
od 16,99 zł
1 osoba kupiła
FirmaPolmer

PayPo
od 16,99 zł
1 osoba kupiła
FirmaPolmer

PayPo
od 16,99 zł
1 osoba kupiła
FirmaPolmer

PayPo
od 16,99 zł
FirmaPolmer

PayPo
od 16,99 zł
FirmaPolmer

PayPo
od 16,99 zł
FirmaPolmer
1-24 z 135 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
O naszym sklepie
Firma Polmer zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową. Jesteśmy na rynku od 2001 roku i zajmujemy się dystrybucją marek takich jak: Den Braven, BOSTIK, OFO, Stalco i innych.
Znajdziesz u nas szeroki wachlarz produktów między innymi artykuły budowlane, szeroko pojętą chemię budowlaną a także narzędzia budowlane oraz wiele innych artykułów.
Dane kontaktowe: tel. 785-850-057
polmer.sklep@gmail.com
gg: 74258738
kontakt telefoniczny i gg wyłącznie w godzinach 7 - 13
nr BDO: 000372689
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
1. Klientowi będącemu Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania jakichkolwiek przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w ust. 4 i 7, w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odbioru zakupionego towaru.
2. W przypadku zamiaru odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem zobowiązany jest do złożenia Sprzedawcy oświadczenie w tym przedmiocie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość przed jej upływem na adres korespondencyjny lub adres e-mail polmer.sklep@gmail.pl.
Odstąpienie można złożyć na formularzu
3. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Do zachowani terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jej upływem.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Kupujący będący Konsumentem pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Kupujący zobowiązany jest również do zwrotu wszelkich przedmiotów , dokumentów, które otrzymał w związku z zawarciem umowy.
5. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy produktów do Konsumenta (koszt dostawy pierwotnej)
6. Sprzedający zastrzega sobie możliwość wstrzymania zwrotu płatności do chwili otrzymania kompletnego produktu z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania zwracanego produktu (w zależności co nastąpiło wcześniej).
7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawce, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrócenia Konsumentowi poza równowartością ceny towarów, wyłącznie koszty związane z najtańszą opcją dostawy przesyłek.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność, za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru towaru, jego cechy lub funkcjonowania.
9. Sprzedawca zastrzega ze nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
10. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do:
przedmiotu umowy, który został wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służy do zaspokojenia indywidualnych potrzeb Klienta;
przedmiotu, który ulega szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
przedmiotu, który ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami;
11. Zapisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.(odstąpienie od umowy dla firm)
Adres do zwrotów:
Paweł Chomiak FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "POLMER"
Kasprowicza 59
72-320 Trzebiatów
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
1. Konsument zobowiązany jest wybrać podstawę złożenia reklamacji:
gwarancję (o ile została udzielona)
rękojmię
2. Jeśli Konsument jako podstawę złożenia reklamacji wybrał rękojmię, to reklamację składa u Sprzedawcy. Odpowiedzialność sprzedawcy za wadliwą rzecz trwa 2 lata od jej wydania.
3. Reklamacje mogą być składane u Sprzedawcy mailowo lub pisemnie.
a) na adres e-mail polmer.sklep@gmail.com
b) w siedzibie Sprzedawcy: Kasprowicza 59, 72-320 Trzebiatów
4. Reklamując zakupiony produkt Kupujący zobowiązany jest do przedstawienia dowodu zakupu produktu lub jego kopi oraz wskazania informacji i okoliczności dotyczących reklamowanego przedmiotu, w szczególności co do rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową oraz danych kontaktowych Konsumenta, w tym m.in/ Imię nazwisko telefon, adres.
5. Sprzedawca nie odpowiada za prawidłowy montaż zakupionych produktów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sytuację, kiedy Kupujący zamontuje wadliwy produkt, a wadę można było ustalić przez montażem produktu.
6. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Termin liczy się od daty dostarczenia produktu, lub doręczenia przesyłki. Jeżeli tego nie zrobi, można przyjąć, że uznał żądanie Kupującego za uzasadnione. Terminowe odniesienie się Sprzedawcy do reklamacji, nie oznacza, że musi on w tym czasie przywrócić towaru do stanu zgodnego z umową.
7. W przypadku gdy Produkt sprzedany ma wadę, Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie żądania obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo usunie wadę.
8. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna zgodnie z art. 560 § 4 K.C.
9. Roszczenie o usunięcie wad lub wymianę produktu na wolną od wad przedawniają się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od chwili wydania rzeczy kupującemu.
10. Gdy Kupującym jest Przedsiębiorca, strony wyłączają uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu. Sprzedawca w takiej sytuacji odpowiada za wady prawne dostarczonego towaru.
11. O wadzie produkty należy poinformować Sprzedającego niezwłocznie, Sprzedający nie odpowiada ze szkodę poniesioną przez Kupującego w wyniku opóźnienia w zawiadomieniu o wadzie.
Informacje dodatkowe:
Prosimy pamiętać, że prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje tylko konsumentom i jednoosobowym działalnościom gospodarczym, jeśli zakupiony produkt nie jest powiązany z wykonywanym zawodem. W przypadku chęci zwrotu towaru zakupionych na firmę nie będącą jednoosobową działalnością gospodarczą prosimy o wcześniejszy kontakt.
Gwarancja
1. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancja udzieloną przez producenta, dystrybutora.
2. Uprawnienie z tytułu gwarancji należy wykonać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Dodatkowe informacje dotyczące gwarancji na poszczególne produkty, znajdują się na stronach producentów danego produktu. W przypadku braku karty gwarancyjnej należy złożyć reklamację w formie pisemnej lub mailowo do Sprzedawcy:
na adres Sprzedawcy: ul. Kasprowicza 59, 72-320 Trzebiatów
na adres e-mail: polmer.sklep@gmail.com
DANE SPRZEDAWCY
FirmaPolmer
Kasprowicza 59
72-320 - Trzebiatów
NIP: 8571305228