Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Poduszka dla dziecka Najlepsza córeczka na całym świecie

PayPo

od 15,00 zł

4 osoby kupiły

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Najlepszy synek na całym świecie

PayPo

od 15,00 zł

2 osoby kupiły

FajneKubki

5

Poduszka - Cieżko być ideałem

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Moja mama ma dobry gust

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka -  Z kimś mnie pomyliłeś

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Kochanej mamusi

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Z tatą zawsze jest super

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Poduszeczka małej bohaterki

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Tu rządzi tata

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Najlepsza mama na całym świecie

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Super mama

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Poduszka młodej damy

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Mały urwis

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Królowa domu

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Poduszeczka małego zucha

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Tata zawsze łowi najwiekszą rybę

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Poducha super dziewczynki

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Mój kochany tatuś

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Najlepszej mamy na świecie

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Mamy, która ma zawsze racje

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Mama super star

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Tu rządzi mama

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

Poduszka Jeżeli tata nie może czegoś naprawić to znaczy że się nie da

PayPo

od 15,00 zł

2 osoby kupiły

FajneKubki

5

Poduszka dla dziecka Luks chłopiec

PayPo

od 15,00 zł

FajneKubki

5

1-24 z 607 ofert

 

Filtry

Sortowanie

5 / 5

Na podstawie 3 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 27 lutego 2018

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

3

25 stycznia 2025

5 / 5

25 stycznia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

22 lutego 2019

5 / 5

22 lutego 2019

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

14 lutego 2019

5 / 5

14 lutego 2019

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

ZrobiSie specjalizuje się w sprzedaży gadżetów i upominków okazjonalnych. Naszym oczkiem w głowie są wyjątkowe kubeczki. W naszej ofercie znajdą Państwa olbrzymią ilość oryginalnych wzorów na każdą okazję. Ponadto posiadamy duży wybór inny upominków okazjonalnych, które spowodują uśmiech od ucha do ucha u osoby obdarowanej.

Dodatkowo w naszej ofercie znajduje się także szeroki wybór trofeów sportowych, takich jak puchary, medale, dyplomy, statuetki, podziękowania czy nagrody.

Punkt odbiorów osobistych:
Kraków, ul. Fatimska 41a lok. 313

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 501 600 410, 501 600 420
e-mail: sklep@zrobisie.pl

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

§1
Określenie Sprzedawcy
1. Właścicielem konta ZrobiSie na portalu arena.pl jest (dalej Sklep):
Agencja Informacyjno-Fotograficzna Press Photo Center Marcin Kądziołka
z siedzibą przy Fatimska 41a lok. 313, 31-831 Kraków
NIP: 9451911665
REGON: 120361759
Telefon: +48 501600410
E-mail: sklep@zrobisie.pl

§2
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
• oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1),
• drogą mailową na adres podany w paragrafie 1
• listownie na adres podany w paragrafie 1
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
• w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał do niego przedstawiciela w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
• dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
• zawartej w drodze aukcji publicznej;
• świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Załącznik nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Agencja Informacyjno-Fotograficzna Press Photo Center Marcin Kądziołka
Fatimska 41a lok.313
31-831 Kraków
sklep@zrobisie.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_______________________________________________________________

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________

Adres do zwrotów:

ZROBISIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Fatimska 41A/313
31-831 Kraków

Reklamacje

Procedura reklamacji:

§1
Określenie Sprzedawcy
1. Właścicielem konta ZrobiSie na portalu arena.pl jest (dalej Sklep):
Agencja Informacyjno-Fotograficzna Press Photo Center Marcin Kądziołka
z siedzibą przy Fatimska 41a lok. 313, 31-831 Kraków
NIP: 9451911665
REGON: 120361759
Telefon: +48 501600410
E-mail: sklep@zrobisie.pl
§2
Reklamacje /rękojmia/
1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:
ZrobiSie
Fatimska 41a lok.313
31-831 Kraków
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 1.
4. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.
5. Klient w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
• wymiany towaru na nowy;
• naprawy towaru;
• obniżenia ceny;
• odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
• łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
• charakter wady – istotna czy nieistotna;
• to, czy towar był wcześniej reklamowany.
6. Sklep może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
7. Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np.;
• za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ,
• za pośrednictwem Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Krakowie przy ul. Ujastek 1, 30-001 Kraków krakow.wiih.gov.pl
Przebieg postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określony jest przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich).


Załącznik nr 1
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Agencja Informacyjno-Fotograficzna Press Photo Center Marcin Kądziołka
Fatimska 41a lok.313
31-831 Kraków
sklep@zrobisie.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:
1. _________________________________________________
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________
Adres Klient:_______________________________________________________________
Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe:_________________________________________________

Podpis Klienta**:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________







Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Informacje dodatkowe:

§1
Określenie Sprzedawcy
1. Właścicielem konta ZrobiSie na portalu arena.pl jest (dalej Sklep):
Agencja Informacyjno-Fotograficzna Press Photo Center Marcin Kądziołka
z siedzibą przy Fatimska 41a lok. 313, 31-831 Kraków
NIP: 9451911665
REGON: 120361759
Telefon: +48 501600410
E-mail: sklep@zrobisie.pl

§2
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
• oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1),
• drogą mailową na adres podany w paragrafie 1
• listownie na adres podany w paragrafie 1
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
• w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał do niego przedstawiciela w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
• dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
• zawartej w drodze aukcji publicznej;
• świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Załącznik nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Agencja Informacyjno-Fotograficzna Press Photo Center Marcin Kądziołka
Fatimska 41a lok.313
31-831 Kraków
sklep@zrobisie.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_______________________________________________________________

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________

Gwarancja

sprzedającego/producenta - 24 miesiące

DANE SPRZEDAWCY

FajneKubki

ul. Fatimska 41A/313

31-831 - Kraków

NIP: 6783182640