Sklep EskleB_pl
5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Stan
4
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie1-4 z 4 oferty
Filtry
Sortowanie
5 / 5
Na podstawie 19 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 24 sierpnia 2018
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1005 czerwca 2025
4.7 / 5
05 czerwca 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
13 maja 2025
5 / 5
13 maja 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
19 kwietnia 2025
5 / 5
19 kwietnia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
07 lutego 2025
5 / 5
07 lutego 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
16 stycznia 2025
5 / 5
16 stycznia 2025
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
19 listopada 2024
5 / 5
19 listopada 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
21 października 2024
5 / 5
21 października 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
18 października 2024
5 / 5
18 października 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
13 października 2024
5 / 5
13 października 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
20 kwietnia 2024
5 / 5
20 kwietnia 2024
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
W dniach 25-27 listopada firma będzie zamknięta, w związku z tym nastąpi opóźnienie w realizacji zamówień. Za utrudnienia przepraszamy.
Staramy się, aby otrzymali Państwo towary jak najlepszej jakości, które pochodzą od zaufanych dostawców i w możliwie najkrótszym czasie. Prosimy zwrócić uwagi na czas wysyłki, który jest różny dla poszczególnych towarów. Maksymalny czas wysyłki wynosi 7 dni roboczych. W przypadku niemożności zrealizowania wysyłki lub jej wydłużenia zostaną Państwo o tym poinformowani.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Szanowni Państwo,
z otrzymanymi towarami mogą Państwo postępować dokładnie tak samo, jak w stacjonarnym sklepie.
Mają Państwo 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po dniu odebrania przesyłki, aby zapoznać się z towarem - sprawdzić zapach żelu do mycia, dezodorantu, balsamu, mydła czy też włączyć i sprawdzić działanie urządzeń elektrycznych - wszystko to, co można zrobić w stacjonarnej drogerii czy innym sklepie.
Mają Państwo prawo do rezygnacji z zakupu w zawitym terminie 14 dni. Nie trzeba tego w żaden sposób uzasadniać, tłumaczyć. Mam świadomość, że czasem można zwyczajnie przeoczyć ten termin 14-dniowy. Jeśli zgłoszą Państwo chęć rezygnacji dzień czy dwa po terminie to też na pewno dojdziemy do porozumienia.
Są również sytuacje losowe i np. odebrana paczka przeleży u Państwa miesiąc czy dwa w ogóle nieotwarta - proszę o kontakt i poszukamy rozwiązania.
Zależy mi, aby byli Państwo zadowoleni z zakupu i obsługi w EskleB.
Przepisy prawne mówią, że w sytuacji, gdy zrezygnują Państwo z zakupów, to mamy obowiązek zwrócić sobie nawzajem to, co otrzymaliśmy.
Stąd też koszty odesłania zwracanego towaru poniosą Państwo. Proszę w tym miejscu o dobre zabezpieczenie na czas transportu. Towar, który Państwo odeślą, z pewnością trafi do innego naszego Klienta. Rozerwana folia z opakowania perfum, ubrudzona tubka kremu czy żelu, odciski palców na podkładzie, zerwane zabezpieczenie higieniczne przy tuszu do rzęs, ubrudzony dozownik retuszera do włosów lub inne ślady używania/uszkodzenia będą niepotrzebnie komplikowały sytuację.
Proszę pamiętać o tej prostej zasadzie, że z otrzymanym towarem mogą Państwo postępować tak jak w sklepie stacjonarnym.
W EskleB to ja zajmuję się rozpatrywaniem zwrotów. Mogą się Państwo kontaktować ze mną:
przez e-mail: ryszard@eskleb.pl
telefonicznie: 57 53 75 53 2
listownie: Ryszard Orlicki, ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin
Po otrzymaniu zwracanego towaru odeślę do Państwa całą zapłaconą kwotę. Jeśli odeślą Państwo tylko część zakupionych towarów, zwrócę wartość tych towarów oraz proporcjonalne koszty wysyłki (przykład: wartość towarów 200 zł a koszty wysyłki 10 zł, to gdy wartość zwracanego towaru 100 zł - kwota zwrotu za koszty wysyłki to 5 zł, czyli otrzymają Państwo zwrot 105 zł).
Razem ze zwracanym towarem proszę odesłać formularz odstąpienia, który otrzymają Państwo ode mnie na e-mail. Co do paragonu, to dobrze by było, aby został dołączony razem z formularzem. Oczywiście brak paragonu nie wpływa w żaden sposób na decyzję odnośnie zwrotu, jednak lepiej aby dokumentacja księgowa była pełna.
Sprawę Państwa zwrotu potraktuję priorytetowo. Przelew zwrotny na wskazane konto zostanie wykonany w ciągu 24 godzin od zakończenia procesu rozpatrywania zwrotu. Cała procedura nie powinna trwać dłużej niż 1 dzień roboczy od chwili odebrania od przewoźnika zwracanego towaru.
Mam na uwadze to, że sprawy zwrotów nie zawsze są proste, a ich przyczyny mogą być zupełnie nieoczekiwane. Proszę również o kontakt i w takich przypadkach - wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie.
Adres do zwrotów:
Ryszard Orlicki
Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Procedura reklamacji:
Szanowni Państwo,
każdy towar dostępny w EskleB pochodzi o sprawdzonego dostawcy. Mamy zagwarantowaną jego oryginalność, kompletność i legalne pochodzenie.
Zapłacili Państwo z góry lub przy odbiorze za towar, który ma być pełnowartościowy, sprawny, nieużywany.
W przypadku uszkodzeń, niewłaściwego działania, awarii lub innych sytuacji, które spowodowały, że towar nie nadaje się do użytku, dołożę wszelkich starań, aby jak najszybciej i najsprawniej wyjaśnić sytuację.
Zgłoszenie reklamacyjne proszę wysyłać do mnie na e-mail: ryszard@eskleb.pl
Można też wysłać listownie na mój adres:
Ryszard Orlicki
ul. Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin
Szczególnie ważne jest dokładne opisanie sytuacji, w której pojawił się problem z towarem. Pozwoli to na szybsze i dokładniejsze ustalenie przyczyny awarii / niepożądanego działania.
Ważne też jest, aby skontaktowali się Państwo ze mną przed odesłaniem reklamowanego towaru. Wystarczy krótki e-mail lub SMS na 57 53 75 53 2.
Jeśli w takcie użytkowania towaru, coś Państwa zaniepokoi, proszę śmiało się ze mną kontaktować - postaram się pomóc najlepiej jak potrafię.
Moje podejście do tych mało przyjemnych spraw jak reklamacje i zwroty opiera się na dwóch zasadach - wzajemnego szacunku i zaufania. Liczę na to samo z Państwa strony
Informacje dodatkowe:
z otrzymanymi towarami mogą Państwo postępować dokładnie tak samo, jak w stacjonarnym sklepie.
Mają Państwo 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po dniu odebrania przesyłki, aby zapoznać się z towarem - sprawdzić zapach żelu do mycia, dezodorantu, balsamu, mydła czy też włączyć i sprawdzić działanie urządzeń elektrycznych - wszystko to, co można zrobić w stacjonarnej drogerii czy innym sklepie.
Mają Państwo prawo do rezygnacji z zakupu w zawitym terminie 14 dni. Nie trzeba tego w żaden sposób uzasadniać, tłumaczyć. Mam świadomość, że czasem można zwyczajnie przeoczyć ten termin 14-dniowy. Jeśli zgłoszą Państwo chęć rezygnacji dzień czy dwa po terminie to też na pewno dojdziemy do porozumienia.
Są również sytuacje losowe i np. odebrana paczka przeleży u Państwa miesiąc czy dwa w ogóle nieotwarta - proszę o kontakt i poszukamy rozwiązania.
Zależy mi, aby byli Państwo zadowoleni z zakupu i obsługi w EskleB.
Przepisy prawne mówią, że w sytuacji, gdy zrezygnują Państwo z zakupów, to mamy obowiązek zwrócić sobie nawzajem to, co otrzymaliśmy.
Stąd też koszty odesłania zwracanego towaru poniosą Państwo. Proszę w tym miejscu o dobre zabezpieczenie na czas transportu. Towar, który Państwo odeślą, z pewnością trafi do innego naszego Klienta. Rozerwana folia z opakowania perfum, ubrudzona tubka kremu czy żelu, odciski palców na podkładzie, zerwane zabezpieczenie higieniczne przy tuszu do rzęs, ubrudzony dozownik retuszera do włosów lub inne ślady używania/uszkodzenia będą niepotrzebnie komplikowały sytuację.
Proszę pamiętać o tej prostej zasadzie, że z otrzymanym towarem mogą Państwo postępować tak jak w sklepie stacjonarnym.
W EskleB to ja zajmuję się rozpatrywaniem zwrotów. Mogą się Państwo kontaktować ze mną:
przez e-mail: ryszard@eskleb.pl
telefonicznie: 57 53 75 53 2
listownie: Ryszard Orlicki, ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin
Po otrzymaniu zwracanego towaru odeślę do Państwa całą zapłaconą kwotę. Jeśli odeślą Państwo tylko część zakupionych towarów, zwrócę wartość tych towarów oraz proporcjonalne koszty wysyłki (przykład: wartość towarów 200 zł a koszty wysyłki 10 zł, to gdy wartość zwracanego towaru 100 zł - kwota zwrotu za koszty wysyłki to 5 zł, czyli otrzymają Państwo zwrot 105 zł).
Razem ze zwracanym towarem proszę odesłać formularz odstąpienia, który otrzymają Państwo ode mnie na e-mail. Co do paragonu, to dobrze by było, aby został dołączony razem z formularzem. Oczywiście brak paragonu nie wpływa w żaden sposób na decyzję odnośnie zwrotu, jednak lepiej aby dokumentacja księgowa była pełna.
Sprawę Państwa zwrotu potraktuję priorytetowo. Przelew zwrotny na wskazane konto zostanie wykonany w ciągu 24 godzin od zakończenia procesu rozpatrywania zwrotu. Cała procedura nie powinna trwać dłużej niż 1 dzień roboczy od chwili odebrania od przewoźnika zwracanego towaru.
Mam na uwadze to, że sprawy zwrotów nie zawsze są proste, a ich przyczyny mogą być zupełnie nieoczekiwane. Proszę również o kontakt i w takich przypadkach - wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie.
Gwarancja
Udzielamy gwarancji producenta, jeśli taka ma zastosowanie. Gwarancja na działanie kosmetyków nie jest udzielana. Warunki, okres, wyłączenia i ograniczenia gwarancji są przesyłane razem z zakupionym towarem oraz na adres poczty elektronicznej.
Zgłoszenie reklamacyjne zawierające opis awarii oraz okoliczności wystąpienia proszę przesłać na adres:
- email: ryszard@eskleb.pl
- listownie na adres:
Ryszard Orlicki
ul. Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny 57 53 75 532 lub email: ryszard@eskleb.pl

DANE SPRZEDAWCY
EskleB_pl
Wojska Polskiego 76/4
66-620 - Gubin
NIP: 9261677539