Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Peeling do ciała karmel Shirin Beauty

PayPo

od 14,00 zł

1 osoba kupiła

EskleB_pl

5

Kremowy peeling do ciała egzotyczny zapach Isana

PayPo

od 14,00 zł

EskleB_pl

5

Eksfoliant, peeling do skóry wrażliwej Estrid

PayPo

od 14,00 zł

EskleB_pl

5

Peeling do ciała matcha Latte, mango Shirin Beauty

PayPo

od 14,00 zł

EskleB_pl

5

1-4 z 4 oferty

 

Filtry

Sortowanie

5 / 5

Na podstawie 19 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 24 sierpnia 2018

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

05 czerwca 2025

4.7 / 5

05 czerwca 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

4 / 5

Czas realizacji zamówienia

13 maja 2025

5 / 5

13 maja 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 kwietnia 2025

5 / 5

19 kwietnia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

07 lutego 2025

5 / 5

07 lutego 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

16 stycznia 2025

5 / 5

16 stycznia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 listopada 2024

5 / 5

19 listopada 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

21 października 2024

5 / 5

21 października 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

18 października 2024

5 / 5

18 października 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

13 października 2024

5 / 5

13 października 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

20 kwietnia 2024

5 / 5

20 kwietnia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

W dniach 25-27 listopada firma będzie zamknięta, w związku z tym nastąpi opóźnienie w realizacji zamówień. Za utrudnienia przepraszamy.

Staramy się, aby otrzymali Państwo towary jak najlepszej jakości, które pochodzą od zaufanych dostawców i w możliwie najkrótszym czasie. Prosimy zwrócić uwagi na czas wysyłki, który jest różny dla poszczególnych towarów. Maksymalny czas wysyłki wynosi 7 dni roboczych. W przypadku niemożności zrealizowania wysyłki lub jej wydłużenia zostaną Państwo o tym poinformowani.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Szanowni Państwo,


z otrzymanymi towarami mogą Państwo postępować dokładnie tak samo, jak w stacjonarnym sklepie.

Mają Państwo 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po dniu odebrania przesyłki, aby zapoznać się z towarem - sprawdzić zapach żelu do mycia, dezodorantu, balsamu, mydła czy też włączyć i sprawdzić działanie urządzeń elektrycznych - wszystko to, co można zrobić w stacjonarnej drogerii czy innym sklepie.

Mają Państwo prawo do rezygnacji z zakupu w zawitym terminie 14 dni. Nie trzeba tego w żaden sposób uzasadniać, tłumaczyć. Mam świadomość, że czasem można zwyczajnie przeoczyć ten termin 14-dniowy. Jeśli zgłoszą Państwo chęć rezygnacji dzień czy dwa po terminie to też na pewno dojdziemy do porozumienia.

Są również sytuacje losowe i np. odebrana paczka przeleży u Państwa miesiąc czy dwa w ogóle nieotwarta - proszę o kontakt i poszukamy rozwiązania.

Zależy mi, aby byli Państwo zadowoleni z zakupu i obsługi w EskleB.


Przepisy prawne mówią, że w sytuacji, gdy zrezygnują Państwo z zakupów, to mamy obowiązek zwrócić sobie nawzajem to, co otrzymaliśmy.


Stąd też koszty odesłania zwracanego towaru poniosą Państwo. Proszę w tym miejscu o dobre zabezpieczenie na czas transportu. Towar, który Państwo odeślą, z pewnością trafi do innego naszego Klienta. Rozerwana folia z opakowania perfum, ubrudzona tubka kremu czy żelu, odciski palców na podkładzie, zerwane zabezpieczenie higieniczne przy tuszu do rzęs, ubrudzony dozownik retuszera do włosów lub inne ślady używania/uszkodzenia będą niepotrzebnie komplikowały sytuację.


Proszę pamiętać o tej prostej zasadzie, że z otrzymanym towarem mogą Państwo postępować tak jak w sklepie stacjonarnym.


W EskleB to ja zajmuję się rozpatrywaniem zwrotów. Mogą się Państwo kontaktować ze mną:

przez e-mail: ryszard@eskleb.pl
telefonicznie: 57 53 75 53 2
listownie: Ryszard Orlicki, ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin


Po otrzymaniu zwracanego towaru odeślę do Państwa całą zapłaconą kwotę. Jeśli odeślą Państwo tylko część zakupionych towarów, zwrócę wartość tych towarów oraz proporcjonalne koszty wysyłki (przykład: wartość towarów 200 zł a koszty wysyłki 10 zł, to gdy wartość zwracanego towaru 100 zł - kwota zwrotu za koszty wysyłki to 5 zł, czyli otrzymają Państwo zwrot 105 zł).

Razem ze zwracanym towarem proszę odesłać formularz odstąpienia, który otrzymają Państwo ode mnie na e-mail. Co do paragonu, to dobrze by było, aby został dołączony razem z formularzem. Oczywiście brak paragonu nie wpływa w żaden sposób na decyzję odnośnie zwrotu, jednak lepiej aby dokumentacja księgowa była pełna.

Sprawę Państwa zwrotu potraktuję priorytetowo. Przelew zwrotny na wskazane konto zostanie wykonany w ciągu 24 godzin od zakończenia procesu rozpatrywania zwrotu. Cała procedura nie powinna trwać dłużej niż 1 dzień roboczy od chwili odebrania od przewoźnika zwracanego towaru.


Mam na uwadze to, że sprawy zwrotów nie zawsze są proste, a ich przyczyny mogą być zupełnie nieoczekiwane. Proszę również o kontakt i w takich przypadkach - wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie.

Adres do zwrotów:

Ryszard Orlicki
Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Szanowni Państwo,

każdy towar dostępny w EskleB pochodzi o sprawdzonego dostawcy. Mamy zagwarantowaną jego oryginalność, kompletność i legalne pochodzenie.

Zapłacili Państwo z góry lub przy odbiorze za towar, który ma być pełnowartościowy, sprawny, nieużywany.

W przypadku uszkodzeń, niewłaściwego działania, awarii lub innych sytuacji, które spowodowały, że towar nie nadaje się do użytku, dołożę wszelkich starań, aby jak najszybciej i najsprawniej wyjaśnić sytuację.


Zgłoszenie reklamacyjne proszę wysyłać do mnie na e-mail: ryszard@eskleb.pl

Można też wysłać listownie na mój adres:

Ryszard Orlicki
ul. Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin


Szczególnie ważne jest dokładne opisanie sytuacji, w której pojawił się problem z towarem. Pozwoli to na szybsze i dokładniejsze ustalenie przyczyny awarii / niepożądanego działania.

Ważne też jest, aby skontaktowali się Państwo ze mną przed odesłaniem reklamowanego towaru. Wystarczy krótki e-mail lub SMS na 57 53 75 53 2.


Jeśli w takcie użytkowania towaru, coś Państwa zaniepokoi, proszę śmiało się ze mną kontaktować - postaram się pomóc najlepiej jak potrafię.


Moje podejście do tych mało przyjemnych spraw jak reklamacje i zwroty opiera się na dwóch zasadach - wzajemnego szacunku i zaufania. Liczę na to samo z Państwa strony

Informacje dodatkowe:

z otrzymanymi towarami mogą Państwo postępować dokładnie tak samo, jak w stacjonarnym sklepie.

Mają Państwo 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po dniu odebrania przesyłki, aby zapoznać się z towarem - sprawdzić zapach żelu do mycia, dezodorantu, balsamu, mydła czy też włączyć i sprawdzić działanie urządzeń elektrycznych - wszystko to, co można zrobić w stacjonarnej drogerii czy innym sklepie.

Mają Państwo prawo do rezygnacji z zakupu w zawitym terminie 14 dni. Nie trzeba tego w żaden sposób uzasadniać, tłumaczyć. Mam świadomość, że czasem można zwyczajnie przeoczyć ten termin 14-dniowy. Jeśli zgłoszą Państwo chęć rezygnacji dzień czy dwa po terminie to też na pewno dojdziemy do porozumienia.

Są również sytuacje losowe i np. odebrana paczka przeleży u Państwa miesiąc czy dwa w ogóle nieotwarta - proszę o kontakt i poszukamy rozwiązania.

Zależy mi, aby byli Państwo zadowoleni z zakupu i obsługi w EskleB.


Przepisy prawne mówią, że w sytuacji, gdy zrezygnują Państwo z zakupów, to mamy obowiązek zwrócić sobie nawzajem to, co otrzymaliśmy.


Stąd też koszty odesłania zwracanego towaru poniosą Państwo. Proszę w tym miejscu o dobre zabezpieczenie na czas transportu. Towar, który Państwo odeślą, z pewnością trafi do innego naszego Klienta. Rozerwana folia z opakowania perfum, ubrudzona tubka kremu czy żelu, odciski palców na podkładzie, zerwane zabezpieczenie higieniczne przy tuszu do rzęs, ubrudzony dozownik retuszera do włosów lub inne ślady używania/uszkodzenia będą niepotrzebnie komplikowały sytuację.


Proszę pamiętać o tej prostej zasadzie, że z otrzymanym towarem mogą Państwo postępować tak jak w sklepie stacjonarnym.


W EskleB to ja zajmuję się rozpatrywaniem zwrotów. Mogą się Państwo kontaktować ze mną:

przez e-mail: ryszard@eskleb.pl
telefonicznie: 57 53 75 53 2
listownie: Ryszard Orlicki, ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin


Po otrzymaniu zwracanego towaru odeślę do Państwa całą zapłaconą kwotę. Jeśli odeślą Państwo tylko część zakupionych towarów, zwrócę wartość tych towarów oraz proporcjonalne koszty wysyłki (przykład: wartość towarów 200 zł a koszty wysyłki 10 zł, to gdy wartość zwracanego towaru 100 zł - kwota zwrotu za koszty wysyłki to 5 zł, czyli otrzymają Państwo zwrot 105 zł).

Razem ze zwracanym towarem proszę odesłać formularz odstąpienia, który otrzymają Państwo ode mnie na e-mail. Co do paragonu, to dobrze by było, aby został dołączony razem z formularzem. Oczywiście brak paragonu nie wpływa w żaden sposób na decyzję odnośnie zwrotu, jednak lepiej aby dokumentacja księgowa była pełna.

Sprawę Państwa zwrotu potraktuję priorytetowo. Przelew zwrotny na wskazane konto zostanie wykonany w ciągu 24 godzin od zakończenia procesu rozpatrywania zwrotu. Cała procedura nie powinna trwać dłużej niż 1 dzień roboczy od chwili odebrania od przewoźnika zwracanego towaru.

Mam na uwadze to, że sprawy zwrotów nie zawsze są proste, a ich przyczyny mogą być zupełnie nieoczekiwane. Proszę również o kontakt i w takich przypadkach - wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie.

Gwarancja

Udzielamy gwarancji producenta, jeśli taka ma zastosowanie. Gwarancja na działanie kosmetyków nie jest udzielana. Warunki, okres, wyłączenia i ograniczenia gwarancji są przesyłane razem z zakupionym towarem oraz na adres poczty elektronicznej.

Zgłoszenie reklamacyjne zawierające opis awarii oraz okoliczności wystąpienia proszę przesłać na adres:

- email: ryszard@eskleb.pl
- listownie na adres:
Ryszard Orlicki
ul. Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin

W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny 57 53 75 532 lub email: ryszard@eskleb.pl

DANE SPRZEDAWCY

EskleB_pl

Wojska Polskiego 76/4

66-620 - Gubin

NIP: 9261677539