Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Listwa progowa VOLKSWAGEN AMAROK Stal nierdzewna 304 połysk 4szt

PayPo

od 19,99 zł

1 osoba kupiła

CarModStore

3.8

Listwa progowa TOYOTA RAV-4 MK3 RAV4 Stal nierdzewna 304 połysk 4szt

PayPo

od 19,99 zł

1 osoba kupiła

CarModStore

3.8

Listwa progowa NISSAN QASHQAI MK2 Stal nierdzewna 304 mat z czarnymi litera

PayPo

od 19,99 zł

1 osoba kupiła

CarModStore

3.8

Listwa progowa FORD S-MAX MK2 VIGNALE Stal nierdzewna 304 połysk 4szt

PayPo

od 19,99 zł

1 osoba kupiła

CarModStore

3.8

Listwa progowa PEUGEOT TRAVELLER Stal nierdzewna 304 mat 4szt

PayPo

od 19,99 zł

CarModStore

3.8

Listwa progowa JEEP GRAND CHEROKEE MK4 WK2 Stal nierdzewna 304 mat 4szt

PayPo

od 19,99 zł

2 osoby kupiły

CarModStore

3.8

Listwa progowa TOYOTA RAV-4 MK4 Stal nierdzewna 304 mat 4szt

PayPo

od 19,99 zł

CarModStore

3.8

Listwa progowa VOLKSWAGEN T-ROC Stal nierdzewna 304 carbon 4szt

PayPo

od 19,99 zł

1 osoba kupiła

CarModStore

3.8

Listwa progowa PEUGEOT 207 Stal nierdzewna 304 połysk 4szt

PayPo

od 19,99 zł

CarModStore

3.8

Listwa progowa RENAULT CAPTUR Stal nierdzewna 304 mat 4szt

PayPo

od 19,99 zł

CarModStore

3.8

Listwa progowa PEUGEOT 3008 MK2 Stal nierdzewna 304 mat 4szt

PayPo

od 19,99 zł

CarModStore

3.8

1-24 z 2694 oferty

 

Filtry

Sortowanie

3.8 / 5

Na podstawie 9 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 12 sierpnia 2024

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

9

25 lipca 2025

1 / 5

25 lipca 2025

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 kwietnia 2025

4.7 / 5

19 kwietnia 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

4 / 5

Czas realizacji zamówienia

04 marca 2025

4.3 / 5

04 marca 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

3 / 5

Czas realizacji zamówienia

25 lutego 2025

5 / 5

25 lutego 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

05 lutego 2025

4.7 / 5

05 lutego 2025

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

4 / 5

Czas realizacji zamówienia

11 grudnia 2024

5 / 5

11 grudnia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

22 listopada 2024

1 / 5

22 listopada 2024

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

19 listopada 2024

4.3 / 5

19 listopada 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

4 / 5

Kontakt ze sprzedającym

4 / 5

Czas realizacji zamówienia

30 października 2024

4 / 5

30 października 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

4 / 5

Kontakt ze sprzedającym

3 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

CarModStore to firma z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży wysokiej jakości listw progowych do samochodów. Specjalizujemy się w dostarczaniu produktów, które pasują do wszystkich marek pojazdów, zapewniając naszym klientom szeroki wybór i pełne zadowolenie. W CarModStore oferujemy tysiące produktów, które spełniają najwyższe standardy jakości. Nasze listwy progowe są wykonane z wytrzymałej stali nierdzewnej 304, co gwarantuje ich długowieczność i odporność na korozję. W zależności od preferencji, nasi klienci mogą wybierać spośród różnych wykończeń: matowego, carbonowego oraz lustrzanego z wygrawerowanym napisem. Dodatkowo, oferujemy możliwość personalizacji napisów na listwach w kolorach czarnym lub szarym.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

Adres do zwrotów:

EK EWA KUZERA
ul. 3-go maja 5A/6
37-700 Przemyśl

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad, z wyjątkiem Towarów używanych, które mogą posiadać wady wskazane w opisie.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. W przypadku Towarów używanych, zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego, okres rękojmi wynosi 1 rok.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres poczty elektronicznej: contact@carmodstore.com.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Gwarancja

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad, z wyjątkiem Towarów używanych, które mogą posiadać wady wskazane w opisie.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. W przypadku Towarów używanych, zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego, okres rękojmi wynosi 1 rok.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres poczty elektronicznej: contact@carmodstore.com.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

DANE SPRZEDAWCY

CarModStore

ul. Bohaterów Katynia 47

42-200 - Częstochowa

NIP: 5732417156