Sklep Apollo Sp. z o.o.
4.5
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Brak wyników
Filtry
Sortowanie
4.5 / 5
Na podstawie 245 opinii
Sprzedawca jest na Arenie od 15 sierpnia 2016
Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
Lista ocen
1025 marca 2019
1 / 5
25 marca 2019
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
06 lutego 2019
1 / 5
06 lutego 2019
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
1 / 5
Czas realizacji zamówienia
21 listopada 2017
4.7 / 5
21 listopada 2017
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
29 października 2017
4.7 / 5
29 października 2017
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
20 września 2017
5 / 5
20 września 2017
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
03 listopada 2018
4.3 / 5
03 listopada 2018
3 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
23 października 2018
5 / 5
23 października 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
10 października 2018
1.3 / 5
10 października 2018
1 / 5
Zgodność produktu z opisem
1 / 5
Kontakt ze sprzedającym
2 / 5
Czas realizacji zamówienia
08 października 2018
4 / 5
08 października 2018
4 / 5
Zgodność produktu z opisem
4 / 5
Kontakt ze sprzedającym
4 / 5
Czas realizacji zamówienia
04 października 2018
5 / 5
04 października 2018
5 / 5
Zgodność produktu z opisem
5 / 5
Kontakt ze sprzedającym
5 / 5
Czas realizacji zamówienia
O naszym sklepie
APOLLO SP. Z O.O.
GRUNWALDZKA 4
35-068 RZESZÓW
NIP: 813-31-87-390
Chcesz odebrać towar osobiście? Nie ma problemu! Kup towar i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu APOLLO.
RZESZÓW I
ul. Grunwaldzka 1
35-068 Rzeszów
pn-pt 9:30-18, so 9-14
store@apollo.pl
tel. 17 852 09 00
mobile: 515 200 062
RZESZÓW II
ul. Rejtana 20
(budynek Karowa Office)
pn-so 10-21, nd 10-20
rejtana@apollo.pl
tel. 17 230 65 50
mobile: 515 200 058
TARNÓW
ul. Kaczkowskiego 1
33-100 Tarnów
pn-pt 9-17, so 9-14
tarnow@apollo.pl
tel. 14 620 10 13
mobile: 515 200 063
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
adres do zwrotu:
Apollo Sp. z o.o.
Leszka Czarnego 5
35-615 Rzeszów
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.
Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
3) zawartej w drodze aukcji publicznej;
4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Apollo Sp. z o.o.
ul. Leszka Czarnego 5
35-615 Rzeszów
Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy......................................
Data zawarcia umowy ................
Imię i nazwisko ..........................
Mail podany podczas zakupu.........................
Adres ..........................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
Adres do zwrotów:
Apollo Sp. z o.o.
Grunwaldzka 4
35-068 Rzeszów
Reklamacje
Procedura reklamacji:
I. Warunki reklamacji. Konsument.
1. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi towar konsumpcyjny wolny od wad fizycznych i prawnych.
2. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu
niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny),
jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną
na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w
Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.).
3. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może:
a) osobiście w jednym z Lokali przedsiębiorstwa wskazanych w pkt. I. od (1) do (4)
powyżej, w którym Konsument dokonał odbioru osobistego towaru, bądź
b) pisemnie na adres Sprzedającego: Apollo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4, 35-068
Rzeszów.
4. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust.
3 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę
stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością
oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu
reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia
reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej
wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany
towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego,
Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą
od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada
jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od
umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla
Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie
to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez
Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na
wolną od wad lub usunięcia wady.
6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez
Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową
- ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi
Konsumenta o sposobie dalszego postępowania.
7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego
zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej
Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad
przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu
przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od
dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może
złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady
rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub
usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy
albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do
wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie
ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została
udzielona.
II. Warunki reklamacji. Przedsiębiorca.
1.Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne
towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona.
2.Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na
zasadach odrębnie określonych.
Gwarancja
Brak uzupełnionej sekcji
DANE SPRZEDAWCY
Apollo Sp. z o.o.
Grunwaldzka 4
35-068 - Rzeszów
NIP: 8133187390