





3
1 / 8
51
,01 zł
została tylko 1 szt.
Dostawa
Dostawa od 12,29 zł lub darmowa dostawa od 300,00 zł.SZCZEGÓŁY
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ
SZCZEGÓŁY
Sprzedawca
PlanetaRozrywki
SZCZEGÓŁY
Zwroty
30 dni na odstąpienie od umowy
SZCZEGÓŁY

51.01 zł
Parametry
Stan
nowy
EAN
5904905917713
Opis
Pierwsze puzzle to wyjątkowe układanki, które rozbudzają u dzieci ciekawość świata, a także wspierają rozwój motoryki małej i mowy. Po tytułach skierowanych do najmłodszych (12 + i 18 + mies.) prezentujemy kolejną w serii układankę – Na wsi, przygotowaną z myślą o nieco starszych dzieciach (2 + lata). W poręcznym pudełku znajduje się duża układanka (składająca się z 17 elementów), ukazująca sceny z życia gospodarstwa wiejskiego. Dynamicznie przedstawione postaci i puzzle specjalne (wycięte w poszczególnych elementach fragmenty, które można uzupełnić już po ułożeniu głównego obrazka) urozmaicają zabawę i zachęcają dzieci do zadawania pytań i rozmowy. Ścieżka przedstawiona na ilustracji umożliwia zabawę dwoma trójwymiarowymi figurkami dołączonymi do zestawu. Dziecko może samodzielnie decydować dokąd pójdą postaci i wymyślać, co będą robić. Podczas zabawy dziecko w naturalny sposób rozwija umiejętność tworzenia coraz bardziej skomplikowanych wypowiedzi i opowieści. W książeczce-harmonijce dołączonej do zestawu rodzice znajdą pomysły na zabawy i porady eksperta wspierające nowy etap rozwoju mowy dzieci – opowiadanie pierwszych historyjek. Wszystkie elementy układanki zostały wykonane z grubej tektury – w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych dzieci. Wszystkie elementy mają również unikalne połączenia, dzięki którym dziecko samodzielnie może korygować swoje błędy. Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka. Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Ilustrator: Patrycja Grześkowiak
* Powyższy opis pochodzi od wydawcy / producenta lub powstał na jego podstawie

Numer oferty: 61955498
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Porównaj produkty
Najczęściej kupowane
Inni klienci oglądali również
Nowe produkty