Literka do literki 03734
LITERKA DO LITERKI ALEXANDER 0373
Zabawka Literka do literki przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym. To zabawka, która umożliwia naukę poprzez zabawę. Zabawa polega na układaniu z liter wyrazu pasującego do wybranego wcześniej obrazka. Dzieci (przy współudziale starszego uczestnika) uczą się rozpoznawania i nazywania liter, układania z nich dowolnych wyrazów lub wyrazów odpowiadających zawartym w opakowaniu obrazkom. Mogą układać wyrazy podpisy do obrazków (w zależności od umiejętności), korzystając z podanego w instrukcji wzoru lub samodzielnie. Dzieci starsze, a nawet dorośli mogą zagrać w dwie wersje interesującej i zmuszającej do myślenia gry słownej.
Zawartość pudełka:- 35 obrazków
- 96 liter
- 30 żetonów
- instrukcja
WYMIARY PUDEŁKA: 24,5-20,5-4,5Gra Idla młodszych dzieciNależy rozłożyć i wymieszać na stole kartoniki z literkami (literkami do dołu) i osobno ułożyć w stosie kartoniki z obrazkami (obrazkami do dołu). Grę rozpoczyna najmłodszy uczestnik. Bierze pierwszy z góry kartonik z obrazkiem, odwraca go i kładzie w miejscu dostępnym dla wszystkich graczy. Następnie losuje jeden spośród kartoników - literek. Jeśli wylosowana została litera potrzebna do ułożenia wyrazu stanowiącego nazwę obrazka,to gracz kładzie ją obok tego obrazka i otrzymuje w nagrodę żeton. Jeżeli nie - to odkłada ją obok siebie. Następnie do losowania literki przystępuje kolejny gracz. Każdy gracz musi czekać na swoją kolejkę. Nie wolno losować literki, jeśli wcześniejszy gracz nie odłożył jeszcze wylosowanej przez siebie karty - litery. Kolejność graczy jest zgodna z ruchem wskazówek zegara. Za każdą dołożoną do wyrazu literkę otrzymuje się jeden żeton. Po ułożeniu całego wyrazu gracze sprawdzają, kto zdobył najwięcej żetonów i wygrał pierwszą rundę, a następnie przygotowują rekwizyty (jak na początku gry) do następnej rundy. Przed rozpoczęciem rozgrywki uczestnicy ustalają ile rund trwa gra, czyli ile wyrazów będą układać. Po każdej rundzie gracze zapisują, kto został jej zwycięzcą. Na koniec gry podsumowuje się zwycięstwa każdego z graczy i wyłania zwycięzcę całej gry, czyli tego, który wygrał najwięcej rund.Gra IIdla starszych dzieciGracze rozkładają wymieszane kartoniki z literami na stole (literami do dołu), losują kolejno (zaczynając od najmłodszego uczestnika) jedną z liter, odwracają ją i kładą obok siebie. Podczas losowania kolejnych kartoników próbują ułożyć z uzbieranych liter jak najwięcej wyrazów. Aby wyraz został zaliczony musi: składać się minimum z trzech liter, być rzeczownikiem (przypadek i liczba - dowolne). Gdy zabraknie kartoników z literami gracze mogą jeszcze przez 5 minut zestawiać swoje litery,szukając możliwości ułożenia jak największej liczby wyrazów. Gra może sko czyć się przed upływem 5 minut, jeśli wcześniej jeden z graczy ogłosi, że zako czył układanie swoich wyrazów. Po zako czeniu gracze sprawdzają, czy wszystkie utworzone wyrazy zostały ułożone prawidłowo. Wyrazy źle ułożone (niespełniające wyżej przedstawionych warunków lub z błędami ortograficznymi) zostają odrzucone. Gracz, któremu udało się ułożyć najwięcej słów wygrywa tą rundę. Ilość rund uczestnicy ustalają przed rozpoczęciem gry. Zwycięzcą całej gry jest ten, który wygra najwięcej rund.Przykładowe słowa



INFORMACJA : Jeżeli na zdjęciach pokazane są produkty w kilku kolorach lub kształtach , bądź zobrazowany jest cały display lub opakowanie zbiorcze z produktami. Należy przez to rozumieć że cena dotyczy jednej sztuki danego produktu , nie jego wielokrotności.