Kategorie

Filtry

Brak wyników

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

Dane firmy

Nazwa firmy: OSTROVSKI ONE Group ROBERT OSTROWSKI

Adres: ul. Harcerska 22

Kod pocztowy: 84-200

Miasto: Wejherowo

NIP: 5881513586


Perfumiki.pl to całkowicie Polska, rodzinna firma z tradycjami kupieckimi, prowadzona od dwóch pokoleń przez profesjonalny i doświadczony zespół. Od prawie 30 lat dynamicznie i z pasją pracujemy z największymi firmami branży BEAUTY oraz z autoryzowanymi Dystrybutorami marek na terenie Polski i UE , dzięki czemu możemy zaoferować Państwu produkty nawet do 80% taniej niż w konkurencyjnych perfumeriach stacjonarnych.
Oferujemy markowe perfumy renomowanych producentów, perfumy niszowe sprzedawane wyłącznie w wyselekcjonowanych salonach perfumeryjnych. Dodatkowo znajdziesz u nas wiele referencji perfum wycofanych już z produkcji. Posiadamy bardzo rozbudowany asortyment makijażu i pielęgnacji. Staramy się na bieżąco aktualizować nasze portfolio produktów, aby dostosować się do Państwa potrzeb. Wszystko, co oferujemy jest oryginalne, pełnowartościowe i świeże.

Polska Perfumeria Perfumiki.pl to własne magazyny i wysokie stany produktów, dzięki czemu Klient ma gwarancje otrzymania zamówienia w ekspresowym czasie. 98% naszych zamówień wysyłanych jest jeszcze tego samego dnia. Oferowane przez nas produkty oprócz polski wysyłamy również do naszych Klientów z 23 krajów Europy.
U nas mają Państwo zawsze gwarancję najwyższej, jakości towaru wraz z profesjonalną obsługą Klienta. Cieszymy się, iż dzięki Państwu możemy się rozwijać.

Kupując u nas masz pewność że VAT i podatek dochodowy od produktów który zakupiłaś/eś zasili nasz krajowy budżet a nie zostanie przetransferowany do innego państwa.
Polska Perfumeria Internetowa Perfumiki.pl to ORYGINALNOŚĆ SATYSFAKCJA NISKA CENA
Perfumiki.pl należy do grupy kapitałowej OSTROVSKI ONE Group.
Perfumiki.pl - Beauty it ’s YOU

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Produkt zwracany, zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 5 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny bądź na podstawie art. 38. pkt.5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta powinien być odesłany w stanie niezmienionych bez śladów ingerencji w niego, bądź w jego opakowanie. Sprzedający odmawia przyjęcia zwrotu rozpieczętowanych produktów kosmetycznych na podstawie wyżej wymienionych ustaw.

Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 5 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Sprzedający określa, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru kosmetycznego w stanie niezmienionym, nienoszącym śladów otwierania opakowania bądź usunięcia pieczęci lub plomb gwarancyjnych lub ingerencji w pieczęci bądź plomby gwarancyjne gdyż w przypadku ich naruszenia towary wymienione w art. 16 dyrektywy 2011/83 ( mówiącym o dostarczaniu zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia ) nie mogą być zwracane. Art. 38 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Adres do zwrotów:

OSTROVSKI ONE Group ROBERT OSTROWSKI
ul. Harcerska 22
84-200 Wejherowo

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

5.1. Usługodawca odpowiada za przebieg transakcji zamówienia towaru oraz jego dostawę. Towary sprzedawane w Portalu handlowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.



5.2. Usługodawca gwarantuje oryginalność sprzedawanych towarów przez Sprzedawców zgodnie z art. 305 i art.306 Prawo Własności Przemysłowej i ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane przez nich towary w przypadku niezgodności towaru z umową.



5.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji u Usługodawcy. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Usługodawcy o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia. W takim przypadku Kupujący powinien wysłać zgłoszenie zaistniałego faktu na adres sklep@perfumiki.pl oraz odesłać towar na własny koszt , na adres Perfumiki.pl Magazyn 84-200 Wejherowo ul. Harcerska 22. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.



5.4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu ( paragon fiskalny , kopia zamówienia internetowego , dokument przelewu bankowego) z opisem reklamacji . Reklamowany produkt należy odesłać w takim stanie jak został do Kupującego wysłany, czyli karton , produkt , folia o ile produkt był foliowany , produkt musi mieć naszą plombę holograficzną a w przypadku, gdy była ona naklejona na jego folie należy odesłać również jego folie.



5.5. Usługodawca, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sprzedawca zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru.



5.6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji , odmowy reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Kupujący w tym koszty przesyłki zwrotnej produktu do Kupującego .



5.7. Przesyłka zwrotna towaru do Kupującego zostanie nadana w formie pobrania, które uwzględni faktyczny koszt zwrotu produktu do Kupującego . Kupujący o fakcie nadania paczki zostanie powiadomiony na dane osobowe ( imię nazwisko adres mailowy numer telefonu ) złożone podczas zamówienia.



5.8. W przypadku, gdy Kupujący przesyłki z reklamowanym produktem nie odbierze i wróci ona do Usługodawcy rozpoczyna się procedura BEZUMOWNE PRZECHOWYWANIE NIEODEBRANEGO TOWARU Z REKLAMACJI i naliczane są koszty za przechowywanie towaru w naszym magazynie w kwocie 10zł za jeden miesiąc plus koszt wysyłki i zwrotu nieodebranej przez Kupującego paczki z reklamowanym produktem lub produkt zostanie złożony rzeczy do depozytu sądowego, o którym mowa w art. 467 i nast. Kodeksu cywilnego lub nastąpi wynajęcie hotelu do przechowywania rzeczy ów na koszt konsumenta. Kupujący zostanie powiadomiony wcześniej drogą email o tym fakcie na adres email który podał w zamówieniu.



5.9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania towaru przez Kupującego.



5.10. Reformulacja zapachów nie jest podstawą do reklamacji towaru, jako towaru niezgodnego z umową. Kupujący dokonując zakupu na Portalu handlowym akceptuje regulamin i poświadcza, iż został zaznajomiony z zagadnieniem reformulacji produktów i związaną z nią zmiana w składzie reformulowanych produktów. Aby uzyskać szczegółowe informacje w sprawie reformulacji produktów Kupujący bądź Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z właścicielem znaku towarowego bądź producentem produktu.



5.11. Zdjęcia produktów i ich opisy mają charakter poglądowy , informacyjny i mogą się różnić od oferowanego produktu, jeżeli chodzi o wielkość produktów – zapachy mogą mieć różne opakowania wg pojemności. Pełna specyfikacja i wielkość produktu zawarta jest w jego tytule opisie i karcie produktu na portalu handlowym



5.12. Otrzymany przez Kupującego produkt nie będzie innym niż ten, który Kupujący zamówił w/g specyfikacji producenta dla tego produktu , kodu EAN lub UPC .



5.13. Zdjęcia produktów mogą przedstawiać produkt o innej pojemności bądź masie tego produktu jednak Kupujący otrzyma zawsze zamówiony produkt o pojemności bądź masie, którą zamówił w/g specyfikacji producenta dla tego produktu i partii produkcji .



5.14. Produkt, który Kupujący otrzyma w/g specyfikacji zamówienia może różnić się od oferowanego na zdjęciu wyłącznie przez fakt zmiany szaty graficznej producenta towaru i brakiem uaktualnienia zdjęcia w portalu handlowym



5.15. Te same produkty z rożnych partii produkcji towaru mogą różnić się między sobą w zależności od faktu, jakie opakowanie jest stosowane dla danej partii produktu .



5.16. Produkty sprzed reformulacji oznaczone są datą produkcji w nazwie.



5.17. Różnice opisane w pkt. od 5.11. do 5.16. niniejszego regulaminu nie stanowią podstawy do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową .



5.18. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Informacje dodatkowe:

Produkt zwracany, zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 5 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny bądź na podstawie art. 38. pkt.5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta powinien być odesłany w stanie niezmienionych bez śladów ingerencji w niego, bądź w jego opakowanie. Sprzedający odmawia przyjęcia zwrotu rozpieczętowanych produktów kosmetycznych na podstawie wyżej wymienionych ustaw.

Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 5 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Sprzedający określa, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru kosmetycznego w stanie niezmienionym, nienoszącym śladów otwierania opakowania bądź usunięcia pieczęci lub plomb gwarancyjnych lub ingerencji w pieczęci bądź plomby gwarancyjne gdyż w przypadku ich naruszenia towary wymienione w art. 16 dyrektywy 2011/83 ( mówiącym o dostarczaniu zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia ) nie mogą być zwracane. Art. 38 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Gwarancja

Na produkty dla konsumentów udzielana jest 24 miesięczna rękojmia

DANE SPRZEDAWCY

perfumiki_pl

OSTROVSKI ONE Group ROBERT OSTROWSKI

ul. Harcerska 22

84-200 - Wejherowo

NIP: 5881513586