Kategorie

Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Męskie jeansy Tommy Jeans Ryan -Straight Tommy Hilfiger DM0DM09551- W36/L34

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Męskie spodnie Tommy Hilfiger Denton Chino MW0MW33938-RBN - W40/L34

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Jeansy męskie Tommy Hilfiger Denton - Straight MW0MW15603 oryg. - W33/L30

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Męskie jeansy Tommy Hilfiger Denton -Straight MW0MW28615-1B2 oryg. W33/L32

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Męskie spodnie Tommy Hilfiger Denton Chino MW0MW08644 szare - W33/L30

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Męskie jeansy Tommy Jeans Ryan - Regular Straight DM0DM18192 proste W30/L30

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Męskie jeansy Tommy Jeans Ryan -Straight proste DM0DM15584 Hilfiger W33/L30

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

Męskie jeansy Levi's 511 Slim Stretch 045114755 Levis oryg. nowe - W36/L36

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

markowa_odziez_eu

1-24 z 428 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

Dane firmy
Jacek Ciechanowski
J & C markowa odzież
ul. Łowiecka 101
42-600 Tarnowskie Góry
REGON: 150336241
NIP: 645-16-28-910
J & C markowa odzież - legalne i bezpieczne zakupy przez internet.

100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy . Na rynku od 2008 roku !

Dane firmy:

NIP: 645-162-89-10 REGON: 150336241

Jestem bezpośrednim importerem markowej odzieży, przede wszystkim spodni renomowanych firm jak Tommy Hilfiger, Levi's, Calvin Klein, Diesel, Lee, GUESS, Wrangler, Mustang, Pepe Jeans, Marco Polo, G-STAR RAW, Bugatti, Cross i inne wiodące marki.

Oferuję do sprzedaży wysokiej jakości towar pochodzący głównie z wyprzedaży z zachodnich sklepów. Kupując u nas masz pewność, że towar jest oryginalny, nowy i pochodzi z legalnego źródła.

Mój towar jest przechowywany w czystym i ciepłym pomieszczeniu biurowym.

Moja oferta jest bardzo atrakcyjna pod względem cenowym, gdyż towar nasz to tzw. outlet - końcówki serii, końcówki kolekcji, nadprodukcja, wyprzedaż, zwroty sklepowe.

Nie handluję towarem 2 gatunku.

Nie sprowadzam towaru z tzw. "Stocków", sampli, serii próbnych, testowych, odrzutów produkcyjnych, które nie przeszły kontroli jakości i nigdy nie były przeznaczone do normalnej sprzedaży, przechowywanych na ogół na paletach, lub na ziemi, w nieogrzewanych magazynach.

Moje towary są nowe, oryginalne i wraz z metkami oraz w 1 gatunku, bez pieczątek i naklejek SECONDS, UNREGULAR, Not Valid for Fit itp.

Sporadycznie, jeżeli trafi się jakiś egzemplarz uszkodzony, czego nie można wykluczyć np. podczas mierzenia, wadę dokładnie opisuję, publikuję dodatkowe zdjęcia, na których wadę wyróżniam na czerwono i oczywiście obniżam cenę. :)

Jako jedyny zawsze zamieszczam zdjęcie z widocznymi metkami producenta - papierowymi i wszytymi materiałowymi. :)

Zawsze publikuję kod produktu.
Proszę dobrze zastanowić się przed zalicytowaniem, szczególnie jeżeli chodzi o rozmiar oferowanego przez nas produktu. Nie należy zbytnio polegać na wymiarach W/L. Najlepiej zmierzyć np. swoje spodnie i porównać z wielkościami przedstawionymi w opisie.

Wszystkie wymiary były dokładnie zmierzone na płasko, obwody pomnożone x2. Obwód pasa zmierzono na płasko, na górnej krawędzi pasa (bez równania stanów).

Dopuszczam niewielkie odchylenia od podanych wymiarów szczegółowych, na ogół nie przekraczają one +/- 1cm.

Podobnie kolory towaru na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od stanu rzeczywistego (światło, ustawienia monitora itp.).

Zdjęcia użyte są mojego autorstwa, są one poglądowe, tzn. może być użyte zdjęcie z innego egzemplarza, albo rozmiaru danego towaru.

Zdecydowana większość moich towarów, to aktualne lub zeszłoroczne kolekcje, dostępne również w polskich sklepach firmowych. Myślę, że jakościowo, często od nich lepsze :).

Każdy zakup dokumentuję imienną fakturą VAT, na której się podpisuję.

Zapraszam na zakupy.

Jacek Ciechanowski

J&C markowa odzież

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Zasady zwrotu produktu:
Każdy konsument, ma prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży, czyli może bez podania przyczyn, zrezygnować z zakupu wybranego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

O zamiarze zwrotu należy mnie powiadomić wysyłając email.

Spodnie lub inny towar muszą być w stanie nienaruszonym, mieć fabrycznie zamocowane metki i nie mogą posiadać żadnych uszkodzeń, ani śladów używania i powinny być w oryginalnym opakowaniu foliowym (jeżeli takie było).

Zwracany towar należy starannie zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub pobrudzeniem w czasie transportu.

Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu. Może ono być na formularzu zamieszczonym w zakładce zwroty lub wg. wzoru:

Z prawej strony data. Z lewej strony dane nabywcy (imię nazwisko i adres) oraz treść:

Odstępuję od zakupu towaru "..." nabytego na ... nr: Zwrot zapłaty proszę przelać na konto bankowe nr .... imię nazwisko kupującego nick kupującego numer konta do zwrotu wpłaconej kwoty:

Na dole czytelny podpis kupującego.

Oświadczenie wysłać razem z towarem. Jednocześnie przez email należy podać dane do przelewu zwrotu zapłaty: nr konta imię nazwisko adres.

Jeżeli zwrot ma być przelany na konto osoby trzeciej, należy tę informację umieścić na oświadczeniu.

W takim przypadku zwracam na podane przez kupującego konto bankowe zapłatę za towar, wraz z najtańszym kosztem wysyłki, niezależnie od tego jaką opcję wybrał klient podczas składania zamówienia.

Zwrot zapłaty może nastąpić tylko przelewem i tylko do banku polskiego (działającego na terenie Polski). Ze względu na zbyt wysokie koszty, nie wykonujemy przelewów zwrotu zapłaty za towar do zagranicznych placówek bankowych ! Jeżeli zwrot ma być przelany na konto osoby trzeciej, należy tę informację umieścić na fakturze.

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem !

Koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.

W przypadku chęci wymiany towaru na inny, należy wcześniej o tym koniecznie powiadomić, najlepiej przez email, jednocześnie wskazując na jaki towar ma być ta zamiana. Po otrzymaniu informacji zwrotnej o zarezerwowaniu wybranego towaru można odesłać towar do wymiany. Pozostałe warunki jak w przypadku zwrotu. Decydując się na zakup, akceptujesz powyższe warunki .

Adres do zwrotów:

J&C markowa odzież Jacek Ciechanowski
ul. Łowiecka 101
42-600 Tarnowskie Góry

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

24 miesięcy

Procedura reklamacji:

Oferowany towar, jest to towar typu outlet, nie objęty gwarancją producenta, w związku z tym nie udzielamy gwarancji na sprzedawane produkty. 

Towar należy użytkować i przechowywać zgodnie z przeznaczeniem. 

Należy koniecznie zapoznać się z informacjami dotyczącymi prania, prasowania i użytkowania, zamieszczonymi na wewnętrznej metce.

Jesteśmy legalnie działającą firmą, oferujemy towar oryginalny, a do każdej transakcji wystawiam imienną fakturę VAT !

DODATKOWE INFORMACJE:

Proszę dobrze zastanowić się przed zakupem, szczególnie jeżeli chodzi o rozmiar oferowanego przez nas produktu. Nie należy zbytnio polegać na wymiarach W/L. Najlepiej zmierzyć np. swoje spodnie i porównać z wielkościami przedstawionymi w opisie.

Wszystkie  wymiary były dokładnie zmierzone na płasko, obwody pomnożone x2. Obwód pasa zmierzono na płasko, na górnej krawędzi pasa (bez równania stanów).

Dopuszczam niewielkie odchylenia od podanych wymiarów szczegółowych, na ogół nie przekraczają one +/- 1cm.

Podobnie kolory towaru na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od stanu rzeczywistego (światło, ustawienia monitora itp.).

Jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres należy powiadomić mnie o tym przez email. W przeciwnym razie paczka zostanie wysłana na adres z Arena.

Zastrzegam sobie możliwość zakończenia oferty przed czasem.

WYSYŁKA:

Wysyłka następuję w przeciągu 2 dni roboczych, nie ma możliwości odbioru osobistego.

Dni wysyłki: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek ok. godz. 12.00.

Z przyczyn obiektywnych dopuszczam minimalne opóźnienie, za co z góry przepraszam.

O wysyłaniu towaru do klienta informuję przez email.

Decydując się na zakup, akceptujesz powyższe warunki.

Procedura reklamacji.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do

reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest

Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi, za wyjątkiem

przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą zawierające umowę

bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy

wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności

z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy tj.

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym

datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku

z wadą towaru.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż

w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał

za uzasadnione.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres

Sprzedawcy: J&C markowa odzież Jacek Ciechanowski ul. Łowiecka 101 42-600

Tarnowskie Góry.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.     Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.     Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a.     Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b.     Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c.      Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Informacje dodatkowe:

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Adres do zwrotu:
J&C markowa odzież Jacek Ciechanowski
Łowiecka 101
42-600 Tarnowskie Góry
Polska
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Zwroty produktów
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta przysługuje Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru. Czas na odstąpienie od zakupu wynosi 14 dni.

Prawo odstąpienia od umowy
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Zwrot towaru jako nowego, jest możliwy tylko w wypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany, ani uszkodzony, czy pobrudzony oraz posiada fabrycznie zamocowane oryginalne metki. Przesyłkę ze zwracanym towarem należy starannie zapakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub pobrudzeniem towaru w czasie transportu. Zwracany towar należy odesłać na adres siedziby firmy, który jest również na fakturze zakupu.
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, sklep J&C markowa odzież dokona zwrotu zapłaty za towar, wraz z najtańszym kosztem wysyłki, niezależnie od tego jaką opcję wysyłki wybrał klient podczas składania zamówienia.
Zwrot zapłaty może nastąpić tylko przelewem.

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem !
Koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu:

Z prawej strony data. Z lewej strony dane nabywcy (imię nazwisko i adres) oraz treść:

"Oświadczam, że zakupione w dniu ... (data) ... (nazwa towaru) - wysłano do zwrotu.

Zwrot zapłaty proszę przelać na:

nr konta ...

imię nazwisko adres ...

Na dole czytelny podpis kupującego ..."

Zamiast takiego oświadczenia można również na dołączonej fakturze zakupu napisać "Wysłano do zwrotu" i czytelnie się podpisać. Dokument można wysłać razem z towarem.

Jednocześnie przez email należy podać dane do przelewu zwrotu zapłaty:

nr konta
imię nazwisko
adres

Jeżeli zwrot ma być przelany na konto osoby trzeciej, należy tę informację umieścić na oświadczeniu lub fakturze.

W przypadku chęci wymiany na inny towar, należy przed odesłaniem towaru koniecznie skontaktować się poprzez email lub telefonicznie

Skutki odstąpienia od Umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Precyzując, na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Nie może np. w otrzymanych spodniach chodzić, urywać metek, prać ich itp.

9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

Gwarancja

Oferowany towar, jest to towar typu outlet, nie objęty gwarancją producenta, w związku z tym nie udzielamy gwarancji na sprzedawane produkty.

DANE SPRZEDAWCY

markowa_odziez_eu

ul. Łowiecka 101

42-600 - Tarnowskie Góry

NIP: 6451628910